sugar integracje
SugarCRM – Outlook
Oficjalny integrator firmy SugarCRM
Oficjalna wtyczka integrująca Sugar z Outlook jest możliwa do pobrania przez każdego użytkownika systemu Sugar.
SugarCRM – baza danych GUS
Integrator z bazą Głównego Urzędu Statystycznego autorstwa eVolpe
Integrator z GUS pozwala na pobranie danych podmiotu gospodarczego do CRM bezpośrednio z bazy danych Głównego Urzędu Statystycznego (na podstawie wprowadzonego numeru NIP). Dane pozyskiwane dzięki integracji to: nazwa, REGON, typ podmiotu, adres – w tym ulica, kod pocztowy, miejscowość, powiat, gmina oraz województwo.
SugarCRM – Alfresco
Integrator autorstwa eVolpe
Alfresco to zaawansowane oprogramowanie klasy ECM wykorzystywane do zarządzania dokumentami. Dzięki jego integracji z systemem Sugar użytkownik otrzymuje łatwy dostęp do całej wiedzy zbieranej przy użyciu obu aplikacji.
SugarCRM – Mautic
Integrator autorstwa eVolpe
Konektor systemów Sugar i Mautic zapewnia: dwukierunkową integrację informacji handlowych i marketingowych, podgląd 360° wszystkich relacji Klient -Firma, zaawansowane automatyzacje powtarzalnych czynności, wykrywanie duplikatów, rozbudowane możliwości analityczne oraz elastyczność konfiguracji pod indywidualne potrzeby. Użytkownicy otrzymują m.in. możliwość swobodnego przełączania się pomiędzy systemami przy wykorzystaniu tzw. linków kontekstowych. Istotnym udogodnieniem jest podgląd w CRM podjętych wobec rekordu akcji marketingowych.
SugarCRM – RocketChat / LiveChat
Integrator autorstwa eVolpe
Integrator powstał w celu usprawnienia pracy osób obsługujących livechat na stronie internetowej. Treść prowadzonej w okienku chatu konwersacji zapisywana jest w CRM w formie notatki. Zamknięcie rozmowy wymusza stworzenie nowego Namiaru lub dopisanie informacji do już istniejącego rekordu. Odbywa się to na zasadzie porównania adresu E-mail rozmówcy z bazą danych CRM.
Podczas tworzenia rekordu w CRM uzupełniane są następujące dane: Imię, Nazwisko, E-mail, Telefon (pod warunkiem, że odpowiednie pola zostały wypełnione w trakcie chatu). W przypadku, kiedy notatka z rozmowy została usunięta z systemu, ponowny zapis chatu powoduje jej przywrócenie także w CRM. Każdy zapis rozmowy aktualizuje notatkę w systemie.
O możliwość integracji z innymi systemami zapytaj naszego konsultanta
Skontaktujemy się z Tobą w ciągu 24 godzin.
Szkolenia z obsługi systemu SugarCRM od eVolpe
Szkolenie dla
użytkowników
od 700zł za osobę
Szkolenie dla administratorów
od 1666zł za osobę