fbpx
 

CRM i Marketing Automation

CRM i Marketing Automation

CRM i Marketing Automation – czy te dwa światy mogą ze sobą współdziałać?

Rozpatrując odpowiedź na powyższe pytanie trzeba zacząć od perfekcyjnej współpracy pomiędzy działami marketingu i sprzedaży. Temat ten poruszaliśmy już na łamach bloga eVolpe, a niedawno artykuł naszej koleżanki poruszający te kwestie został opublikowany na portalu internetowym największego polskiego magazynu o marketingu – Online Marketing.

Streszczając podane w powyższych źródłach informacje możemy zdecydowanie określić, że współpraca pomiędzy działami marketingu i sprzedaży jest rzeczą niezbędną w dzisiejszym, wysoko skoncentrowanym na kliencie, świecie biznesu.

Działy sprzedaży i marketingu w swojej codziennej pracy posługują się różnymi narzędziami informatycznymi (odpowiednio CRM i Marketing Automation). Czy zatem Marketing Automation może zastąpić CRM? Albo na odwrót, czy CRM może zastąpić Marketing Automation? Czy jest możliwe współdziałanie ze sobą CRM i Marketing Automation?

Na powyższe pytania dotyczące CRM i Marketing Automation odpowiadają nasi eksperci w najnowszym odcinku programu „CRM – jedna idea, tysiące możliwości”.

 

Usługi eVolpe

Wykorzystując nasze know-how wynikające z wieloletniego doświadczenia eVolpe w zakresie konsultingu i wdrożeń systemów CRM, jesteśmy w stanie pomóc każdej firmie w kompleksowym procesie wyboru i wdrożenia CRM.

Zachęcamy do zapoznania się z informacjami:

Jakie świadczymy usługi w ramach konsultingu i analizy biznesowej

Jakie systemy CRM wdrażamy

Jak przebiega wdrożenie i co dostarczamy w ramach realizowanych prac

 

Co więcej, zespół eVolpe w 2017 roku przygotował i uruchomił dystrybucję zaawansowanego integratora pomiędzy systemami SugarCRM/SuiteCRM a systemem Marketing Automation Mautic. Jest to pierwsze na rynku tak zaawansowane podejście do integracji tych systemów. Co prawda Mautic w standardzie posiada integrator z SugarCRM, jednak jest on wykorzystywany jedynie do przesłania kontaktu z Mautica do systemu Sugar. eVolpe umożliwia dwustronny przepływ danych. Co więcej, systemy SugarCRM/SuiteCRM uzyskały dzięki integracji wiele nowych funkcji pod postacią nowych subpaneli, które ułatwiają pracę sprzedawcom. Najważniejsze funkcje naszej integracji CRM i Marketing Automation opisaliśmy we wpisach blogowych:

Moduł Aktywności Mautic

Informacje

Kampanie



Ta strona korzysta z plików cookie. Więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close