Sugar Serve

Platforma do obsługi klienta

sugarcrm sugar serve
sugar serve

Sugar Serve to system do obsługi klienta, który może, a wręcz powinien być uzupełnieniem oprogramowania klasy CRM. Dzięki takiemu sprzężeniu uzyskasz podgląd relacji z klientem od zapytania przez negocjacje i sprzedaż po obsługę wniosków reklamacyjnych i ewentualną dosprzedaż.

Klienci na życie

sugar serve

Wyobraź sobie, że każde zapytanie kierowane do obsługi klienta jest rozwiązywane szybko i sprawnie. Sugar Serve dostarcza prosty w obsłudze pulpit nawigacyjny oraz samoobsługowy portal klienta. System ma wszystko to, czego potrzebujesz, aby zapewnić wyjątkowe doświadczenie klienckie. Dzięki niemu zawsze będziesz przygotowany, aby dać klientom dokładnie to, czego potrzebują. W dowolnym momencie, w obliczu dowolnego problemu. Nic dziwnego, że wracają do Ciebie, żeby złożyć kolejne zamówienia.

Customer Experience

Zbyt wiele czasu i pieniędzy zainwestowałeś, aby zdobyć klientów, żeby teraz stać bezczynnie i obserwować jak odchodzą do konkurencji. Sugar Serve pomoże Ci podtrzymać zapoczątkowane relacje biznesowe. System oferuje pakiet narzędzi dla agentów obsługi posprzedażowej, tak aby mieli natychmiastowy dostęp do wiedzy o historii transakcji i przeszłych zgłoszeń serwisowych czy reklamacyjnych.

suagr serve

Konsola do obsługi zgłoszeń

sugar serve

Zwiększ wydajność swoich agentów dzięki dedykowanej, zoptymalizowanej konsoli. Wykorzystuje ona informacje zawarte w umowie SLA, a także pozwala określić wagę sprawy, aby inteligentnie nadać priorytet każdemu zapytaniu.

Samoobsługowy portal klienta

Help your customers help themselves. Portal samoobsługowy i zgromadzona w systemie baza wiedzy pozwalają użytkownikom szybko rozwiązywać typowe problemy. Twoi klienci otrzymują odpowiedzi, których potrzebują, a Ty minimalizujesz koszty i unikasz nieuzasadnionych połączeń z pomocą techniczną.

sugar serve

Automatyzacja obsługi klienta

sugar serve

Automatycznie kieruj przychodzące zapytania do właściwej osoby. Bez względu na to, czy potrzebujesz eskalować sprawę, czy zmienić przypisanie, SugarBPM™ gwarantuje, że żaden klient nie jest zaniedbywany.

Analityka wydajności obsługi klienta

Dzięki raportom i dashboardom w Sugar Serve zrozumiesz problemy klienckie i zabezpieczysz organizację przed ich rozprzestrzenieniem. Analiza wydajności obsługi klienta w systemie pozwala dostrzegać trendy i odpowiednio reagować na niebezpieczne zjawiska.

sugar serve

Zdobycie nowego klienta jest od pięciu do dwudziestu pięciu razy bardziej kosztowne niż utrzymanie istniejącej relacji.

Harvard Business Review

  • KONSOLA SERWISOWA – zunifikowany interfejs, który umożliwia pracownikom obsługi zwiększenie wydajności i lepsze poznanie każdego klienta, z którym współpracuje serwis.
  • ZARZĄDZANIE ZGŁOSZENIAMI – zarządzaj zgłoszeniami od klientów, które trafiają do Ciebie różnymi kanałami i upewnij się, że działasz zgodnie z zawartą umową serwisową.
  • ZARZĄDZANIE UMOWAMI SLA – kalkuluj poziomy udzielanego wsparcia, zarządzaj regionami, godzinami dostępności i innymi czynnikami wpływającymi na konstrukcję zobowiązań SLA.
  • AUTOMATYZACJA PROCESU (case routing) – gotowe reguły biznesowe do efektywnego routingu spraw przychodzących, w tym ponownego przydzielania i eskalacji – wszystkie obsługiwane przez SugarBPM.
  • PANEL KLIENTA – Samoobsługowy portal klienta i baza wiedzy Sugar Serve pozwalają użytkownikom szybko rozwiązywać typowe problemy – zwiększając satysfakcję i pokrywając koszty obsługi klienta.
  • RAPORTOWANIE – wstępnie przygotowane raporty umożliwiają profesjonalną analitykę danych, które mają znaczenie dla poprawy Customer Experience.
sugarcrm sugar serve

od $80

  • 60 GB przestrzeni dyskowej
  • 2 instancje sandbox
  • wsparcie producenta przez telefon
  • limit autoryzowanego wsparcia = 4 kontakty

/ użytkownik / miesiąc, minimum 10 użytkowników, rozliczenie roczne

Porozmawiaj z nami o systemie Sugar!

Skontaktujemy się z Tobą

w ciągu 24 godzin.

FAQ