nowinki technologiczne 2024

Nowinki ze świata technologii na 2024 rok… a nawet dalej. Wyznacz kierunek transformacji cyfrowej w Twojej firmie

Rozważasz cyfryzację swojego biznesu w nowym roku? Sprawdź, jakie trendy ukształtują rynek oprogramowania w kolejnych miesiącach. Analitycy rynku z instytutu Gartnera wskazują na cztery obszary… Nowinki technologiczne na 2024 rok a nawet dalej… Według specjalistów z instytutu […]

Nowinki ze świata technologii na 2024 rok… a nawet dalej. Wyznacz kierunek transformacji cyfrowej w Twojej firmie Czytaj więcej »

Sławomir Wnuk
udane wdrożenie systemu crm

Kiedy wdrożenie systemu CRM jest udane? 8 zasad, które zagwarantują sukces projektu IT

Chcesz wiedzieć, czego wymagać od dostawcy systemu IT, żeby zagwarantować, że Wasza współpraca będzie udana? Kiedyś opublikowałem tutaj artykuł o przypadkach nieudanego wdrożenia. W skrócie mógłbym więc napisać: przeczytaj tamten tekst o porażkach… i zrób odwrotnie. Pokusiłem się

Kiedy wdrożenie systemu CRM jest udane? 8 zasad, które zagwarantują sukces projektu IT Czytaj więcej »

Sławomir Wnuk
ryzyko w biznesie

Dlaczego „zawsze robiliśmy to w ten sposób” to najbardziej ryzykowne zdanie w biznesie?

„Zawsze robiliśmy to w ten sposób”. Można się spierać, ale w mojej opinii to 6 najbardziej ryzykownych i kosztownych słów, jakie może wypowiedzieć przedsiębiorca, dyskredytując innowację. Dlaczego? Przede wszystkim dlatego, że świat nie stoi w miejscu. Jak pokazały

Dlaczego „zawsze robiliśmy to w ten sposób” to najbardziej ryzykowne zdanie w biznesie? Czytaj więcej »

Mateusz Malicki
scoring w crm kwalifikacja ocena potencjału klienta segmentacja bazy crm

Ocena potencjału klienta w systemie CRM: Kwalifikacja, segmentacja, scoring

Rozmawiając z klientami eVolpe, bardzo często spotykam się z problemem przeciążenia zespołu sprzedażowego intensywną obsługą klientów, którzy niekoniecznie przynoszą danej firmie zysk. Jest to sprawa o tyle istotna, że negatywnie wpływa na efektywność działu sprzedaży, momentami wręcz

Ocena potencjału klienta w systemie CRM: Kwalifikacja, segmentacja, scoring Czytaj więcej »

Mateusz Malicki

Trendy w sprzedaży, czyli jak skutecznie przyciągać klientów do firmy w nowym roku?

Sądzę, że mogę zaryzykować stwierdzenie, iż 2025, podobnie jak rok ubiegły, zdominuje trend na sztuczną inteligencję. Jednak to nie jedyny obszar, na który warto zwracać uwagę, realizując aktywności sprzedażowe w kolejnych miesiącach. Jakich zmian możemy oczekiwać w najbliższym czasie?

Trendy w sprzedaży, czyli jak skutecznie przyciągać klientów do firmy w nowym roku? Czytaj więcej »

Sławomir Wnuk
citizen development forrester wave 2024 creatio low-code no-code

Jak zostać citizen developerem systemów IT?

Kim jest i czym zajmuje się citizen developer systemów IT? Instytut badawczy Gartnera określił tym mianem osoby, które mimo, iż nie posiadły umiejętności programowania, podejmują się wytwarzania aplikacji dla biznesu. Wykształcenie takowej roli

Jak zostać citizen developerem systemów IT? Czytaj więcej »

Kamil Ograbisz
priotytety w IT w 2024

3 najważniejsze zadania dla dyrektora IT w 2024 roku

Czy jest już za późno, by mówić o priorytetach na 2024? W wielu firmach budżety jeszcze się nie wyczerpały. Wiadomo natomiast, ile zysku wygenerowaliście w pierwszych kwartałach i ile możecie zainwestować w rozwój firmy w kolejnym okresie. W ciągu ostatnich dwóch lat

3 najważniejsze zadania dla dyrektora IT w 2024 roku Czytaj więcej »

Sławomir Wnuk

Jak się wykąpać w zimnym jeziorze i przy okazji wyleczyć chore płuca? eVolpe po raz kolejny wspiera WOŚP

Co odróżnia lisa od morsa? W ubiegły weekend przekonaliśmy się, że wcale nie tak wiele. Oba zwierzaki preferują niskie temperatury i uwielbiają pomagać innym. Szczególnie, jeśli mowa o lisach z eVolpe i morsach z pobliskich Złotnik. W ubiegły weekend połączyliśmy siły i razem

Jak się wykąpać w zimnym jeziorze i przy okazji wyleczyć chore płuca? eVolpe po raz kolejny wspiera WOŚP Czytaj więcej »

jakość danych wdrożenie crm

Czy jakość bazy danych wpływa na sukces wdrożenia systemu CRM w dużej firmie?

Wdrożenie narzędzia CRM to ważna decyzja w życiu prezesa firmy. Szukając informacji na ten temat, szybko natrafisz na poradniki, które nakierowują na to, jak się przygotować do skomplikowanego przedsięwzięcia. Jest jednak pewien aspekt, na który należy zwrócić szczególną

Czy jakość bazy danych wpływa na sukces wdrożenia systemu CRM w dużej firmie? Czytaj więcej »

Sławomir Wnuk
licencje crm

„Licencje CRM” – płacić czy szukać alternatywy?

W dzisiejszym artykule podejmuję temat na przykładzie systemów w ofercie eVolpe, a ta jest niezwykle zróżnicowana. Przekonaj się, ile mogą Cię kosztować „licencje CRM” i  kiedy opłaca się na nie decydować. W razie czego — są alternatywy. „Licencje CRM” to często

„Licencje CRM” – płacić czy szukać alternatywy? Czytaj więcej »

Sławomir Wnuk

Narzędzia AI w systemach CRM – przykłady zastosowania dla dużych firm

W dzisiejszych czasach konsumenci coraz częściej oczekują szybkiej, skutecznej i spersonalizowanej obsługi. Wraz z rosnącą ilością danych, a także wzrostem konkurencji na rynku, sam system CRM może okazać się niewystarczający. Dlatego producenci oprogramowania wprowadzają narzędzia

Narzędzia AI w systemach CRM – przykłady zastosowania dla dużych firm Czytaj więcej »

Sławomir Wnuk
jak wybrać system crm żeby handlowcy go polubili

Jak wybrać system CRM, aby handlowcy go polubili?

Powiedzmy sobie szczerze – handlowcy dość często nie lubią korzystać z systemu CRM i traktują go jako zło konieczne. Niekiedy uważają wręcz, że jest to wyłącznie narzędzie wewnętrznej inwigilacji. Buntują się przeciwko kontroli ich działań i nie dostrzegają

Jak wybrać system CRM, aby handlowcy go polubili? Czytaj więcej »

Kamil Ograbisz
customer centric

Czym jest podejście Customer Centric i jak je realizować w dużych firmach?

Kilka dni temu prowadziłem zajęcia na temat wdrożenia systemów CRM na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu. Jeden z ważniejszych wątków mojego spotkania ze studentami dotyczył strategii Customer Centric. Rozmawialiśmy o tym, jak definiuje się takowe podejście, czemu one

Czym jest podejście Customer Centric i jak je realizować w dużych firmach? Czytaj więcej »

Marcin Różański
zastosowanie sztucznej inteligencji ai evolpe

Jak zyskać na zastosowaniu sztucznej inteligencji w biznesie?

Sztuczna inteligencja zupełnie zmieniła oczekiwania użytkowników wobec oprogramowania IT. Coraz częściej otrzymuję pytania o funkcjonalność podobną do ChatGPT. Cieszę się, że moim klientom mogę dziś zaproponować o wiele więcej: technologię AI szytą na miarę. Jeśli

Jak zyskać na zastosowaniu sztucznej inteligencji w biznesie? Czytaj więcej »

Sławomir Wnuk
system crm 2024

Czego wymagać od systemów CRM w 2024 roku? Analiza raportu SugarCRM

Kolejny rok pracy dobiega końca. Aż trudno uwierzyć, że to moja siódma podróż dookoła Słońca na pokładzie statku kosmicznego eVolpe. Niesamowite jak bardzo zmienił się rynek. Od dawna powtarzam, że jedyne czego możemy być pewni w życiu

Czego wymagać od systemów CRM w 2024 roku? Analiza raportu SugarCRM Czytaj więcej »

Sławomir Wnuk
aplikacja mobilna

Aplikacja mobilna dla pracowników. Jak zmieściliśmy potężny system IT do wewnętrznej kieszeni marynarki?

Korzystasz w pracy z telefonu komórkowego? Według badania Samsung i Frost & Sullivan — dzięki zastosowaniu smartfonów podczas wykonywania czynności służbowych — odzyskuje się aż 58 minut oraz osiąga 34%-owy wzrost produktywności każdego dnia. Podobny efekt obserwujemy

Aplikacja mobilna dla pracowników. Jak zmieściliśmy potężny system IT do wewnętrznej kieszeni marynarki? Czytaj więcej »

Kamil Ograbisz
platfroma low code creatio gartner forrester research

Platforma Low-Code, którą polecają specjaliści. Wyniki analizy rynku za rok 2023

2023 rok dobiega końca. Pojawiają się pierwsze analizy dotyczące postępu technologii w ostatnich 12 miesiącach. Moją uwagę przykuły badania dotyczące rynku LCAP, czyli systemów Low-Code Application Platform. Tej specyficznej niszy przyglądały się

Platforma Low-Code, którą polecają specjaliści. Wyniki analizy rynku za rok 2023 Czytaj więcej »

Kamil Ograbisz

Obsługa posprzedażowa: jak utrzymać zaangażowanie klienta po zakończonej transakcji?

Zespół sprzedaży zakończył transakcję sukcesem i w firmie otwieracie szampana? Gratulacje! Jednak na tym nie kończy się relacja biznesowa. Pora na etap obsługi posprzedażowej. W tym momencie do gry wkracza ekipa z działu Obsługa Klienta. Waszym wspólnym celem

Obsługa posprzedażowa: jak utrzymać zaangażowanie klienta po zakończonej transakcji? Czytaj więcej »

Maria Gmerek

Postaw na system, który zbiera najlepsze oceny użytkowników. Zendesk liderem na platformie G2!

G2 to popularna platforma z opiniami użytkowników na temat wykorzystywanego w ich organizacji oprogramowania. Światło dzienne ujrzał właśnie ranking, który zestawia oceny przyznane systemom w 2023 roku. Moją uwagę przykuł sukces odnotowany przez firmę Zendesk. Ich produkt

Postaw na system, który zbiera najlepsze oceny użytkowników. Zendesk liderem na platformie G2! Czytaj więcej »

Mateusz Malicki
Scroll to Top