Wdrożenia CRM – kto i dlaczego powinien uczestniczyć w procesie wyboru systemu CRM oraz jego implementacji
Proces wyboru, a następnie wdrożenia CRM zwykle jest długotrwały. Jest to również kluczowy etap determinujący ostateczny sukces uruchomienia w firmie systemu CRM. Jeśli wtedy coś zawiedzie lub zostanie nienależycie wykonane albo pominięte, to wdrożony system CRM może nie odzwierciedlać faktycznych potrzeb przedsiębiorstwa. Aby zmaksymalizować szanse powodzenia projektu, powinniśmy zaangażować w ten proces pracowników Działu Sprzedaży, ale również marketingu, obsługi klienta, finansów, dział IT oraz na końcu zarząd.
W nowym odcinku naszego programu telewizyjnego „CRM – jedna idea, tysiące możliwości” przekazujemy niezbędną wiedzę dla każdej firmy zastanawiającej się nad wyborem systemu CRM. Jak mądrze wybrać system? Jak sprawić, aby odpowiadał on na potrzeby całej firmy? Z kim w firmie należy się naradzić, aby poznać rzeczywiste potrzeby organizacji dotyczące oprogramowania CRM? Na te i inne pytania opowiadamy w pierwszej części naszego dzisiejszego programu.
Druga część odcinka prowadzi nas do kluczowych pytań, które pracownicy każdej firmy powinni sobie zadać podczas procesu wdrożenia CRM. Najważniejszą rzeczą, na którą powinniśmy zwrócić uwagę i zdecydować wraz z firmą wdrożeniową, będzie wybór metodyki wdrożeniowej. Właściwy dobór metodyki względem celu, który firma chce osiągnąć i budżetu, którym dysponuje, ma wpływ na takie kluczowe czynniki podczas procesu wdrożenia CRM jak:
Usługi eVolpe
Wykorzystując nasze know-how wynikające z wieloletniego doświadczenia eVolpe w zakresie konsultingu i wdrożeń systemów CRM, jesteśmy w stanie pomóc każdej firmie w kompleksowym procesie wyboru i wdrożenia CRM.
Zachęcamy do zapoznania się z informacjami: