Szkolenia i Usługi

Nowoczesny CRM wymaga szkoleń

Właściwie przeprowadzone wdrożenie musi zakończyć się serią szkoleń dla użytkowników i administratorów systemu. Podczas szkoleń pracownikom firmy zostaje przekazana kompleksowa wiedza o tym w jaki sposób optymalnie korzystać z zaimplementowanego oprogramowania. Pozytywne nastawienie kadry pracowniczej jest jednym z najważniejszych ogniw w procesie zmiany oprogramowania. Profesjonalnie przeprowadzone szkolenia skutecznie przyczyniają się do wytworzenia pozytywnego nastawienia kadry do rozpoczęcia korzystania z nowego oprogramowania.

Usługi serwisowe i optymalizacyjne

Proces wdrożenia nie kończy się na etapie uruchomienia produkcyjnego systemu i przeszkolenia pracowników. Trwa on dalej pod postacią usług serwisowych i powdrożeniowych. Niezwykle istotne są wszelkie prace serwisowe oraz optymalizacyjne zmierzające do zapewnienia ciągłości działania systemu.

Usługi serwisowe oferowane są przez eVolpe pod postacią miesięcznych pakietów. Pozwala to na właściwe dostosowanie zakresu usług do realnych potrzeb firmy. W ramach serwisu zapewniamy ustalony w umowie czas reakcji na błędy w funkcjonowaniu oprogramowania, a także konsultacje oraz niewielkie prace rozwojowe.

Proponujemy również skorzystanie z usług optymalizacji wydajności CRM. Optymalizacja ta pozwala zachować na długie lata pełną ergonomię działania systemu. Umożliwia także ewentualne odkrycie i szybką eliminację potencjalnych problemów związanych z płynnym i szybkim działaniem, czyli tzw. responsywnością systemu.

Proces wdrożenia nie kończy się na etapie uruchomienia produkcyjnego systemu i przeszkolenia pracowników. Trwa on dalej po postacią usług serwisowych i powdrożeniowych. Niezwykle istotne są wszelkie prace serwisowe oraz optymalizacyjne zmierzające do zapewnienia ciągłości działania systemu. Usługi serwisowe oferowane są przez eVolpe pod postacią miesięcznych pakietów. Pozwala to na właściwe dostosowanie zakresu usług do bieżących potrzeb firmy. W ramach serwisu zapewniamy ustalony czas reakcji na błędy w funkcjonowaniu oprogramowania, a także konsultacje oraz niewielkie prace rozwojowe.

Proponujemy również skorzystanie z usług optymalizacji wydajności CRM. Optymalizacja ta pozwala zachować na długie lata pełną ergonomię działania systemu. Umożliwia także ewentualne odkrycie i szybką eliminację potencjalnych problemów związanych z płynnym i szybkim działaniem, czyli tzw. responsywnością systemu. Więcej informacji o optymalizacji wydajności znajdziecie Państwo na naszym blogu.

Usługi Powdrożeniowe

W trakcie codziennego użytkowania systemu będą pojawiać się również nowe pomysły dotyczące rozwoju oprogramowania oraz optymalizacji niektórych funkcji. Każdy nowoczesny CRM jest na to przygotowany. Dlatego pracownicy eVolpe pozostają zawsze otwarci na wszelkie nowe sugestie i prośby dotyczące przeprowadzenia zmian we wdrożonych systemach. W zależności od dotychczasowej metodyki wdrożeniowej usługi te będą realizowane jako kolejny sprint w metodyce Scrum lub nowe zamówienie przy wdrożeniu w formie tradycyjnej. Niezależnie od przyjętej metodyki, możemy na podstawie naszego wieloletniego doświadczenia stwierdzić, że nowoczesny CRM jest organizmem, który musi cały czas „żyć” w organizacji. Tym samym należy być świadomym, że potrzeby wprowadzania zmian do funkcjonującego oprogramowania są czymś naturalnym i wartym realizacji.

Porozmawiaj z nami o usługach konsultingu i wdrożenia systemów CRM w Twojej firmie!

Skontaktujemy się z Tobą w ciągu 24 godzin.

mautic is open source marketing automation

Ta strona korzysta z plików cookie. Więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close