- Social CRM — jak to działa? - 18 lutego 2019
- Sugar 8. Przenieśliśmy się na nową wersję systemu. - 11 września 2018
- Social Selling jako uzupełnienie filozofii Customer Relationship Management - 8 czerwca 2018
Z początkiem września przenieśliśmy się na nową wersję systemu Sugar. Zastanawiasz się nad takim samym krokiem? Czytaj dalej i przekonaj się, dlaczego warto.
Jest wtorek rano. Dzień jak zwykle zaczynamy od kawy. Tym razem z dodatkową łyżeczką cukru System CRM w najnowszej wersji Sugar 8.0 będziemy rozpoznawać jeszcze przez kilkadziesiąt minut. Przyda nam się nadprogramowa dawka energii.
Nowy interface systemu
Kilkadziesiąt minut? Tak. Ale tylko z ciekawości! Wszystkie ustawienia personalne zapisały się bowiem w niezmienionej formie. Nie musimy poświęcać cennego czasu na ponowną konfigurację ulubionych filtrów, dashletów, czy raportów. Od strony funkcjonalnej zmiana jest bezbolesna. Naszą uwagę przykuwa przede wszystkim nowoczesny interface. Aplikacja wygląda zupełnie inaczej niż jeszcze wczoraj po południu, gdy wyłączaliśmy komputery po zakończonym dniu pracy.
Kto korzystał wcześniej z oprogramowania firmy SugarCRM, widział jego demo, a przynajmniej materiały promocyjne eVolpe, od razu zauważy brak ciemnoszarej belki u góry systemu. Sugar 8.0 jest o wiele bardziej przejrzysty. Zarówno menu, jak i obszar użytkowy występują teraz w odcieniach szarości, bieli i błękitu. Na czystym, czytelnym tle o wiele wyraźniej widać lejek sprzedaży oraz inne kluczowe informacje na temat relacji z naszymi klientami. Kolory, które wybrano dla przedstawienia zdarzeń takich, jak chociażby przeprowadzone i przeterminowane rozmowy, są żywe i z pewnością nie pozwolą nam przegapić umówionego terminu. Zmieniła się nawet strona logowania do systemu. Wszystko jest ze sobą spójne wizualnie, a przy okazji w wygodny sposób trafiamy na bloga SugarCRM, gdzie czekają na nas najświeższe newsy ze świata oprogramowania Open Source.
Ochrona danych osobowych w Sugar 8.0
W ostatnich miesiącach było bardzo głośno o wejściu w życie przepisów RODO. Firma SugarCRM Inc. zaproponowała własne podejście do tematu. Na naszego inspektora danych osobowych, po nadaniu mu specjalnych uprawnień, czekał zupełnie nowy modułu o nazwie Ochrona danych osobowych. Oznacza to, że jego praca związana z dopełnieniem obowiązków określonych w rozporządzeniu, właśnie stała się o wiele prostsza!
Sugar 8.0 pozwala np. na usunięcie danych na wniosek osoby, której one dotyczą, przy jednoczesnym zachowaniu śladu po tym, że do pewnego czasu firma była w ich posiadaniu. Wykasowane informacje zastępowane są przez etykietę „Wartość usunięta”. Sam obszar skonstruowano w formie listy powiązanej relacjami z Odbiorcami, Namiarami, Kontaktami i Kontrahentami. Każda z poszczególnych pozycji jest klikalna i zawiera szeroki kontekst przetwarzanych danych osobowych. Manager danych osobowych może wygodnie administrować informacjami takimi jak: status, typ, priorytet, źródło, przeznaczenie, czy data wyrażenia i data wygaśnięcia zgody.
Więcej informacji na temat obszaru Ochrona danych osobowych w Sugar 8.0 opisujemy w publikacji „RODO a systemy CRM”.
Dodatkowe udogodnienia w Sugar 8
Nowy interface oraz moduł Ochrona danych osobowych to z pewnością dwie flagowe innowacje Sugar 8.0. W ciągu dnia napotykamy jednak kolejne, miłe niespodzianki. Jedną z nich jest funkcja Dashboard Manager, która umożliwia udostępnianie dashbordów pozostałym użytkownikom systemu. Korzystając z pojedynczych dashletów, zauważamy, że prezentowane na nich wykresy stały się interaktywne! Bez konieczności przechodzenia do osobnego okna, możemy teraz w prosty sposób zawężać i rozszerzać zakres prezentowanych danych. Zmiany zaszły także w module Advanced Workflow. Producent zadbał o lepszą czytelność obszaru roboczego. Zadowolenie słychać zwłaszcza wśród naszych analityków, którzy są w eVolpe specjalistami od rozrysowywania procesów.
Pełna lista zmian, które wprowadzono w systemie, dostępna jest na stronie producenta: http://support.sugarcrm.com/Documentation/Sugar_Versions/8.0/Ult/Sugar_8.0.0_Release_Notes/
Sugar 8.0. My to kupujemy! A Ty?
To był z pewnością dzień pełen wrażeń. Od samego rana czekało na nas zupełnie nowe, nowoczesne narzędzie. Zdajemy sobie jednak sprawę, że nawet najbardziej innowacyjny system (a do takich według licznych, obiektywnych rankingów należy Sugar), nie wykona za nas najważniejszego zadania. To, czym chcemy się zajmować, to rozpowszechnianie najwyższej jakości oprogramowania Open Source, które pozwoli na rozwój Twojego biznesu. Nasza wiarygodność polega między innymi na tym, że rozwiązania, które proponujemy klientom, testujemy na własnej skórze. Decydując się na współpracę z eVolpe, masz zatem gwarancję unikalnego, w pełni dostosowanego do indywidualnych potrzeb, a jednak sprawdzonego produktu!
Masz pytania na temat Sugar 8.0? Skontaktuj się z eVolpe
Napisz do nas! Odpowiadamy w ciągu 24 godzin
- Social CRM — jak to działa? - 18 lutego 2019
- Sugar 8. Przenieśliśmy się na nową wersję systemu. - 11 września 2018
- Social Selling jako uzupełnienie filozofii Customer Relationship Management - 8 czerwca 2018