- Low-code/no-code. Czy tak wygląda przyszłość oprogramowania dla biznesu? - 3 sierpnia 2024
- Czy system CRM dla dużej firmy można zbudować w kreatorze no-code? - 25 czerwca 2024
- Creatio Polska: Wdrożenia no-code CRM w kraju nad Wisłą - 17 czerwca 2024
System CRM z funkcjami AI? To brzmi jak plan!
Są już na rynku rozwiązania, które umożliwiają zastosowanie sztucznej inteligencji w oprogramowaniu dla biznesu. Jedno z nich, szczególnie przydatne podczas zarządzania relacjami z klientem to Creatio Copilot — prawdziwa nowość pośród rozwiązań dla sprzedaży, marketingu i customer service. Im szybciej się z nią zapoznasz, tym szybciej uprzedzisz konkurencję, która jeszcze się waha, czy AI CRM w ogóle ma sens.
W artykule przyglądam się konkretnym funkcjom Creatio Copilot, aby było Ci łatwiej ocenić, do czego AI CRM przyda się w Twojej organizacji.
AI CRM: drugi pilot u sterów Twojego biznesu
Nazwa copliot przyjęła się jako określenie możliwości AI w przeróżnych systemach.
Pasuje do dziedziny, bo nawiązuje do funkcji drugiego pilota na pokładzie lecącego samolotu. Przypomina, iż zadaniem sztucznej inteligencji nie jest zastępowanie człowieka.
Ma ona wspierać, asekurować i optymalizować nasze wysiłki. Pomaga działać zgodnie z intencją, szybko, od razu na ogromnych zbiorach danych. Nie przewodzi jednak procesom samodzielnie, operuje na podstawie instrukcji (promptu) i co do zasady, słucha się Twoich poleceń.
Oto kilka popularnych przykładów, w których twórcy technologii sięgnęli po powyższą analogię:
W obszarze Customer Experience & Customer Relationship Managment dołączyło do nich właśnie narzędzie Creatio Copilot.
Co to jest Creatio Copilot?
Creatio Copilot to sposób na zastosowanie możliwości GenAI w systemie CRM. Wyróżnia się na rynku, ponieważ odpowiada na prawdziwe potrzeby użytkowników odpowiedzialnych za prowadzenie relacji z klientami firmy. Zbudowano je na podstawie typowych use case’ów (przypadków zastosowania) zarejestrowanych dzięki aktywności użytkowników platformy Creatio z całego świata. Bazuje na realnych scenariuszach dotyczących pracy w sprzedaży, marketingu oraz dziale obsługi klienta i dlatego idealnie nadaje się na „drugiego pilota” startegii Customer Experience w Twojej firmie.
Z punktu widzenia użytkownika CRM, Creatio Copilot to też efektywny, przydatny, prosty w obsłudze wirtualny asystent, który rozumie naturalny język i pomaga w realizacji codziennych zadań. Potrafi generować odpowiedzi na pytania, proponować szablony maili i innych dokumentów, identyfikować problemy, sugerować potrzebne działania, dostarczać raporty opatrzone wizualizacją danych, a nawet analizować biznesowe prognozy.
Funkcje AI CRM dla sprzedaży
Funkcje AI dla marketingu
Funkcje AI dla obsługi klienta
AI CRM i no-code: para idealna
Poza frontową, widoczną dla użytkownika funkcjonalnością systemu, Creatio Copilot wspiera także citizen developerów odpowiedzialnych za rozwój narzędzia.
Oprócz, typowych dla platformy no-code, możliwości automatyzowania procesów przy pomocy kreatora komponentów, Creatio da się rozbudowywać także przy pomocy sztucznej inteligencji.
Creatio Copilot może generować nowe aplikacje na podstawie promptu, sugerować najlepsze komponenty no-code do wyboru oraz pomagać Ci w projektowaniu procesów od strony analityczno-koncepcyjnej.
Chcesz zobaczyć jak AI CRM może działać w praktyce?
Umów konsultację z ekspertem wdrożeniowym eVolpe
Wybierz dogodny dla siebie termin.
- Low-code/no-code. Czy tak wygląda przyszłość oprogramowania dla biznesu? - 3 sierpnia 2024
- Czy system CRM dla dużej firmy można zbudować w kreatorze no-code? - 25 czerwca 2024
- Creatio Polska: Wdrożenia no-code CRM w kraju nad Wisłą - 17 czerwca 2024