- Umowa wdrożeniowa. Zapisy, które zabezpieczą interesy klienta - 11 grudnia 2024
- Dlaczego polscy przedsiębiorcy upodobali sobie systemy IT On-Premise? - 24 września 2024
- Open Source CRM – dlaczego sprawdza się w dużych firmach? - 11 września 2024
Sztuczna inteligencja zupełnie zmieniła oczekiwania użytkowników wobec oprogramowania IT. Coraz częściej otrzymuję pytania o funkcjonalność podobną do ChatGPT. Cieszę się, że moim klientom mogę dziś zaproponować o wiele więcej: technologię AI szytą na miarę.
Jeśli myślisz o systemie zasilanym przez sztuczną inteligencję, czytaj dalej. Zostawiam tu kilka wskazówek dotyczących zastosowania AI w biznesie. Moim zdaniem to idealny pomysł na innowację w nowym roku. Ostatnie tygodnie 2023 z całą pewnością sprzyjają takim rozważaniom.
Zastosuj AI w Twoim biznesie… i zyskaj!
Sztuczna inteligencja to nie tylko kreatywne teksty i grafiki. To przede wszystkim sposób na trafne, poparte danymi decyzje biznesowe.
Dzięki zastosowaniu AI w Twoim biznesie usprawnisz proces dochodzenia do wiedzy, zyskasz na czasie i rozpoznasz potencjał drzemiący w konkretnych inwestycjach. Wystarczy, że do już działającej w firmie bazy podepniemy odpowiedni model machine learning.
Brzmi jak coś skomplikowanego? Wcale nie musi takie być.
Żeby Cię w tym wesprzeć, uruchomiliśmy niedawno całkowicie nową usługę.
eVolpe AI służy przedsiębiorcom na ścieżce transformacji cyfrowej. Jeżeli odczuwasz potrzebę usprawnienia swoich procesów biznesowych, nie ma lepszego adresu!
Narzędzia CRM, Marketing Automation, Customer Service, HCM czy Unified Communications znamy na wylot. Zmiana, którą przyniósł rok 2023, dotyczy mocy obliczeniowej wymienionych systemów. Dzięki AI nawet najbardziej skomplikowana analityka predykcyjna dzieje się w zadziwiającym tempie.
W ramach eVolpe AI pomożemy Ci odkryć prawdziwy potencjał skumulowanej przez lata wiedzy. Informacje, które już posiadasz, a których przetworzenie i przeanalizowanie zajęłoby długie tygodnie – w kilka chwil posłużą kolejnym mądrym inwestycjom.
Na dobry początek proponuję cztery sposoby zastosowania AI w systemach dla biznesu:
Asystent AI ds. pozyskiwania wiedzy
Przygniata Cię liczba danych, które zebraliście przez lata działania firmy? Korzystacie ze zbyt wielu narzędzi? Nie wiesz, gdzie szukać odpowiedzi na swoje pytania?
AI to doskonały sposób na sprawne przedstawienie użytkownikowi systemu prostej, acz kompleksowej informacji. Sztuczna inteligencja podpięta do Twojego środowiska IT może działać jako asystent ds. odzyskiwania zweryfikowanej wiedzy. Z różnych źródeł i z uwzględnieniem narzuconych odgórnie uprawnień.
Zamiast analizować, gdzie szukać informacji i błądzić po systemach – po prostu zapytaj swojego asystenta AI.
Pracownicy korzystający z generatywnej sztucznej inteligencji (Gen AI) w miejscu pracy oszczędzają średnio 1,75 godziny dziennie
Censuswide
Jeśli zintegrujemy kilka wykorzystywanych w firmie narzędzi, będzie się nawet można przełączać między kontekstami. W taki sam intuicyjny sposób sprawdzisz, ile masz jeszcze urlopu oraz jaki był z wynik sprzedaży w poprzednim kwartale.
Ustalanie priorytetów na podstawie danych
Ustaliliśmy już, że AI może udzielać odpowiedzi na pytania użytkowników ad hoc. Wartość biznesowa z zastosowania sztucznej inteligencji wzrasta, gdy uruchomimy jej możliwości predykcyjne.
Model, który proponujemy w ramach usługi eVolpe AI, przeanalizuje za Ciebie kontekst danych historycznych, porówna je z trendem i wyprowadzi wniosek na temat najlepszych kroków do podejścia w procesie.
Wyobraź sobie, że zamiast bazować na intuicji, dobrej pamięci czy jednostkowych danych – dostajesz wskazówki „na żywo”. W widoku rekordu, który akurat przeglądasz. Bez konieczności budowania skomplikowanych raportów. W ten sposób praca z systemem staje się o wiele przyjemniejsza, a przede wszystkim maksymalnie efektywna!
Do 2035 roku sztuczna inteligencja może zwiększyć produktywność w światowej gospodarki o 40%
McKinsey & Company
AI wyróżni szanse sprzedażowe podobne do wcześniej wygranych transakcji. Podpowie, co zrobić, by taki sukces powtórzyć. Może też przeanalizować Twój kalendarz i wyróżnić zadania o najwyższym priorytecie. Podpięte do platformy Customer Service, rozpozna okoliczności sprzyjające propozycjom cross- lub up-sell. Na podstawie badania sentymentu, uruchomi procedurę rabatową albo zaproponuje sposób rozwiązania problemu.
Podobnie, jak w przypadku rozwoju oprogramowania Open Source, funkcjonalność modelu AI zależy jednak zawsze od Twoich indywidualnych potrzeb i specyfiki biznesu, który prowadzisz. Jeżeli dostrzegasz korzyść z wypracowania innego typu automatyzacji – zacznij od rozmowy z naszym analitykiem. Wspólnie zaprojektujemy i wdrożymy przydatny mechanizm.
Rozbudowa funkcjonalności systemu przy pomocy AI
Skoro o projektowaniu funkcjonalności mowa… Okazuje się, że nie wszystkie automatyzacje wymagają zaangażowania programistów. Kolejna ciekawa metoda zastosowania AI, to generowanie nowych obszarów systemu IT na podstawie prostej instrukcji.
Sztuczna inteligencja (w pakiecie z systemem no-code), pozwala na rozbudowę funkcjonalności aplikacji na podstawie samego tylko opisu potrzeb. Nie trzeba się znać ani na programowaniu, ani na obsłudze kreatora no-code.
Jeśli potrzebujesz nowej funkcji w swoim systemie, wystarczy, że opiszesz jej działanie, a AI wytworzy odpowiedni workflow. Będzie go można dostosować także w tradycyjny sposób. Jeżeli przygotujesz właściwy prompt, nie będzie jednak takiej konieczności.
Tworzenie treści przez AI może obniżyć ich koszt o 90%
Accenture
Opisana tutaj opcja z powodzeniem działa już np. na platformie Creatio. Jeżeli korzystasz z tego lub innego typu oprogramowania no-code, zgłoś się do specjalistów eVolpe AI, by ją uruchomić.
Usprawnienie procesów przy pomocy AI
W zależności od tego jak długo działa Wasz biznes, możecie stosować mniej lub bardziej sprawdzone rozwiązania. Istnieje też niestety pewne ryzyko, że w niektórych przypadkach wpadacie w pułapkę utartych schematów.
84% organizacji uważa wdrożenie AI za priorytet
Deloitte
AI wspiera organizacje w poszukiwaniu innowacji. Dzięki niej odkryjecie nowy, wydajniejszy sposób na osiągnięcie upragnionego celu. Przygotowany przez nas model rozpozna powtarzalne lub niepotrzebne elementy procesu i zaproponuje usprawnione rozwiązanie. Dokona za Was audytu firmowych procedur i podpowie nowe, efektywniejsze metody działania. Na tej podstawie uda się ulepszyć funkcjonalność środowiska IT, z którego korzystacie na co dzień, a nawet zmienić zwyczaje użytkowników.
Podsumowanie
W dzisiejszym dynamicznym otoczeniu gospodarczym przedsiębiorcy muszą być gotowi na adaptację do nowych trendów. Sztuczna inteligencja (AI) to jeden z lepszych na to sposobów. Na naszych oczach staje się ona kluczową technologią dla biznesu. Pozwala bowiem na osiągnięcie nowego poziomu efektywności, innowacyjności oraz łatwe dostosowanie do płynnych potrzeb rynkowych.
eVolpe nie tylko reaguje na zmieniające się oczekiwania klientów, ale także proaktywnie kształtuje nową erę technologiczną. Dzięki naszym usługom skorzystasz z zaawansowanych mechanizmów, które przyspieszą codzienne operacje, ale także umożliwią podejmowanie trafnych decyzji biznesowych. Wierzymy, że sztuczna inteligencja to klucz do odkrywania nowych możliwości, usprawniania działań i osiągania sukcesów biznesowych.
Jeśli marzysz o bardziej efektywnym i innowacyjnym biznesie, to idealny moment, aby zainwestować w sztuczną inteligencję. W celu dokonania transformacji cyfrowej Twojego przedsiębiorstwa, skontaktuj się z eVolpe AI.
Umów konsultację z ekspertem wdrożeniowym eVolpe
Wybierz dogodny dla siebie termin.
- Umowa wdrożeniowa. Zapisy, które zabezpieczą interesy klienta - 11 grudnia 2024
- Dlaczego polscy przedsiębiorcy upodobali sobie systemy IT On-Premise? - 24 września 2024
- Open Source CRM – dlaczego sprawdza się w dużych firmach? - 11 września 2024