Customer Service

Let Sugar Serve do the work

Oszczędź klientom oczekiwania na linii. Spraw, że poczują się obsłużeni w sposób profesjonalny, szybki i bezproblemowy. Dzięki Sugar Serve zyskasz kompleksowy podgląd relacji z klientem. Mechanizmy sztucznej inteligencji sprawią, że trafnie przewidzisz kolejne potrzeby zakupowe oraz zaproponujesz najbardziej adekwatne rozwiązanie zgłaszanego problemu.

Klienci na życie

Wyobraź sobie, że każde zapytanie kierowane do działu Customer Service jest rozwiązywane szybko i sprawnie. Sugar Serve dostarcza prosty w obsłudze pulpit nawigacyjny oraz samoobsługowy portal klienta.

System ma wszystko to, czego potrzebujesz, aby zapewnić wyjątkowe doświadczenie klienckie. Dzięki niemu zawsze będziesz przygotowany, aby dać klientom dokładnie to, czego potrzebują. W dowolnym momencie, w obliczu dowolnego problemu. Nic dziwnego, że wracają do Ciebie, żeby złożyć kolejne zamówienia.

Customer Experience

Zbyt wiele czasu i pieniędzy zainwestowałeś, aby zdobyć klientów, żeby teraz stać bezczynnie i obserwować jak odchodzą do konkurencji. Sugar Serve pomoże Ci podtrzymać zapoczątkowane relacje biznesowe.

System oferuje pakiet narzędzi dla agentów obsługi posprzedażowej, tak aby mieli natychmiastowy dostęp do wiedzy o historii transakcji i przeszłych zgłoszeń serwisowych czy reklamacyjnych.

sugar serve

Konsola do obsługi zgłoszeń

Zwiększ wydajność swoich agentów dzięki dedykowanej, zoptymalizowanej konsoli. Wykorzystuje ona informacje zawarte w umowie SLA, a także pozwala określić wagę sprawy, aby inteligentnie nadać priorytet każdemu zapytaniu.

sugar serve

Samoobsługowy portal klienta

Help your customers help themselves. Portal samoobsługowy i zgromadzona w systemie baza wiedzy pozwalają użytkownikom szybko rozwiązywać typowe problemy. Twoi klienci otrzymują odpowiedzi, których potrzebują, a Ty minimalizujesz koszty i unikasz nieuzasadnionych połączeń z pomocą techniczną.

sugar serve

Automatyzacja obsługi klienta

Automatycznie kieruj przychodzące zapytania do właściwej osoby. Bez względu na to, czy potrzebujesz eskalować sprawę, czy zmienić przypisanie, SugarBPM™ gwarantuje, że żaden klient nie jest zaniedbywany.

sugar serve

Analityka wydajności obsługi klienta

Dzięki raportom i dashboardom w Sugar Serve zrozumiesz problemy klienckie i zabezpieczysz organizację przed ich rozprzestrzenieniem. Analiza wydajności obsługi klienta w systemie pozwala dostrzegać trendy i odpowiednio reagować na niebezpieczne zjawiska.

„Zdobycie nowego klienta jest od pięciu do dwudziestu pięciu razy bardziej kosztowne niż utrzymanie istniejącej relacji.”

żródło

Harvard
Business
Review

Funkcjonalność Sugar Serve

Konsola serwisowa

Zunifikowany interfejs, który umożliwia pracownikom obsługi zwiększenie wydajności i lepsze poznanie każdego klienta, z którym współpracuje serwis.

Zarządzanie zgłoszeniami

Zarządzaj zgłoszeniami od klientów, które trafiają do Ciebie różnymi kanałami i upewnij się, że działasz zgodnie z zawartą umową serwisową.

Zarządzanie umowami SLA

Kalkuluj poziomy udzielanego wsparcia, zarządzaj regionami, godzinami dostępności i innymi czynnikami wpływającymi na konstrukcję zobowiązań SLA.

Automatyzacja procesu

Case Routing – gotowe reguły biznesowe do efektywnego routingu spraw przychodzących, w tym ponownego przydzielania i eskalacji – wszystkie obsługiwane przez SugarBPM.

Panel klienta

Samoobsługowy portal klienta i baza wiedzy Sugar Serve pozwalają użytkownikom szybko rozwiązywać typowe problemy – zwiększając satysfakcję i pokrywając koszty obsługi klienta.

Raportowanie

Wstępnie przygotowane raporty umożliwiają profesjonalną analitykę danych, które mają znaczenie dla poprawy Customer Experience.

Opłaty licencyjne

Sugar Serve jest dostępny w modelu SaaS w chmurze producenta – Sugar Cloud.

$80

/ użytkownik / miesiąc
rozliczane rocznie

  • Zarządzanie zgłoszeniami
  • Zaangażowanie omnichannel
  • Workplace dla agentów obsługi klienta
  • Portal self-service
  • Zarządzanie kontraktami SLA
  • Sugar Automate
  • Integracja z pocztą i kalendarzem
  • Analiza sentymentu
  • Raporty i dashboardy (pulpity nawigacyjne)

Szkolenia z obsługi systemu SugarCRM od eVolpe

Szkolenie dla
użytkowników

  • zwiększ user adoption
  • podnieś rentowność wdrożenia
  • wypróbuj system wraz z zespołem

od 700zł za osobę

Szkolenie dla administratorów

  • obniż koszty utrzymania
  • zwiększ bezpieczeństwo systemu
  • reaguj na zmiany bez opóźnień

od 1666zł za osobę

Leasing na oprogramowanie?

Tak, to możliwe! Dzięki partnerstwu eVolpe z firmą GRENKE jesteśmy w stanie zaoferować wygodne i szybkie finansowanie systemów i projektów wdrożeniowych.

Porozmawiaj z nami o wdrożeniu systemu Sugar w Twojej firmie

Skontaktujemy się z Tobą w ciągu 24 godzin.

FAQ

Ile kosztuje Sugar Serve?

Sugar Serve kosztuje od $80 za użytkownika miesięcznie (min. 10 użytkowników). Płatność naliczana jest w rozliczeniu rocznym.

Co to jest Sugar Serve?

Sugar Serve to element platformy Sugar Market Sell Serve. System służy wsparciu i obsłudze klienta, w szczególności procesowaniu zgłaszanych przez niego wniosków.

Scroll to Top