Który system CRM wybraliby użytkownicy z dużych firm, gdyby ich zapytać?

Kamil Ograbisz

Nie ma ważniejszego głosu na temat systemu niż opinia użytkowników, którzy z niego korzystają. Dlatego warto szukać informacji od osób, które używają narzędzia, które Cię interesuje. Na szczęście coraz częściej otrzymujemy analizy, zestawienia czy raporty dotyczące popularnych systemów i ich ocen wśród użytkowników.

Dzięki takim rankingom bez problemu można zauważyć, które systemy się sprawdzają i odpowiadają użytkownikom, a które otrzymują niskie recenzje.

W dzisiejszym artykule takiej analizie poddam jeden z raportów od SoftwareReviews, który powstał właśnie dzięki recenzjom użytkowników.

SoftwareReviews

SoftwareReviews to platforma badawcza, która zajmuje się analizą i oceną oprogramowania biznesowego. Jej celem jest dostarczanie przedsiębiorstwom rzetelnych i obiektywnych informacji na temat różnych narzędzi i rozwiązań technologicznych.

SoftwareReviews gromadzi dane na temat oprogramowania z różnych dziedzin, takich jak zarządzanie relacjami z klientami (CRM), zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM), systemy ERP i wiele innych. Platforma przeprowadza badania, zbiera opinie od użytkowników oraz analizuje trendy rynkowe, aby dostarczyć kompleksową wiedzę.

Metodologia SoftwareReviews opiera się na ankietach przeprowadzanych wśród użytkowników oprogramowania. Ankietowani oceniają różne aspekty produktów, takie jak: funkcjonalność, łatwość użytkowania, wsparcie techniczne i wartość biznesowa. Na podstawie zebranych danych platforma generuje reporty i rankingi, które pomagają przedsiębiorstwom w podejmowaniu decyzji dotyczących wyboru oprogramowania.

SoftwareReviews dostarcza nie tylko oceny i rankingi, ale także analizy porównawcze, raporty branżowe i poradniki dotyczące oprogramowania. Dzięki temu przedsiębiorstwa mogą dokonać świadomego wyboru, uwzględniając opinie innych użytkowników oraz obiektywne kryteria oceny.

SugarCRM z tytułem Champion of CRM Midmarket Emotional Footprint Report

SoftwareReviews gromadzi obszerne dane dotyczące doświadczeń klientów z narzędziami z branży biznesowej i IT. Pozwala to na głębszy wgląd w doświadczenia związane z oceną i zakupem oprogramowania dla przedsiębiorców.

Kilka tygodni temu SoftwareReviews wydało raport na temat ulubionego systemu CRM wśród swoich użytkowników. Ten tytuł otrzymał SugarCRM. W raporcie znajdują się dokładne informacje, dlaczego narzędzie zostało wyróżnione tytułem Champion od CRM Midmarket Emotional Footprint Report.

softwarereviews

Product Experience

Narzędzie, szczególnie takie jak CRM, musi być niezawodne. Zapewnienie wydajności i produktywności to podstawa takiego systemu. Brak takich cech może być kluczowy dla użytkowników. Takie detale decydują o tym czy narzędzie jest wykorzystywane i się sprawdza, czy nie. System CRM ma być produktem, który napędza rozwój organizacji, a nie martwym organizmem, który doprowadza do jej upadku.

Czy tak jest w przypadku SugarCRM? Z pewnością nie.

Według SoftwareReviews 91% użytkowników uważa, że system SugarCRM jest wzmocnieniem dla ich firmy i zwiększa ich wydajność.
softwarereviews

Takie statystyki są bardzo ważne, ponieważ odzwierciadlają one funkcje narzędzia. Zwiększona wydajność pracowników to zasługa automatyzacji, którą zawiera SugarCRM. Dzięki temu pracownicy nie muszą wykonywać powtarzalnych czynności, które zabierają im czas. System pomoże, podpowie, a często wykona pracę za sprzedawców, marketerów czy agentów obsługi klienta.

Strategy and Innovation

Jak pewnie wiesz, technologia szybko się starzeje. Aktualnie tak szybko wychodzą nowe gadżety, systemy, narzędzia, które wypierają te, które używamy na co dzień, że trzeba mieć się na baczności. A szczególnie uważać muszą producenci takich systemów jak CRM. Innowacje, aktualizacje, nowe możliwości… Ręka trzymana na pulsie nie powinna pominąć ważnych zmian, które pomogą narzędziu dalej pracować bez problemu.

SugarCRM jednak jest tym narzędziem, które ewoluuje razem z sytuacją na świecie. Tak samo uważają jego użytkownicy.

80% konsumentów uważa, że producent SugarCRM, ma dobry plan strategiczny dla systemu. A 92% użytkowników uważa, że system cały czas jest ulepszany.
softwarereviews

Producenci systemu SugarCRM prześcigają swoją konkurencję. SugarPredict ujrzał światło dzienne jeszcze zanim światem zawojował ChatGPT i inni producenci zaczęli dodawać sztuczną inteligencję do swoich rozwiązań. SugarPredict to narzędzie zasilane AI, które wspomaga system, a tym samym użytkownika.

Service Experience

Najważniejsze w używaniu systemu to jego łatwość w obsłudze oraz kwestia wsparcia użytkownika przez producenta. To mogą być krytyczne kwestie, które zaważą na ocenie konsumenta.

Oprogramowanie to już nie tylko narzędzie, ale także ludzie, którzy je wspierają. Dobre wsparcie ze strony dostawcy ma kluczowe znaczenie, aby zapewnić użytkownikom maksymalne wykorzystanie oprogramowania. 

Wszystkie kategorie, w których oceniana była obsługa klienta SuragCRM, czyli: efektywność, szacunek, wydajność i opieka, zostały ocenione na więcej niż 90%.
softwarereviews

Odpowiednia obsługa klienta wpływa na dobre User Experience, które jest znaczącym wskaźnikiem dla użytkowników i oceny systemu.

Podsumowanie

Raport opracowany przez SoftwareReviews to kompleksowa analiza systemu, który jest dobrze znany i polecany przez wielu, aby zwrócić uwagę innych na jego potencjał.

Jeśli jesteś na etapie wyboru narzędzia, które będzie wspomagało i ułatwiało Twoją pracę, warto zapoznać się z takimi analizami. Nie ma nic lepszego niż szczera recenzja osoby, która używa systemu.

Umów konsultację z ekspertem wdrożeniowym eVolpe

Wybierz dogodny dla siebie termin.

Kamil Ograbisz
Scroll to Top