Mautic
Intuicyjny, innowacyjny i rozbudowany system marketing automation
Rozwiązania dla marketingu
Systemy marketing automation to oprogramowanie zaprojektowane w celu zwiększenia efektywności działań prowadzonych w Internecie. Oprogramowanie tego typu umożliwia automatyzację procesów marketingowych opartych o powtarzalne czynności, takie jak wysyłka wiadomości E-mail czy zamieszczanie postów w mediach społecznościowych.
Platformy do automatyzacji marketingu pozwalają na wykonywanie zdefiniowanych wcześniej zadań bez dodatkowego wysiłku Twoich pracowników.
Pierwotnie systemy marketing automation ograniczały się do wysyłki wiadomości E-mail. Nowoczesne rozwiązania tego typu obejmują również obsługę mediów społecznościowych, zbieranie informacji o potencjalnych klientach czy też narzędzia do analizy i raportowania zgromadzonych danych.
Systemy marketing automation oszczędzają czas pracowników działu marketingu i sprzedaży uwalniając ich od konieczności wykonywania powtarzalnych działań oraz zbierają kluczowe informacje o zachowaniach potencjalnych klientów.
Mautic – open source marketing automation
Mautic to potężne narzędzie typu marketing automation pozwalające na automatyzację procesu dostarczania potencjalnym klientom odpowiednich dla nich informacji. System ten to również doskonała platforma do prowadzenia kampanii marketingowych opartych o strony typu landing page, wysyłkę E-mail, czy integrację ze stronami internetowymi.
Mautic to aktualnie jedyny system marketing automation o otwartym kodzie. Jest to system stabilny i dojrzały. Swoją funkcjonalnością niejednokrotnie zawstydza zamknięte komercyjne rozwiązania typu Hubspot, Marketo czy Salesforce Pardot.
Otwarty kod Mautica sprawia, że jest to pierwsza platforma do automatyzacji marketingu, którą można w pełni dostosować do nawet najbardziej specyficznych potrzeb każdej firmy.
Od odwiedzającego do klienta
Funkcjonalność Mautica pozwala na kontrolę i optymalizację procesu konwersji osób odwiedzających stronę internetową w leady. System ten skutecznie gromadzi i segreguje informacje o krokach podejmowanych przez poszczególne osoby, oferując dokładny podgląd historii ich aktywności.
Przy okazji nowego wejścia na Twoją stronę podpiętą do systemu Mautic utworzony zostaje anonimowy lead zawierający jedynie adres IP i źródło odwiedzin (np. wyniki wyszukiwania Google). Jeżeli osoba ta po pewnym czasie zdecyduje się na subskrypcję newslettera, istniejący w systemie anonimowy lead zostanie wzbogacony o adres E-mail, na który za pośrednictwem Mautica będą wysyłane wiadomości z predefiniowanych kampanii.
Przy okazji wypełnienia formularza kontaktowego, dane odnoszące się do danego leada zostają uzupełnione o kolejne pozyskane informacje, np. imię i nazwisko. Każda aktywność użytkownika (odczyt maila, odwiedziny określonej podstrony itp.) może być odpowiednio punktowana. Po zgromadzeniu określonej liczby punktów lead może zostać np. przesłany do naszego systemu CRM.
Myślisz czy Mautic sprawdzi się w Twojej firmie?
Przeczytaj, co sądzą o nim na Twitterze użytkownicy z całego świata!
Ponad 40 gotowych do użycia integratorów
Użytkownicy systemu Mautic mają możliwość pobrania ponad 40 gotowych integratorów pozwalających na szybkie i skuteczne połączenie aplikacji z wykorzystywanymi w firmie kanałami marketingowymi, usługami i systemami. Przydatne integratory, w które wyposażony jest Mautic to między innymi:
Integrator Mautic – Sugar oraz SuiteCRM od eVolpe
Jedna z największych na świecie firm szkoleniowych – Miller Heiman Group – w badaniach „2016 Best Sell Practices” umieściła współpracę pomiędzy działami Marketingu i Sprzedaży na pierwszym miejscu na liście najbardziej zyskownych działań koniecznych do wdrożenia w przedsiębiorstwach.
Przygotowana przez eVolpe integracja systemu Mautic z Sugar oraz SuiteCRM jest doskonałym sposobem na ujednolicenie przekazywania informacji pomiędzy tymi dwoma zespołami. Służy ona uproszczeniu powtarzalnych procesów oraz zbudowaniu pozytywnego, spójnego wizerunku przedsiębiorstwa. W efekcie integracji firma otrzymuje:
Porównanie Mautica z innymi systemami typu marketing automation
Funkcjonalność Mautica bardzo dobrze prezentuje się na tle innych systemów typu marketing automation obarczonych opłatami licencyjnymi. W bezpośrednim porównaniu Mautic często oferuje więcej niż systemy komercyjne, a do tego cechuje się perfekcyjną elastycznością i możliwością kastomizacji charakterystyczną dla rozwiązań Open Source.
Mautic | SalesManago | Marketo | InfusionSoft | Hubspot | Pardot | Eloqua | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Testy A/B | ✔ | ✔ | ✔ | ✔ | ✔ | ✔ | |
Kampanie „kropelkowe” | ✔ | ✔ | ✔ | ✔ | ✔ | ✔ | ✔ |
Kampanie mailingowe | ✔ | ✔ | ✔ | ✔ | ✔ | ✔ | ✔ |
Integracja z systemami CRM | ✔ | ✔ | ✔ | ✔ | ✔ | ✔ | ✔ |
Zarządzanie eventami | ✔ | ✔ | ✔ | ✔ | ✔ | ||
Strony landingowe i kreator formularzy | ✔ | ✔ | ✔ | ✔ | ✔ | ✔ | ✔ |
Analiza namiarów (leadów) | ✔ | ✔ | ✔ | ✔ | ✔ | ✔ | ✔ |
Zarządzanie namiarami | ✔ | ✔ | ✔ | ✔ | ✔ | ✔ | ✔ |
Ocena namiarów (Lead Scoring) | ✔ | ✔ | ✔ | ✔ | ✔ | ✔ | ✔ |
Zarządzanie listami | ✔ | ✔ | ✔ | ✔ | ✔ | ✔ | ✔ |
Formularze web-to-lead | ✔ | ✔ | ✔ | ✔ | ✔ | ✔ | |
Integracja z Social Media | ✔ | ✔ | ✔ | ✔ | ✔ | ||
Monitoring aktywności w sieci | ✔ | ✔ | ✔ | ✔ | ✔ | ✔ | ✔ |
Integracja z systemami CMS | ✔ | ✔ | |||||
Możliwość wyboru platformy e-mail | ✔ | ✔ | |||||
Integracja z systemami eCommerce | ✔ | ✔ | ✔ | ||||
Możliwość hostowania stron landingowych na własnych serwerach | ✔ | ✔ | |||||
Możliwość instalacji na własnych serwerach | ✔ | ✔ | |||||
Opłaty licencyjne | $0 | Od 5150zł za miesiąc | od $895 do $3295+ za miesiąc | od $199 do $379 za miesiąc | od $200 do $2400+ za miesiąc | od $1000 do $3000+ za miesiąc | od $2000 do $3000+ za miesiąc |
Czynnik ograniczający | Brak | Liczba namiarów | Liczba namiarów | Liczba namiarów | Liczba namiarów | Liczba namiarów | Liczba namiarów |
Leasing na oprogramowanie?
Tak, to możliwe! Dzięki partnerstwu eVolpe z firmą GRENKE jesteśmy w stanie zaoferować wygodne i szybkie finansowanie systemów i projektów wdrożeniowych.
Porozmawiaj z nami
o systemie Mautic w Twojej firmie
Skontaktujemy się z Tobą w ciągu 24 godzin.
FAQ
Marketing Automation to oprogramowanie zaprojektowane w celu zwiększenia efektywności działań promocyjnych prowadzonych w Internecie. Systemy tego typu umożliwiają automatyzację procesów marketingowych opartych o powtarzalne czynności marketingowe, takie jak wysyłka wiadomości E-mail czy śledzenie aktywności klientów na stronach internetowych.
Mautic to potężne narzędzie typu marketing automation pozwalające na automatyzację czynności marketingowych. System służy m.in. do prowadzenia kampanii marketingowych opartych o strony typu landing page, wysyłkę E-mail oraz integrację ze stronami internetowymi.
Mautic to aktualnie jedyny system marketing automation o otwartym kodzie. Jest to pierwsza platforma do automatyzacji marketingu, którą można w pełni dostosować do nawet najbardziej specyficznych potrzeb każdej firmy.
Oferta szkoleń z obsługi systemu Mautic
Szkolenie dla
użytkowników
od 700zł za osobę
Szkolenie dla administratorów
od 1666zł za osobę