AI CRM system? Przedstawiamy możliwości Creatio Copilot

System CRM z funkcjami AI? To brzmi jak plan!

Są już na rynku rozwiązania, które umożliwiają zastosowanie sztucznej inteligencji w oprogramowaniu dla biznesu. Jedno z nich, szczególnie przydatne podczas zarządzania relacjami z klientem to Creatio Copilot — prawdziwa nowość pośród rozwiązań dla sprzedaży, marketingu i customer service. Im szybciej się z nią zapoznasz, tym szybciej uprzedzisz konkurencję, która jeszcze się waha, czy AI CRM w ogóle ma sens.

W artykule przyglądam się konkretnym funkcjom Creatio Copilot, aby było Ci łatwiej ocenić, do czego AI CRM przyda się w Twojej organizacji.

AI CRM: drugi pilot u sterów Twojego biznesu

Nazwa copliot przyjęła się jako określenie możliwości AI w przeróżnych systemach.

Pasuje do dziedziny, bo nawiązuje do funkcji drugiego pilota na pokładzie lecącego samolotu. Przypomina, iż zadaniem sztucznej inteligencji nie jest zastępowanie człowieka.

Ma ona wspierać, asekurować i optymalizować nasze wysiłki. Pomaga działać zgodnie z intencją, szybko, od razu na ogromnych zbiorach danych. Nie przewodzi jednak procesom samodzielnie, operuje na podstawie instrukcji (promptu) i co do zasady, słucha się Twoich poleceń.

Oto kilka popularnych przykładów, w których twórcy technologii sięgnęli po powyższą analogię:

W obszarze Customer Experience & Customer Relationship Managment dołączyło do nich właśnie narzędzie Creatio Copilot.

Prezentacja Creatio Copilot z 12 marca 2024

Co to jest Creatio Copilot?

Creatio Copilot to sposób na zastosowanie możliwości GenAI w systemie CRM. Wyróżnia się na rynku, ponieważ odpowiada na prawdziwe potrzeby użytkowników odpowiedzialnych za prowadzenie relacji z klientami firmy. Zbudowano je na podstawie typowych use case’ów (przypadków zastosowania) zarejestrowanych dzięki aktywności użytkowników platformy Creatio z całego świata. Bazuje na realnych scenariuszach dotyczących pracy w sprzedaży, marketingu oraz dziale obsługi klienta i dlatego idealnie nadaje się na „drugiego pilota” startegii Customer Experience w Twojej firmie.

Źródło: creatio.com

Z punktu widzenia użytkownika CRM, Creatio Copilot to też efektywny, przydatny, prosty w obsłudze wirtualny asystent, który rozumie naturalny język i pomaga w realizacji codziennych zadań. Potrafi generować odpowiedzi na pytania, proponować szablony maili i innych dokumentów, identyfikować problemy, sugerować potrzebne działania, dostarczać raporty opatrzone wizualizacją danych, a nawet analizować biznesowe prognozy.

Funkcje AI CRM dla sprzedaży

  • Podsumowanie ustaleń dotyczących szansy sprzedażowej, wraz z analizą scoringu i prawdopodobieństwem odniesienia sukcesu
  • Podsumowanie KPI, na podstawie wykresów i pulpitów z całego systemu
  • Propozycja najlepszych kroków, które można zweryfikować i od razu zaplanować z poziomu Creatio Copilot
  • Personalizowane rekomendacje dla klienta dotyczące produktów lub usług  
  • Generowanie wiadomości e-mail ze spersonalizowaną treścią dla klienta
  • Transkrypcje rozmów telefonicznych oraz planowanie follow-up
Źródło: creatio.com

Funkcje AI dla marketingu

  • Generowanie segmentów do celów kampanii marketingowych, od razu z gotowymi regułami, filtrami oraz sugestiami podobnych odbiorców
  • Generowanie flow kampanii
  • Generowanie treści marketingowych (układ, tekst, grafiki)
  • Analiza scoringu przyznawanego potencjalnym klientom oraz propozycja kolejnych najlepszych działań
  • Analiza lejka oraz propozycja kolejnych najlepszych działań
  • Tłumaczenie treści
Źródło: creatio.com

Funkcje AI dla obsługi klienta

  • Pomoc w rozwiązywaniu spraw wraz z sugestiami artykułów z bazy wiedzy, wskazaniem podobnych przypadków, najlepszych praktyk, scenariuszy itd.
  • Sugestie flow dla zgłoszenia wraz z aktualną dostępnością agentów obsługi, oceną czasu zakończenia sprawy itd.
  • Analiza sentymentu – podsumowanie
  • Pomoc w czasie rzeczywistym przy projektowaniu i optymalizacji niestandardowego workflow
  • Analiza i podsumowanie KPI
  • Zarządzanie wiedzą – sugestie tematów, generowanie treści i rekomendacje gotowych linków na potrzeby agentów obsługi
Źródło: creatio.com

AI CRM i no-code: para idealna

Poza frontową, widoczną dla użytkownika funkcjonalnością systemu, Creatio Copilot wspiera także citizen developerów odpowiedzialnych za rozwój narzędzia.

Oprócz, typowych dla platformy no-code, możliwości automatyzowania procesów przy pomocy kreatora komponentów, Creatio da się rozbudowywać także przy pomocy sztucznej inteligencji.

Creatio Copilot może generować nowe aplikacje na podstawie promptu, sugerować najlepsze komponenty no-code do wyboru oraz pomagać Ci w projektowaniu procesów od strony analityczno-koncepcyjnej.

  • Generowanie prototypów aplikacji
  • Pomoc w projektowaniu automatyzacji – sugestie najlepszych kroków w czasie rzeczywistym
  • Konwersja tekstowych wymagań UI/UX i historyjek użytkowników na reguły biznesowe w aplikacji
  • Rekomendacje podczas procesu rozbudowy systemu na podstawie kontekstu
  • Generowanie zawartości obiektu danych i pola wyszukiwania
  • Wysyłanie alertów i monitoring wydajności systemu
Źródło: creatio.com

Chcesz zobaczyć jak AI CRM może działać w praktyce?

Umów konsultację z ekspertem wdrożeniowym eVolpe

Wybierz dogodny dla siebie termin.

Scroll to Top