fbpx

Sugar Serve

Platforma do obsługi klienta

sugarcrm sugar serve
sugar serve

Sugar Serve to system do obsługi klienta, który może, a wręcz powinien być uzupełnieniem oprogramowania klasy CRM. Dzięki takiemu sprzężeniu uzyskasz podgląd relacji z klientem od zapytania przez negocjacje i sprzedaż po obsługę wniosków reklamacyjnych i ewentualną dosprzedaż.

Klienci na życie

sugar serve

Wyobraź sobie, że każde zapytanie kierowane do obsługi klienta jest rozwiązywane szybko i sprawnie. Sugar Serve dostarcza prosty w obsłudze pulpit nawigacyjny oraz samoobsługowy portal klienta. System ma wszystko to, czego potrzebujesz, aby zapewnić wyjątkowe doświadczenie klienckie. Dzięki niemu zawsze będziesz przygotowany, aby dać klientom dokładnie to, czego potrzebują. W dowolnym momencie, w obliczu dowolnego problemu. Nic dziwnego, że wracają do Ciebie, żeby złożyć kolejne zamówienia.

Customer Experience

Zbyt wiele czasu i pieniędzy zainwestowałeś, aby zdobyć klientów, żeby teraz stać bezczynnie i obserwować jak odchodzą do konkurencji. Sugar Serve pomoże Ci podtrzymać zapoczątkowane relacje biznesowe. System oferuje pakiet narzędzi dla agentów obsługi posprzedażowej, tak aby mieli natychmiastowy dostęp do wiedzy o historii transakcji i przeszłych zgłoszeń serwisowych czy reklamacyjnych.

suagr serve

Konsola do obsługi zgłoszeń

sugar serve

Zwiększ wydajność swoich agentów dzięki dedykowanej, zoptymalizowanej konsoli. Wykorzystuje ona informacje zawarte w umowie SLA, a także pozwala określić wagę sprawy, aby inteligentnie nadać priorytet każdemu zapytaniu.

Samoobsługowy portal klienta

Help your customers help themselves. Portal samoobsługowy i zgromadzona w systemie baza wiedzy pozwalają użytkownikom szybko rozwiązywać typowe problemy. Twoi klienci otrzymują odpowiedzi, których potrzebują, a Ty minimalizujesz koszty i unikasz nieuzasadnionych połączeń z pomocą techniczną.

sugar serve

Automatyzacja obsługi klienta

sugar serve

Automatycznie kieruj przychodzące zapytania do właściwej osoby. Bez względu na to, czy potrzebujesz eskalować sprawę, czy zmienić przypisanie, SugarBPM™ gwarantuje, że żaden klient nie jest zaniedbywany.

Analityka wydajności obsługi klienta

Dzięki raportom i dashboardom w Sugar Serve zrozumiesz problemy klienckie i zabezpieczysz organizację przed ich rozprzestrzenieniem. Analiza wydajności obsługi klienta w systemie pozwala dostrzegać trendy i odpowiednio reagować na niebezpieczne zjawiska.

sugar serve

Zdobycie nowego klienta jest od pięciu do dwudziestu pięciu razy bardziej kosztowne niż utrzymanie istniejącej relacji.

Harvard Business Review

  • KONSOLA SERWISOWA – zunifikowany interfejs, który umożliwia pracownikom obsługi zwiększenie wydajności i lepsze poznanie każdego klienta, z którym współpracuje serwis.
  • ZARZĄDZANIE ZGŁOSZENIAMI – zarządzaj zgłoszeniami od klientów, które trafiają do Ciebie różnymi kanałami i upewnij się, że działasz zgodnie z zawartą umową serwisową.
  • ZARZĄDZANIE UMOWAMI SLA – kalkuluj poziomy udzielanego wsparcia, zarządzaj regionami, godzinami dostępności i innymi czynnikami wpływającymi na konstrukcję zobowiązań SLA.
  • AUTOMATYZACJA PROCESU (case routing) – gotowe reguły biznesowe do efektywnego routingu spraw przychodzących, w tym ponownego przydzielania i eskalacji – wszystkie obsługiwane przez SugarBPM.
  • PANEL KLIENTA – Samoobsługowy portal klienta i baza wiedzy Sugar Serve pozwalają użytkownikom szybko rozwiązywać typowe problemy – zwiększając satysfakcję i pokrywając koszty obsługi klienta.
  • RAPORTOWANIE – wstępnie przygotowane raporty umożliwiają profesjonalną analitykę danych, które mają znaczenie dla poprawy Customer Experience.

sugarcrm sugar serve

od $80

  • 60 GB przestrzeni dyskowej
  • 2 instancje sandbox
  • wsparcie producenta przez telefon
  • limit autoryzowanego wsparcia = 4 kontakty

/ użytkownik / miesiąc, minimum 10 użytkowników, rozliczenie roczne

Porozmawiaj z nami o systemie Sugar!

Skontaktujemy się z Tobą

w ciągu 24 godzin.

FAQ

Ta strona korzysta z plików cookie. Więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close