fbpx
 

Sugar Customer Journey

Sugar Customer Journey

Moduł Sugar Customer Journey, pozwala w prosty, ale niezwykle użyteczny sposób przyjąć perspektywę klienta oraz zobrazować optymalną z punktu widzenia firmy mapę doświadczeń klienta. Narzędzie to następnie monitoruje na jakim etapie „podróży” znajduje się każdy pojedynczy klient po to, aby we właściwym momencie dotrzeć do niego z odpowiednią informacją. Wszystko to pozwala w konsekwencji doprowadzić do pogłębienia relacji z klientem i przyspieszenia decyzji klienta np. dotyczącej zakupu.

W module Sugar Customer Journey firmy mogą bez problemu dostosować mapę doświadczeń klienta do specyfiki prowadzonej działalności. Narzędzie jest na tyle elastyczne, że poszczególne zaprojektowane „podróże” mogą obrazować cały proces życia klienta od początku jego kontaktu z firmą, przez zakup aż po utrzymanie i serwis, lub też mogą odzwierciedlać tylko określony etap.

Customer Journey
Customer Journey

Jak to działa

Moduł Sugar Customer Journey umożliwia  powiązanie etapów podróży z poszczególnymi rekordami w systemie i tworzenie odpowiednich zadań dla użytkowników

Każde doświadczenie klienta można powiązać z dowolnym rekordem w systemie takim jak kontakt, namiar, kontrahent, czy nawet oferta, faktura lub też moduły autorskie. Dzięki połączeniu zaprojektowanej mapy doświadczeń z rekordami w systemie użytkownicy mogą śledzić postęp klienta na mapie na specjalnie przygotowanym do tego wykresie. Co więcej, każdy etap podróży może wiązać się ze stworzeniem dla użytkownika określonego działania (zadania, rozmowy telefonicznej lub spotkania), które warto podjąć aby wpłynąć na jeszcze lepsze doświadczenie klienta i przyspieszyć przejście do następnego etapu.

Zgodność z RODO

Sugar to jeden z najlepiej przygotowanych do RODO systemów CRM na świecie. Nie tylko sam jest zgodny z RODO, ale również za pomocą modułu Customer Journey pozwala całkowicie zapanować nad zgodnością z RODO całej firmy i jej procedur.

SugarCRM dostarcza narzędzie, które wspiera wdrożenie programu zgodności z RODO. Wizualizacja procesu jest możliwa przy pomocy mechanizmu do badania podróży klienta, jest też w pełni elastyczna i pozwala na modyfikację i rozbudowanie każdego z etapów lub zadań, by dopasować się do unikalnych potrzeb indywidualnych organizacji. Odwiedź www.sugarcrm.com/resources i obejrzyj video, w którym demonstrujemy zasady działania tego narzędzia

Dowiedz się więcej w eBooku

RODO Customer Journey

Porozmawiaj z nami o Sugar w Twojej firmie!

Skontatujemy się z Tobą w ciągu 24 godzin.

Ta strona korzysta z plików cookie. Więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close