- Czy Open Source przejmuje rynek oprogramowania? Badania instytutu COSS - 19 czerwca 2023
- Sztuczna inteligencja sposobem na Customer Experience w czasach kryzysu? - 16 czerwca 2023
- Czy potrzebujesz nowego systemu CRM? Jak rozpoznać, że nadszedł czas na zmiany? - 3 kwietnia 2023
Na początek tradycyjne już tutaj nawiązanie do motoryzacji…
Wyobraź sobie, że przyszedł czas na wymianę Twojego auta. Obojętnie czy będzie to nowy czy używany samochód, zakładam, że planujesz jazdę próbną wymarzonym modelem.
Sądzę, że nie muszę Cię przekonywać do słuszności takiego podejścia. Kto by kupował kota w worku za przynajmniej kilkadziesiąt tysięcy złotych?
No właśnie! Motoryzacyjne metafory pojawiają się tutaj dość często nie bez przyczyny.
Wszystko dlatego, że system CRM (czyli clou działalności eVolpe) to wydatek podobnego kalibru co samochód. Jest to też inwestycja w postęp, mobilność i bezpieczeństwo prowadzonego (!) biznesu.
A skoro tak, wybór oprogramowania potraktuj równie poważnie.
Demo systemu CRM — jakie są opcje?
Oprogramowanie CRM możesz przetestować przed zakupem, korzystając z wersji demo. Spieszę od razu z informacją, jak to działa i na jakich zasadach jest możliwe we współpracy z eVolpe.
Standardowe lub personalizowane demo systemu
Klienci często zgłaszają się do mnie po dostęp do demo systemu CRM na bardzo wstępnym etapie badania rynku. Piszą do mnie, że chętnie poklikaliby po systemie, aby sprawdzić, czy jest intuicyjny i oferuje potrzebne funkcje.
Oczywiście jest taka opcja! Z przyjemnością udostępniam odpowiednie namiary. Uprzedzam jedynie, że natychmiastowy dostęp można uzyskać wyłącznie do standardowej instancji demo. Pokazuje ona możliwości systemu CRM, ale w oderwaniu od kontekstu biznesowego, w którym potrzebujesz go użyć.
Jeśli dasz mi trochę czasu, sporządzę dla Ciebie dedykowaną instancję. Z Twoim logotypem na stronie głównej. Z funkcjami i widokami adekwatnymi dla branży, w której działasz. A nawet z kilkoma personalizowanymi automatyzacjami, co do których odpowiednio się porozumiemy.
Standardowe demo systemu CRM
Standardowe demo systemu CRM to szybki i wygodny sposób na przetestowanie systemu, w którym nie spodziewamy się wielu zmian. W takim przypadku rzeczywiście wystarczy poklikać po publicznej instancji, aby rozpoznać dostępne funkcje. W razie potrzeby – podczas konfiguracji – zawęzimy tylko dostępy użytkowników ze względu na ich rolę w organizacji.
Wyprobuj demo Zendesk
Oprogramowanie SaaS-owe w portfolio eVolpe (czyli właśnie takie, którego się nie wdraża, a jedynie uruchamia) to na przykład Zendesk Support i Zendesk Sell. Dostęp do standardowej instancji demo każdego z systemów jest możliwy po wypełnieniu prostego formularza.
Spokojnie, nie obawiaj się zobowiązań. Nie musimy nawet ze sobą rozmawiać. Twój dostęp wygaśnie po 7 dniach. A jeśli system się nie spodoba, uznamy sprawę za niebyłą. Chyba nie da się tego prościej rozwiązać…
Personalizowane demo systemu CRM
Demo personalizowane to natomiast opcja rekomendowana dla osób zainteresowanych kompleksowym wdrożeniem. Dobrze zobaczyć system po drobnych poprawkach, żeby zrozumieć skalę możliwości w projekcie.
Oczywiście dostosowanie instancji na etapie demo to zaledwie kosmetyka. Po krótkiej konsultacji będę w stanie zaprojektować kilka przydatnych widoków i odpowiednio dobrać aktywne moduły. Postaram się też, aby system przypominał narzędzie wykorzystywane w Twojej organizacji. Możesz się spodziewać, że zobaczysz tam własne logo oraz rekordy nawiązujące do specyfiki prowadzonego biznesu. Jeżeli sprzedajesz części samochodowe — pośród produktów pojawią się: opony, skrzynie biegów oraz wycieraczki. Jeżeli prowadzisz drogerię — szampony, proszki do prania oraz szczoteczki do zębów. Mam nadzieję, że pozwoli Ci to zweryfikować proponowane funkcje w kontekście realnych sytuacji biznesowych.
Wypróbuj demo SugarCRM
Wdrażane oprogramowanie w portfolio eVolpe to na przykład edycja Enterprise systemu SugarCRM. Dostęp do personalizowanej instancji demo takiej aplikacji jest również możliwy po wypełnieniu prostego formularza.
W tym przypadku będziemy musieli jednak ze sobą chwilę porozmawiać. Ustalimy wtedy, jakie dostosowania są zasadne. Twój dostęp wygaśnie po wskazanym przeze mnie czasie. Także w tym przypadku nie musisz się jednak obawiać zobowiązań. Jeśli system się nie spodoba, uznamy sprawę za niebyłą. Mimo to mam nadzieję, że wydarzy się inaczej.
Demo systemu CRM — podsumowanie
Jeżeli rozważasz rozwiązania SaaS-owe – standardowa instancja demo zdecydowanie wystarczy. Odezwij się do mnie, a podam Ci odpowiedni link oraz login i hasło. „Jazdę próbną” możesz odbyć jeszcze tego samego dnia. Nie potrzebujesz mnie nawet na siedzeniu pasażera.
Kiedy w grę wchodzi kompleksowe wdrożenie, np. rozbudowa systemu CRM Open Source – zgłoś się po wersję personalizowaną. Po indywidualnej konsultacji przygotuje dla Ciebie rozbudowaną wersję demo. Będę potrzebował trochę czasu, ale sądzę, że warto. Przecież nie odbędziesz jazdy próbnej sedanem, gdy rozważasz zakup kombi.
Na wypadek pytań — poniżej zostawiam kalendarz do rezerwacji terminów konsultacji.
Poszukaj wolnego slotu i porozmawiajmy o instancji demo Twojego systemu.
- Czy Open Source przejmuje rynek oprogramowania? Badania instytutu COSS - 19 czerwca 2023
- Sztuczna inteligencja sposobem na Customer Experience w czasach kryzysu? - 16 czerwca 2023
- Czy potrzebujesz nowego systemu CRM? Jak rozpoznać, że nadszedł czas na zmiany? - 3 kwietnia 2023