- Dlaczego polscy przedsiębiorcy upodobali sobie systemy IT On-Premise? - 24 września 2024
- Open Source CRM – dlaczego sprawdza się w dużych firmach? - 11 września 2024
- Jak zwiększyć sprzedaż? Wady i zalety dotyczące zastosowania systemu CRM/CX - 9 sierpnia 2024
Czy byłeś już na prezentacji systemu CRM należącego do tzw. głównego nurtu?
Kojarzysz takie narzędzia jak Salesforce, MS Dynamics, SAP czy Oracle?
Jeśli jesteś na etapie researchu dostępnych rozwiązań, warto rozważyć także coś spoza listy typowych propozycji. Szczególnie jeśli nie kosztuje to wiele, czerpie z najlepszych wzorców i jeszcze ma otwarty kod, w którym możesz „namieszać”.
W dzisiejszym artykule, a także w filmiku opublikowanym w ramach eVolpeTV – omawiam coś zupełnie świeżego! Alternatywę dla CRM-owego mainstreamu. (I tak to będzie autoreklama produktu z naszej oferty). Poznaj oprogramowanie SpiceCRM.
Alternatywa dla mainstreamu CRM
System powstał na fundamencie bardzo popularnej, społecznościowej edycji systemu od SugarCRM. Interface narzędzia zaprojektowano przy wykorzystaniu Lightning Design System. Powinieneś go kojarzyć, jeśli widziałeś kiedyś prezentację Salesforce’a. Przy okazji, front-end systemu jest pisany w technologii Google o nazwie Angular. Jeżeli szukasz czegoś o rozbudowanych możliwościach, za sensowne pieniądze, co nawiązuje do spuścizny liderów rynku – może to być dla Ciebie ciekawa opcja.
Funkcjonalność oprogramowania jest bardzo bogata i obejmuje wszystkie charakterystyczne moduły oprogramowania Customer Relationship Management. Znajdziesz w nim podział na odbiorców, namiary, kontakty i kontrahentów, szanse sprzedażowe, wizualizację Customer Journey oraz typowe dla CRM funkcje raportowe.
Czy wiesz, że…
Na SpiceCRM zdecydowali się m.in. Wisła Kraków, refurbed czy A1 Telekom.
System bez problemu działa w widoku przeglądarki na dowolnym urządzeniu: komputerze stacjonarnym, laptopie, tablecie i telefonie komórkowym. Możesz więc z niego korzystać w biurze, w domu, podczas podróży służbowej, a nawet w kolejce do kasy.
SpiceCRM jest dostępny w dwóch edycjach Core i More. Mogą one występować zarówno w chmurze producenta, jak i On-Premise. A także w eVolpe Cloud. Dobrze wiedzieć, że edycja Core pozbawiona jest opłat licencyjnych. Twój jedyny koszt to koszt wdrożenia oraz hostingu, jeżeli na takie się decydujesz.
Czy wiesz, że…
Całkowicie wolna od opłat wersja Open Source jest nawet dostępna do pobrania wprost z Internetu.
Jeśli poradzisz sobie z instalacją i konfiguracją dostępów – za nic więcej nie musisz płacić.
Edycja More natomiast zawiera kilka dodatkowych „ficzerów” np. integrację z Google Calendar czy elementy Marketing Automation i Customer Service i w związku z tym, jest dodatkowo płatna. Koszt licencji SpiceCRM w odsłonie More to €19 za użytkownika na miesiąc.
We współpracy z eVolpe wycena jest sporządzana indywidualnie. Jest to przywilej należny oficjalnym partnerom SpiceCRM.
A skoro już o tym mowa…
SpiceCRM BootCamp Vienna 2021
Możesz być spokojny, że zgłaszając się do eVolpe, masz dostęp do know-how z pierwszej ręki, a relacje partnerskie ze SpiceCRM są stale podtrzymywane i umacniane.
Niedawno odwiedziliśmy zespół SpiceCRM w ich siedzibie głównej. Kilkuosobowa delegacja eVolpe spędziła w Wiedniu pięć produktywnych dni, które poświęcono na zapoznanie z architekturą systemu oraz tajnikami nowatorskiej technologii programowania od Google – Angular.
Szczerze przyznam, że niewiele zagadnień z SpiceCRM BootCamp było dla mnie zrozumiałych. I chociaż bardzo bym chciał — nie zdołam ich tutaj streścić. Nie będę chyba nawet próbował, żeby nie strzelić jakiejś technologicznej gafy. Możesz mi jednak wierzyć na słowo, poruszono tam bardzo wiele technicznych informacji, które, choć pozostają tajemnicą dla sprzedawcy, są kluczowe podczas realizacji wdrożeń. Tym bardziej cieszę się, że „mamy na pokładzie” specjalistów, którzy posiadają wszelkie kwalifikacje, by prowadzić projekty bazujące na otwartym kodzie SpiceCRM.
SpiceCRM jako SaaS lub wdrożony pod specjalne wymagania
Na koniec jeszcze kilka informacji o tym, jak mogłaby wyglądać nasza współpraca i wdrożenie SpiceCRM w Twojej firmie.
We współpracy z eVolpe system może działać jak typowy SaaS, który „odpalamy” w standardzie nawet w kilka dni albo zostać kompleksowo wdrożony, z wszelkimi usprawnieniami, jakie mogą być zasadne w Twoim indywidualnym przypadku. Strategię działania najlepiej ustalić na podstawie wniosków z analizy przedwdrożeniowej. Wtedy dokładnie wiadomo, jak wygląda Wasz proces biznesowy, jakie są oczekiwania wobec systemu, co aktualnie oferuje standard, na ile się to pokrywa z wymaganiami, a co należałoby jeszcze „dorobić”.
Rzecz jasna, tak jak w każdym przypadku wdrożenia z eVolpe, otrzymujesz do wglądu oszacowanie planowanych usprawnień, samodzielnie sterujesz budżetem i priorytetami oraz w każdej chwili możesz zawiesić lub wznowić prace. Tak właśnie działa u nas Scrum. Pełna zwinność podejścia!
A jeżeli już teraz zainteresowałem Cię tematem i chętnie dowiesz się więcej o naszej alternatywie dla CRM-owego mainstreamu, zapraszam do rejestracji na indywidualną konsultację z ekspertem eVolpe.
Sam decydujesz, który termin Ci odpowiada, a my kontaktujemy się o czasie. Kalendarz rezerwacji znajdziesz poniżej.
Do zobaczenia przy kolejnej okazji ;)
- Dlaczego polscy przedsiębiorcy upodobali sobie systemy IT On-Premise? - 24 września 2024
- Open Source CRM – dlaczego sprawdza się w dużych firmach? - 11 września 2024
- Jak zwiększyć sprzedaż? Wady i zalety dotyczące zastosowania systemu CRM/CX - 9 sierpnia 2024