Dedykowane systemy CRM na podstawie Open Source Code
Systemy IT zapewniające otwarty kod źródłowy są doskonałym rozwiązaniem dla każdej dużej i średniej firmy, której zależy na wysokiej elastyczności oprogramowania i dostosowaniu go do specyficznych potrzeb. Warto podkreślić, że dedykowane systemy CRM nie muszą być tworzone od zera. Idealnym rozwiązaniem stają się systemy CRM Open Source, które oferują firmom działający, rozbudowany oraz przetestowany produkt bazowy, który następnie można dowolnie rozbudować lub zmienić względem potrzeb. W konsekwencji firma uzyskuje jednolitą, kompleksową i jednocześnie dedykowaną platformę do zarządzania relacjami z klientami.
W pierwszym odcinku jedynego w Polsce programu telewizyjnego o systemach CRM omawiamy możliwości i korzyści biznesowe wynikające z przygotowania przez firmę wdrożeniową takiej platformy.
Zagadnienia, które poruszamy w odcinku:
Zgodnie z filozofią CRM, każde przedsiębiorstwo powinno umieścić klienta w centrum swoich działań. Natomiast właściwie przygotowany i wdrożony system klasy CRM pozwali przekuć tę filozofię w realne działania operacyjne, które przyczyniają się do wzrostu jakości obsługi i tzw. Customer Experience. Dzisiejszy odcinek naszego programu „CRM – jedna idea, tysiące możliwości” przedstawia informacje pokazujące, że dedykowane systemy CRM oparte o otwarty kod źródłowy, mogą stanowić dla firmy kompleksowe źródło informacji o kliencie i jego podróży, której ostatecznym celem jest zawarcie transakcji.
Wykorzystując nasze know-how wynikające z wieloletniego doświadczenia eVolpe w zakresie konsultingu i wdrożeń systemów CRM, jesteśmy w stanie pomóc każdej firmie w kompleksowym procesie wyboru i wdrożenia CRM.
Zachęcamy do zapoznania się z informacjami:
– Jakie świadczymy usługi w ramach konsultingu i analizy biznesowej?
– Jak przebiega wdrożenie i co dostarczamy w ramach projektu?
Poszukujesz systemu CRM dopasowanego do indywidualnych potrzeb?
Umów się na konsultację z ekspertem ds. oprogramowania Open Source. Wolne terminy do wyboru poniżej.