fbpx

Sugar Sell

Znane i wielokrotnie nagradzane narzędzie Sales Force Automation od SugarCRM pod zmienioną nazwą.

sugarcrm sugar sell

Zobacz, w jaki sposób możesz tworzyć niezwykłe relacje z klientami Twojej firmy. Wypróbuj DEMO systemu Sugar!

Wizjoner CRM, najchętniej polecany system

gartner sugarcrm

Sugar Sell oferuje to, czego brakuje pozostałym systemom Customer Relationship Management – gwarancję wyjątkowego User Experience. Gartner określił go wizjonerem rynku.

sugarcrm business choice awards

Sugar Sell zajmuje pierwsze miejsce pod względem satysfakcji, niezawodności i wsparcia technicznego w konkursie PCMag Business Choice Awards i jest jedynym systemem CRM, który użytkownicy zdecydowanie poleciliby swoim znajomym (Net Pomoter Score).

NO-TOUCH CRM

sugar sell

Sugar usprawnia pracę zespołu handlowego, ponieważ oferuje im dokładnie tę informację, której potrzebują na danym etapie procesu. Stąd określenie NO-TOUCH CRM. Nie musisz go dotykać, a system i tak prezentuje dane, które są Ci akurat przydatne.

 

Magia? Nie, to Business Intelligence.

BAZA KLIENTÓW

Uporządkowane i spójne repozytorium wiedzy o klientach (również tych potencjalnych) z łatwym i szybkim dostępem do informacji.

sugarcrm sugar sell

  • Centralna baza kluczowych informacji o kontrahentach, a także osobach kontaktowych, współdzielona przez wszystkie działy.
  • Tworzenie zaawansowanych struktur hierarchicznych, zarówno pomiędzy kontrahentami, jak i osobami kontaktowymi.
  • Ewidencja namiarów (Leads) – od pierwszego kontaktu po uzyskanie statusu klienta.
  • Zaawansowane możliwości zarządzania oraz śledzenia statusu namiarów.
  • Automatyczne pozyskiwanie nowych namiarów z formularza WWW oraz E-mail.
  • Prosta konwersja namiaru, bez konieczności ponownego wprowadzania informacji.
  • Zaawansowane zarządzanie duplikatami.
  • 360º klienta – wszystkie dotychczasowe działania, szanse sprzedażowe, sprzedane produkty w jednym podsumowującym widoku.

SPRZEDAŻ

Śledzenie szans, prognozowanie i skuteczne zarządzanie działaniami sprzedażowymi.

sugarcrm sugar sell

  • Możliwość śledzenia całego procesu sprzedaży począwszy od wstępnego zainteresowania usługami lub produktami, aż po zakończenie transakcji sukcesem lub porażką.
  • Zarządzanie szansami sprzedażowymi – określanie prawdopodobieństwa oraz daty finalizacji sprzedaży, aktualnego etapu, źródła pozyskania, następnego kroku oraz przewidywanej wartości sprzedaży.
  • Ewidencja porażek oraz ich powodów w celu minimalizacji liczby przegrywanych transakcji.
  • Raportowanie wyników sprzedażowych w podziale na przedstawicieli handlowych, etap oraz źródło pozyskania.
  • Obserwacja lejka sprzedażowego i wdrażanie optymalnych strategii sprzedażowych.
  • Samodzielne tworzenie zaawansowanych, dowolnych raportów sprzedażowych i wykresów.
  • Prognozowanie sprzedaży – wyznaczanie w określonych okresach targetów zespołowych i personalnych, bieżąca kontrola wykonania, prognoza potencjalnych zysków.
  • Zarządzanie katalogiem produktów i usług.
  • Generowanie i ewidencja ofert, faktur sprzedaży i innych dokumentów sprzedażowych.

WSPÓŁPRACA

Współdzielenie informacji i dokumentów, realizacja projektów i delegowanie zadań.

sugarcrm sugar sell

  • Zarządzanie projektami i poszczególnymi zadaniami projektowymi w ramach realizowanych przedsięwzięć.
  • Możliwość wizualizacji zaplanowanych zadań na wykresie Gantta.
  • Delegowanie zadań w przypadku wymaganej współpracy z innymi pracownikami nad określonym zagadnieniem – wyznaczanie terminów, priorytetów, kontrola statusu realizacji, możliwość bieżącej kontroli listy zadań do wykonania w najbliższym czasie.
  • Możliwość zdefiniowania zaawansowanego mechanizmu powiadomień w przypadku braku realizacji zadania w określonym czasie, zarówno do przydzielonej osoby, jak i do przełożonego.
  • Śledzenie najważniejszych wydarzeń i komunikatów (Aktywności Sugar).
  • Szybka wymiana plików o dowolnym formacie oraz możliwość wspólnej pracy i wersjonowania dokumentów dzięki prostemu repozytorium danych.
  • Współdzielenie i wspólna struktura ewidencjonowanych danych pozwalająca na szybki i skuteczny dostęp do informacji wprowadzanych przez innych pracowników.

AKTYWNOŚCI

Intuicyjny kalendarz personalny i współdzielony, ewidencja historii kontaktów z poszczególnymi kontrahentami.

sugarcrm sugar sell

  • Zarządzanie wydarzeniami: spotkaniami, rozmowami telefonicznymi, wiadomościami E-mail, zadaniami i notatkami.
  • Planowanie i ewidencja wydarzeń w odniesieniu do określonego klienta, wraz z możliwością sporządzenia adekwatnej notatki.
  • Podgląd historii wszystkich wydarzeń.
  • Zarządzanie wydarzeniami z poziomu intuicyjnego kalendarza za pomocą metody „przeciągnij i upuść”.
  • Możliwość podglądu kalendarzy wybranych użytkowników (w ramach zdefiniowanych uprawnień).
  • Mechanizm skutecznych powiadomień o nadchodzących wydarzeniach – zarówno poprzez E-mail, jak i okienko z komunikatem.
  • Możliwość zaproszenia innych uczestników na wydarzenia, wraz z mechanizmem akceptacji/odrzuceń zaproszeń.
  • Archiwizacja wysłanych/odebranych wiadomości E-mail.
  • Raportowanie wykonanych aktywności poszczególnych handlowców.
  • Integracja z Microsoft Outlook oraz Thunderbird w zakresie archiwizacji E-mail.
  • Integracja z Microsoft Outlook, Thunderbird oraz Google Apps w zakresie archiwizacji E-mail, synchronizacji kalendarza oraz kontaktów.

RAPORTY

Generowanie zaawansowanych raportów i wykresów w oparciu o dane ze wszystkich obszarów systemu.

sugarcrm sugar sell

  • Możliwość dowolnej, wielokryterialnej filtracji danych z wykorzystaniem mechanizmu wyrażeń regularnych.
  • Eksport wyników wyszukiwania do CSV.
  • Wyszukiwanie globalne, efektywnie przeszukujące całą bazę danych systemu.
  • Graficzna wizualizacja kondycji przedsiębiorstwa dzięki wbudowanym wykresom.
  • Możliwość tworzenia zaawansowanych raportów.
  • Raporty tabelaryczne oraz graficzne pozwalające na zaawansowaną filtrację danych (opartą o grupy warunków AND i OR), dowolne grupowanie oraz obliczanie np. sumy lub średniej wartości liczbowych, liczby rekordów, wykresy słupkowe, kołowe, liniowe, lejki itp.
  • Eksport wyników raportu (np. wyselekcjonowanej grupy odbiorców) do CSV lub PDF.
  • Harmonogramowanie raportów – cykliczną wysyłkę aktualnych raportów do zdefiniowanych użytkowników.

AUTOMATYZACJE

Mechanizm Workflow, standaryzacja procesu i powiadomienia.

sugarcrm sugar sell

  • Automatyczne generowanie powiadomień E-mail o przydzieleniu rekordu do użytkownika.
  • Powiadamianie o nadchodzących wydarzeniach.
  • Mechanizm Workflow – możliwość samodzielnego tworzenia dowolnej liczby ścieżek procesów sprzedażowych.
  • Samodzielne definiowanie powiadomień E-mail oraz warunków ich wysyłki.
  • Samodzielne definiowanie akcji systemowych (np. tworzenie nowego rekordu, aktualizacja istniejącego rekordu) na podstawie określonych warunków.
  • Definiowanie formuł obliczeniowych dla dowolnych pól.
  • Tworzenie szablonów dowolnych plików PDF za pomocą edytora WYSIWYG.

Dowiedz się kiedy mogą zostać naliczone ukryte opłaty i jak wybrać system CRM pod kątem całkowitego kosztu użytkowania systemu (TCO)

OSZCZĘDNOŚĆ CZASU DZIĘKI SUGAR HINT
sugar hint

Korzystając z Sugar Sell zdecydowanie mniej czasu spędzasz na wprowadzaniu danych do systemu. Narzędzie o nazwie Sugar Hint całkowicie automatyzuje proces pozyskiwania wiedzy o klientach. Mechanizm, o którym mowa korzysta z szerokiej gamy źródeł danych pozostawionych na portalach społecznościowych i biznesowych i przenosi je bezpośrednio do odpowiedniego rekordu w Twoim CRM. „Magia” dzieje się na podstawie analizy imienia i nazwiska klienta oraz wskazanego adresu e-mail. Bez Twojego udziału, w zaledwie kilka sekund, przeszukiwane są setki katalogów. Otrzymany wynik to efekt dogłębnej analizy zasobów całego Internetu i publicznych danych powiązanych ze wskazanym adresem e-mail. Wystarczy kliknąć zatwierdź!

WYPRZEDZAJ POTRZEBY KLIENTA DZIĘKI SUGAR CUSTOMER JOURNEY
suagr sell

Sugar oferuje narzędzie do śledzenia “podróży klienta”. Korzystając z Sugar Customer Journey uzyskasz podgląd procesu z uwzględnieniem etapów zależnych od Ciebie jak i wszelkich czynności po stronie klienta. Dzięki temu otrzymujesz pełen obraz relacji od pierwszego kontaktu przez negocjacje po sprzedaż. Jest to zdecydowanie najłatwiejszy i najszybszy sposób, aby pomóc pracownikom zachować kontrolę nad szansami sprzedażowymi

CRM NA AUTOPILOCIE
sugar sell

Sugar Sell uzbrojony jest w potężne narzędzie do projektowania i obsługiwania procesów o nazwie  SugarBPM™ (dawne Advanced Workflows). Dzięki niemu możesz zautomatyzować czynności, które w innych systemach trzeba robić ręcznie. Kreator procesów biznesowych w Sugar Sell usprawniono funkcją drag-and-drop. Korzystaj z SugarBPM™, aby sprawdzać i zatwierdzać oferty, przydzielać klientów na podstawie wielkości firmy lub lokalizacji konkretnym sprzedawcom, generować szablony e-mail itd.

TRANSPARENTNOŚĆ KORESPONDENCJI Z KLIENTAMI DZIĘKI SUGAR CONNECT
sugar sell

Sugar Connect pozwala śledzić interakcje z klientami bez opuszczania zewnętrznego programu pocztowego i/lub kalendarza (działa z aplikacjami G Suite oraz Office 365). Narzędzie synchronizuje korespondencję mailową prowadzoną poza systemem CRM z bazą danych Sugar Sell. To samo dotyczy zewnętrznego kalendarza. Pozwala również monitorować działania klientów w mediach społecznościowych. Niczego nie musisz już kopiować i przeklejać pomiędzy aplikacjami.

URUCHOM: CRM ANALITYCZNY
sugar discover

Sugar Sell można uzupełnić także o dodatkowe funkcje analityczne. Skorzystaj z Sugar Discover i odkryj zupełnie nowe podejście do badania mierników sprzedażowych (KPI). Zautomatyzuj badanie zgromadzonych danych, analizuj historię relacji z klientami i trendy w ich zachowaniu. Na podstawie wykresów wygenerowanych przez Sugar Discover dokonasz prognozy przyszłych zysków oraz podejmiesz trafne decyzje biznesowe na przyszłość.

CRM W KIESZENI
sugar mobile sugarcrm demo

Sugar Mobile jest jedną z najbardziej elastycznych aplikacji CRM na rynku. Działa na telefonach lub tabletach z iOS oraz Android. Podobnie jak desktopowa wersja systemu, Sugar Mobile pozwala na pełne dostosowanie wyglądu i zakresu funkcjonalności do potrzeb inwestora oraz indywidualnego użytkownika. Umożliwia szybkie dodawanie namiarów i kontrahentów, dynamiczne wyszukiwanie i filtrowanie danych oraz intuicyjne korzystanie z ulubionych. Dzięki temu prosto personalizujesz swój mobilny system CRM, a tym samym szybko lokalizujesz i wykorzystujesz kluczowe informacje. W konsekwencji łatwo zarządzasz działaniami sprzedażowymi, utrzymaniowymi i marketingowymi. Nawet bez dostępu do Internetu!

sugar cloud

Sugar Cloud

Standard

$80

evolpe cloud

eVolpe Cloud

Sugar Professional

$40

Sugar Enterprise

$65

/ użytkownik / miesiąc, minimum 10 użytkowników, rozliczenie roczne

Przeczytaj o tym, dlaczego tylko Sugar mógł odpowiedzieć na specyficzne potrzeby korporacji MAN.

Wybrani klienci SugarCRM

tetley sugarcrm
deutsche telefon sugarcrm
backcountry sugarcrm
generali sugarcrm

Porozmawiaj z nami o systemie Sugar!

Skontaktujemy się z Tobą

w ciągu 24 godzin.

Ta strona korzysta z plików cookie. Więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close