Customer Relationship Intelligence
Sugar Hint to rewolucja w sposobie pozyskiwania informacji o klientach.
Podejmuj mądre decyzje biznesowe
Sugar Hint to jak posiadanie osobistego asystenta – takiego, który dostarcza Ci aktualne informacje o klientach, dzięki któremu wiesz, z kim się skontaktować i kiedy.
Konwertuj i sprzedawaj
Wyeliminuj czasochłonne przeszukiwanie Internetu i ręczne wprowadzanie danych do systemu. Hint zapewnia wszelkie informacje potrzebne do prowadzenia znaczących rozmów i przyspieszania konwersji.
Zwiększaj produktywność
Zyskaj więcej czasu na obsługę relacji handlowych. Optymalizuj wydajność swojej pracy. Hint pozwala skupić się na prowadzeniu sprzedaży i minimalizuje ilość zadań operacyjnych związanych z ręcznym wprowadzaniem informacji.
Business Intelligence
Wydajność systemu CRM zwiększona o ponad 30%
Przyszłość systemów CRM to już nie Customer Journey zgodna z modelem B2B lub B2C. Nowoczesne aplikacje muszą dostarczać mechanizmy Business Intelligence.
Wystarczy e-mail + hint
i dzieje się magia
Masz dość przeszukiwania Internetu w celu uzyskania wiedzy o swoich klientach? Sugar Hint Ci się spodoba.
Daj się zaskoczyć, jakie informacje możesz pozyskać w sieci i to w zaledwie kilka sekund! Brakuje Ci numeru telefonu, nazwy stanowiska czy adresu korespondencyjnego osoby, która zgłosiła się na stronie internetowej? Długie formularze z licznymi wymaganymi polami tylko odstraszą potencjalnego klienta.
Adres e-mail to wystarczająco potężna informacja, żeby całą resztę uzyskać, korzystając z nowoczesnego narzędzia Customer Relationship Intelligence.
Wiadomości ze świata biznesu
SugarCRM Hint, w specjalnej sekcji News, prezentuje notki prasowe na temat firmy, w której pracuje wybrana osoba kontaktowa. Skorzystaj z tej wyjątkowej funkcji i nawiązuj w rozmowach do bieżących wiadomości “z życia” firmy klienta.
Umiejętne wykorzystanie informacji wygenerowanych przez Sugar Hint pozwoli stworzyć poczucie głębokiego zaangażowania w relację, poprawi Customer Experience oraz skróci czas potrzebny na przygotowanie do rozmowy.
Asystent użytkownika, który oszczędza Twój czas
Jak wyliczył instytut badawczy Nucleus Research, sprzedawcy, którzy posiadają zaledwie szczątkowe dane o osobie kontaktowej, poświęcają aż 17 minut, aby przy pomocy Internetu doprecyzować profil wprowadzonego do systemu kontrahenta. Mechanizm Customer Relationship Intelligence od SugarCRM zrobi to za nich – w mgnieniu oka przeszuka ponad 70 różnych źródeł. Za jedyne $20 miesięcznie.
Porozmawiaj z nami o wdrożeniu systemu Sugar w Twojej firmie
Skontaktujemy się z Tobą w ciągu 24 godzin.
Szkolenia z obsługi systemu SugarCRM od eVolpe
Szkolenie dla
użytkowników
od 700zł za osobę
Szkolenie dla administratorów
od 1666zł za osobę
FAQ
Sugar Hint to narzędzie Relationship Intelligence, które przeszukuje Internet i pozyskuje wiedzę o klientach przedsiębiorstwa bez konieczności długotrwałego researchu. Pozyskane dane trafiają bezpośrednio do systemu CRM.
Sugar Hint kosztuje $20 miesięcznie na użytkownika w rozliczeniu rocznym.
Sugar Hint porównuje adres E-mail oraz imię i nazwisko klienta a następnie przeszukuje Internet w poszukiwaniu publicznie dostępnej wiedzy pozostawionej przez osoby posługujące się takimi danymi. Narzędzie korzysta z ponad 70 rożnych źródeł.
Jak wyliczył instytut badawczy Nucleus Research, sprzedawcy poświęcają statystycznie aż 17 minut, aby przy pomocy Internetu doprecyzować profil wprowadzonego do systemu CRM klienta. Dokładnie tyle oszczędzasz (per wprowadzany do systemu rekord) korzystając z narzędzia Sugar Hint, które wykonuje tę samą pracę w zaledwie mgnieniu oka.