Customer Service
Let Sugar Serve do the work
Oszczędź klientom oczekiwania na linii. Spraw, że poczują się obsłużeni w sposób profesjonalny, szybki i bezproblemowy. Dzięki Sugar Serve zyskasz kompleksowy podgląd relacji z klientem. Mechanizmy sztucznej inteligencji sprawią, że trafnie przewidzisz kolejne potrzeby zakupowe oraz zaproponujesz najbardziej adekwatne rozwiązanie zgłaszanego problemu.
Klienci na życie
Wyobraź sobie, że każde zapytanie kierowane do działu Customer Service jest rozwiązywane szybko i sprawnie. Sugar Serve dostarcza prosty w obsłudze pulpit nawigacyjny oraz samoobsługowy portal klienta.
System ma wszystko to, czego potrzebujesz, aby zapewnić wyjątkowe doświadczenie klienckie. Dzięki niemu zawsze będziesz przygotowany, aby dać klientom dokładnie to, czego potrzebują. W dowolnym momencie, w obliczu dowolnego problemu. Nic dziwnego, że wracają do Ciebie, żeby złożyć kolejne zamówienia.
Customer Experience
Zbyt wiele czasu i pieniędzy zainwestowałeś, aby zdobyć klientów, żeby teraz stać bezczynnie i obserwować jak odchodzą do konkurencji. Sugar Serve pomoże Ci podtrzymać zapoczątkowane relacje biznesowe.
System oferuje pakiet narzędzi dla agentów obsługi posprzedażowej, tak aby mieli natychmiastowy dostęp do wiedzy o historii transakcji i przeszłych zgłoszeń serwisowych czy reklamacyjnych.
Konsola do obsługi zgłoszeń
Zwiększ wydajność swoich agentów dzięki dedykowanej, zoptymalizowanej konsoli. Wykorzystuje ona informacje zawarte w umowie SLA, a także pozwala określić wagę sprawy, aby inteligentnie nadać priorytet każdemu zapytaniu.
Samoobsługowy portal klienta
Help your customers help themselves. Portal samoobsługowy i zgromadzona w systemie baza wiedzy pozwalają użytkownikom szybko rozwiązywać typowe problemy. Twoi klienci otrzymują odpowiedzi, których potrzebują, a Ty minimalizujesz koszty i unikasz nieuzasadnionych połączeń z pomocą techniczną.
Automatyzacja obsługi klienta
Automatycznie kieruj przychodzące zapytania do właściwej osoby. Bez względu na to, czy potrzebujesz eskalować sprawę, czy zmienić przypisanie, SugarBPM™ gwarantuje, że żaden klient nie jest zaniedbywany.
Analityka wydajności obsługi klienta
Dzięki raportom i dashboardom w Sugar Serve zrozumiesz problemy klienckie i zabezpieczysz organizację przed ich rozprzestrzenieniem. Analiza wydajności obsługi klienta w systemie pozwala dostrzegać trendy i odpowiednio reagować na niebezpieczne zjawiska.
„Zdobycie nowego klienta jest od pięciu do dwudziestu pięciu razy bardziej kosztowne niż utrzymanie istniejącej relacji.”
Harvard
Business
Review
Funkcjonalność Sugar Serve
Konsola serwisowa
Zunifikowany interfejs, który umożliwia pracownikom obsługi zwiększenie wydajności i lepsze poznanie każdego klienta, z którym współpracuje serwis.
Zarządzanie zgłoszeniami
Zarządzaj zgłoszeniami od klientów, które trafiają do Ciebie różnymi kanałami i upewnij się, że działasz zgodnie z zawartą umową serwisową.
Zarządzanie umowami SLA
Kalkuluj poziomy udzielanego wsparcia, zarządzaj regionami, godzinami dostępności i innymi czynnikami wpływającymi na konstrukcję zobowiązań SLA.
Automatyzacja procesu
Case Routing – gotowe reguły biznesowe do efektywnego routingu spraw przychodzących, w tym ponownego przydzielania i eskalacji – wszystkie obsługiwane przez SugarBPM.
Panel klienta
Samoobsługowy portal klienta i baza wiedzy Sugar Serve pozwalają użytkownikom szybko rozwiązywać typowe problemy – zwiększając satysfakcję i pokrywając koszty obsługi klienta.
Raportowanie
Wstępnie przygotowane raporty umożliwiają profesjonalną analitykę danych, które mają znaczenie dla poprawy Customer Experience.
Opłaty licencyjne
Sugar Serve jest dostępny w modelu SaaS w chmurze producenta – Sugar Cloud.
$80
/ użytkownik / miesiąc
rozliczane rocznie
Szkolenia z obsługi systemu SugarCRM od eVolpe
Szkolenie dla
użytkowników
od 700zł za osobę
Szkolenie dla administratorów
od 1666zł za osobę
Leasing na oprogramowanie?
Tak, to możliwe! Dzięki partnerstwu eVolpe z firmą GRENKE jesteśmy w stanie zaoferować wygodne i szybkie finansowanie systemów i projektów wdrożeniowych.
Porozmawiaj z nami o wdrożeniu systemu Sugar w Twojej firmie
Skontaktujemy się z Tobą w ciągu 24 godzin.
FAQ
Sugar Serve kosztuje od $80 za użytkownika miesięcznie (min. 10 użytkowników). Płatność naliczana jest w rozliczeniu rocznym.
Sugar Serve to element platformy Sugar Market Sell Serve. System służy wsparciu i obsłudze klienta, w szczególności procesowaniu zgłaszanych przez niego wniosków.