- HubSpot AI, czyli do czego Breeze AI przydaje się w codziennej pracy handlowca? - 6 sierpnia 2025
- Partnerzy HubSpot w Polsce – jak dobrać i gdzie znaleźć? - 30 lipca 2025
- Systemy CRM z Polski. Czy pochodzenie ma znaczenie? - 9 lipca 2025
Sztuczna inteligencja staje się ważna dla współczesnego przedsiębiorstwa, zmieniając, to jak wygląda codzienność w biurach sprzedaży.
Globalny rynek AI rozwija się w niespotykanym dotąd tempie, a prognozy przewidują wzrost jego wartości z 2,6 miliarda dolarów w 2022 roku do 20,8 miliarda dolarów w 2028 roku. Przekłada się to na imponujący średnioroczny wzrost (CAGR) wynoszący 45,6%.
Tak szybki rozwój wynika z coraz powszechniejszego zastosowania AI w obszarach takich jak: uczenie maszynowe, analiza obrazu, robotyka oraz przetwarzanie języka naturalnego, w ramach procesów produkcyjnych.
Patrząc na te liczby, nie powinniśmy się dziwić, że wielu producentów uzupełnia swoje systemy o funkcje wykorzystujące AI.
Spójrzmy, jak to wygląda w HubSpot.
HubSpot AI – połączenie nowoczesnej technologii i skutecznego narzędzia
Obecnie nikogo nie powinno dziwić zastosowanie sztucznej inteligencji w narzędziach służących do zarządzania firmami, takich jak CRM.
Globalny rynek sztucznej inteligencji (AI) ma osiągnąć wartość 726,6 miliarda dolarów do 2033 roku, według Dimension Market Research.
Każdy chce wziąć udział w tym rozwoju. Z różnych względów: od korzyści wynikających z automatyzacji pracy, po motywację niezostawania „w tyle”.
HubSpot postanowił ułatwić swoim użytkownikom udział w tym technologicznym wyścigu i wprowadził do swojego narzędzia funkcje wspierane przez sztuczną inteligencję – Breeze AI.
Aby zautomatyzować pracę HubSpot stworzył kolekcję mniejszych i większych funkcji wspomaganych przez AI, które są dostępne w różnych planach.
Co to jest Breeze AI?
Breeze AI możesz wykorzystać jako agenta treści do generowania stron w witrynie internetowej, współpracować z Breeze Copilot w celu podsumowania rekordów, wzbogacania danych za pomocą narzędzi Intelligence i nie tylko.
Na Breeze AI od HubSpot składają się:
Breeze Copilot
Breeze Copilot to wirtualny asystent AI, który potrafi tworzyć workflows, podsumowywać rekordy CRM, tworzyć strony internetowe i nie tylko.
Przy jego pomocy możesz zwiększyć produktywność swojego zespołu bez rozbudowy personelu. Breeze Copilot wykorzystuje Twoje dane CRM i generatywną sztuczną inteligencję. Usprawnia pracę i szybko wykonuje za Ciebie powtarzalne zadania.

Agenci AI w HubSpot
W ramach Breeze AI oferowane są również funkcje ułatwiające automatyzację codziennych zadań. Działają one pod postacią tzw. „agentów AI”. Co istotne, są one dostępne od razu z poziomu systemu HubSpot; ich zastosowanie nie wymaga instalowania dodatkowych narzędzi.
Użytkownicy HubSpot mają do dyspozycji między innymi:

Breeze Intelligence
Breeze Intelligence pomaga wzbogacać dane, oceniać intencje i skracać formularze.
Z Breeze Intelligence możesz korzystać także bezpośrednio w rekordach CRM, usprawnia to pracę, ponieważ nie musisz przełączać między kartami.
Breeze Intelligence można wykorzystać na kilka sposobów:

Dlaczego warto korzystać z funkcji HubSpot AI?
Wykorzystanie sztucznej inteligencji w HubSpot to nie tylko podążanie za trendem, ale przede wszystkim praktyczne wykorzystanie narzędzia, które poprawia efektywność i pracę wielu zespołów.
Wykorzystanie AI pozwala zautomatyzować czasochłonne procesy, lepiej zarządzać danymi oraz tworzyć spersonalizowane treści, co przekłada się na szybkie i trafne działania w kontaktach z klientami.
Najważniejsze zalety korzystania z AI w HubSpot:
Podsumowanie
HubSpot, poprzez narzędzie Breeze AI, wnosi sztuczną inteligencję do codziennej pracy, umożliwiając automatyzację i lepszą personalizację działań. Breeze Copilot i agenci AI odpowiadają za generowanie treści, podsumowanie danych oraz wzbogacanie informacji o klientach. W efekcie firmy korzystające z HubSpot mogą skrócić czas realizacji zadań, zwiększyć zaangażowanie klientów oraz skuteczniej prowadzić kampanie marketingowe.
Jesteś gotowy na prowadzenie dużego projektu wdrożeniowego w Twojej firmie?
Wiesz, o co zapytać dostawcę? Jak przygotować własny zespół? Jak stworzyć skuteczne zapytanie ofertowe? Jaką metodykę wybrać? Na co zwrócić uwagę negocjując umowę wdrożeniową i serwisową?
Specjalnie dla Ciebie stworzyliśmy darmowy kurs mailowy przygotowujący do prowadzenia wdrożeń.
Codziennie przez dwa tygodnie otrzymasz od nas na swoją skrzynkę kolejną dawkę wiedzy, która pozwoli odnaleźć Ci się w tym skomplikowanym procesie.
Darmowy kurs mailowy
- HubSpot AI, czyli do czego Breeze AI przydaje się w codziennej pracy handlowca? - 6 sierpnia 2025
- Partnerzy HubSpot w Polsce – jak dobrać i gdzie znaleźć? - 30 lipca 2025
- Systemy CRM z Polski. Czy pochodzenie ma znaczenie? - 9 lipca 2025