- Od Toyoty po Goldman Sachs: Kulisy wielkich projektów Open Source, które odmieniły oblicze znanych korporacji - 17 kwietnia 2025
- Migracja danych do CRM: Wszystko, co może pójść nie tak… - 28 lutego 2025
- CRM dla automotive lub TSL. 5 kroków w zarządzaniu sprzedażą pojazdów lub usług transportowych - 16 grudnia 2024
Dobijamy do połowy roku. Na gruncie Customer Relationship Management rozdano już wiele nagród i wyróżnień. Jesteśmy też w stanie powiedzieć, co nowego swoim klientom zaproponowali producenci systemów Sales Force Automation.
Jednocześnie, masz wystarczająco dużo czasu, aby jeszcze w tym roku wdrożyć własne rozwiązanie CRM. Pewnie zastanawiasz się, które wybrać?
Co powiesz na najlepsze z możliwych?
Najlepszy system CRM 2022 – według 4. obiektywnych źródeł
Jest taki system, który rozbił w tym roku bank. Do tej pory zdobył aż cztery prestiżowe wyróżnienia.
Jeżeli szukasz najlepszego systemu CRM dla Twojej firmy, bez cienia wątpliwości polecam Ci: SugarCRM. Zresztą tak samo jak autorzy powyższych rankingów.
Za co konkretnie na SugarCRM spłynęły te wszystkie laury?




Najlepszy system CRM, który trzeba obserwować w 2022
Listę „Systemy CRM, które trzeba obserwować” stworzył Paul Greenberg — uznany specjalista z branży, dyrektor zarządzający w The 56 Group, doradca korporacyjny i strategiczny, mówca i autor kilku poczytnych książek biznesowych, w tym niezwykle popularnej „CRM at the Speed of Light”.
CRM Watchlist to kolejne jego dzieło. W autorskim rankingu wyróżnia firmy, które jego zdaniem wywarły największy wpływ na świat technologii w ciągu ostatniego roku i dysponują infrastrukturą korporacyjną, strategią i zasobami, aby utrzymać ten wpływ przez następne trzy lata.
Wyniki ogłoszono podczas transmisji na żywo „CRM Playaz 2022 CRM Watchlist Award Reveal Show”. O SugarCRM mowa jest na samym końcu od 1:55:30 – zachęcam do obejrzenia oryginalnego materiału. Pada tam dokładne uzasadnienie wyróżnienia. Do rozmowy na pewnym etapie dołącza nawet CTO SugarCRM – Rich Green.
Jak słusznie zauważył Paul Greenberg, SugarCRM, odkąd oficjalnie wszedł na rynek w 2004 roku, „nigdy nie zniknął z radaru” i cyklicznie pojawia się w zestawieniach na najlepsze oprogramowanie Sales Force Automation. Od lat występuje w jednym szeregu z kilkoma innymi przewodzącymi stawce rozwiązaniami. W 2022 nadszedł czas, by ich wszystkich ostatecznie wyprzedzić.
Wyróżnienie SugarCRM w edycji 2022 oznacza, że Greenberg, przewiduje, iż wysoki poziom innowacyjności oprogramowania utrzyma się przynajmniej do 2025 roku. Biorąc pod uwagę konkurencję i aktualny poziom rozwoju systemu jest to wielce prawdopodobne.
A co konkretnie wyróżnia dzisiaj SugarCRM spośród innych rozwiązań?
Najlepszy system CRM 2022 dla sprzedaży i obsługi klienta
Kolejne wyróżnienie przyznane w tym roku platformie SugarCRM to nagroda Stevie® – przyznawana technologiom dla Sprzedaży i działu Customer Service.
Nagrody Stevie to najwyższe na świecie wyróżnienia dla profesjonalistów ds. obsługi klienta, contact center, rozwoju biznesu i sprzedaży.
Zwycięzcy zostali ogłoszeni we wtorek 1 marca i nagrodzeni podczas wirtualnej ceremonii wręczenia nagród w środę, 11 maja.
Złoty laur przypadł w udziale rozwiązaniu od SugarCRM drugi raz z rzędu. W tym roku w kategorii „CRM Suite, Midmarket, New Version”. W zeszłym za „Najlepszy nowy produkt”.
Specjaliści docenili platformę SugarCRM przede wszystkim za:
Co ważne, w przeciwieństwie do większości systemów CRM obsługujących sztuczną inteligencję, Sugar Predict jest wstępnie zintegrowany i dołączany jako usługa podstawowa w pakietach Sell Premier i częściowo w Sell Advanced. Nie trzeba więc za niego dodatkowo płacić jak za typową wtyczkę out-of-the-box.
Taka polityka dystrybucji to ukłon wobec przedsiębiorców ze „środka” rynku (middle-market). SugarCRM sprawia więc, że funkcjonalność sztucznej inteligencji staje się powszechnie dostępna. Nic dziwnego, że zbiera za to te wszystkie wyróżnienia.
Najlepsza platforma CRM/CX w 2022
SugarCRM został doceniony także przez analityków, praktyków i konsultantów Customer Experience ze stowarzyszenia CX Today.
CX Awards to program zainaugurowany w tym roku przez osoby związane z portalem CX Today. W plebiscycie nagradza się dostawców oprogramowania, którzy urzeczywistniają pionierskie wizje obsługi klienta.
W uzasadnieniu wyróżnienia czytam, że „platforma od SugarCRM umożliwia firmom tworzenie dochodowych relacji biznesowych poprzez dostarczanie wysoce spersonalizowanych doświadczeń klienckich”. Chodzi tutaj o nic innego jak o wspieranie strategii podążania ścieżką Customer Journey oraz zabezpieczenia odpowiedniego poziomu Customer Experience.
Po raz kolejny wskazuje się na Sugar Predict jako narzędzie, które pozwala pracować mądrzej. I to nie tylko sprzedawcom, ale wszystkim „agentom” zaangażowanym w budowanie i utrzymywanie relacji z klientami. Uczenie maszynowe i analizy predykcyjne przydają się specjalistom ds. sprzedaży, marketingu i obsługi klienta i zwiększają ich szanse na sukces.
Najlepsze rozwiązanie Sales Force Automation dla MŚP
SugarCRM wyróżnia się jako platforma Customer Experience. Wyróżniają się też jej poszczególne części.
System CRM – oferowany w chmurze w trzech edycjach pod nazwą Sugar Sell to według Constellation Research najlepsze rozwiązanie Sales Force Automation tego roku. Wybrane spośród aż 70 alternatyw i na podstawie informacji od partnerów wdrożeniowych i klientów referencyjnych. Co istotne pod uwagę wzięto: proces wyboru dostawców, udział w rynku i wyniki samodzielnego reaserachu. Trudno szukać równie wnikliwego i obiektywnego badania!
Najlepszy system CRM 2022 — podsumowanie
Dlaczego w ogóle o tym wszystkim piszę? Dlatego, że teraz, jeszcze bardziej niż kiedykolwiek wcześniej, potrzebujemy solidnych rozwiązań technologicznych.
Jak wykazało badanie przeprowadzone przez specjalistów SugarCRM, organizacje na całym świecie tracą dziś prawie 1 na 3 klientów. To zatrważająca ilość. Jedyna opcja, by temu przeciwdziałać to cyfrowa transformacja realizowanych aktywności. Najlepiej zacząć od podstaw — solidnego narzędzia CRM.
A jeżeli miałbym Ci cokolwiek polecać, nie znając jeszcze specyfiki biznesu, który poradzisz – najbezpieczniejszą opcją jest po prostu „najlepszy CRM tego roku”.
Zacznijmy więc od tego. W razie potrzeb — zaadaptujemy strategię do specyfiki Twojego biznesu. Od czego w końcu są programiści eVolpe?
Kurs mailowy dla Product Ownerów
Jesteś gotowy na prowadzenie projektu wdrożeniowego w Twojej firmie?
Wiesz, o co zapytać dostawcę? Jak przygotować zespół? Jaką metodykę wybrać? Na co zwrócić uwagę negocjując umowę?
Specjalnie dla Ciebie przygotowaliśmy darmowy kurs przygotowujący do prowadzenia wdrożeń.
Codziennie przez dwa tygodnie otrzymasz od nas na swoją skrzynkę kolejną dawkę wiedzy, która pozwoli Ci się odnaleźć w tym skomplikowanym procesie.
- Od Toyoty po Goldman Sachs: Kulisy wielkich projektów Open Source, które odmieniły oblicze znanych korporacji - 17 kwietnia 2025
- Migracja danych do CRM: Wszystko, co może pójść nie tak… - 28 lutego 2025
- CRM dla automotive lub TSL. 5 kroków w zarządzaniu sprzedażą pojazdów lub usług transportowych - 16 grudnia 2024