OroCRM
Złoto wśród systemów dla biznesu
CRM dla e‑commerce
Twoi klienci upodobali sobie zakupy w Internecie?
Dzięki OroCRM skutecznie zarządzisz relacjami biznesowymi ze świata online.
Otwarty kod systemu
Potrzebujesz rozwiązania skrojonego na miarę?
OroCRM to system o otwartym kodzie źródłowym, który można swobodnie zmodyfikować.
Podgląd 360° relacji z klientem
Zależy Ci na klientach i ich doświadczeniu z Twoją marką?
OroCRM pomoże Ci skutecznie przeprowadzić klienta przez wszystkie etapy Customer Journey.
CRM, który się opłaca
„Złoty” środek na problemy e‑commerce
Zarządzaj informacjami, interakcjami i kontami klientów. W jednym miejscu. Przy pomocy przyjaznego interfejsu użytkownika.
OroCRM to sposób na synchronizację i aktualizację profilu klienta, połączenie wiedzy z wielu kanałów oraz automatyzację powtarzalnych czynności. Zapomnij o duplikatach, ręcznym wprowadzaniu danych, dark data oraz nieaktualnych statusach. Z OroCRM w końcu masz nad tym wszystkim kontrolę!
Szansa na sprzedażowy sukces
Jeśli CRM, to koniecznie taki z lejkiem sprzedaży i modułem do obsługi Customer Journey! Dzięki OroCRM kontrolujesz przebieg interakcji z klientami, domykasz szanse sprzedażowe i organizujesz pracę całego zespołu zgodnie z oczekiwaniami klienta. Szczególnie takiego, który wybrał kanał online.
Podgląd 360° relacji z klientem
Prowadzisz sprzedaż w Internecie? Zależy Ci na zarządzaniu relacjami z klientami w ujęciu 360°? OroCRM wygodnie zintegrujesz ze sklepem internetowym. Dzięki takiemu połączeniu prześledzisz doświadczenie z Twoją marką na każdym etapie zaawansowania relacji biznesowej. Otwarty kod oprogramowania pozwoli Ci też na dowolne dostosowania, które sprzyjają konwersji.
Zastanawiasz się jakie opinie ma OroCRM wśród użytkowników na całym świecie?
Wystarczy przeczytać wpisy na Twitterze!
Easily configure sales stages and probabilities in @OroCRM – super intuitive for sales leaders! pic.twitter.com/Ezr9vF6oWk
— Jary Carter (@jarycarter) August 4, 2016
“All-in-one” systems for #CRM generally aren’t great at any one thing, but @OROCRM looks promising right now: http://t.co/3sBOyMXnpJ
— Demac Media (@demacmedia) September 15, 2014
.@OroCRM is one of the highest-rated CRM’s by our customers – „Oro gives amazing B2B functionality” – https://t.co/KkI3RSV0bd
— Jary Carter (@jarycarter) March 9, 2018
Super impressed with the oroPlatform from @OroCRM
— Tamboer BE (@TamboerBE) July 29, 2014
@OroCRM Wonderful, looking forward to integrate it ! Congrats !
— Benoit Jacquemont (@BJacquemont) August 31, 2013
Looks great! User experience @orocrm @YoavMagento #mm13nl pic.twitter.com/D6R2HgKhkg
— Ignacio Riesco (@ignacioriesco) May 30, 2013
Obsługa klienta e‑commerce
Zintegrowanie OroCRM z silnikiem do zarządzania sklepem internetowym pozwala lepiej obsługiwać klientów.
Efektywna analiza danych
OroCRM pozwala zapewnić wysoką jakość obsługi potencjalnych i stałych klientów.
Możliwość dostosowania kodu
eVolpe od lat specjalizuje się we wdrożeniach systemów CRM dla dużych i średnich firm. Kwestią naturalną było rozszerzenie oferty wdrażanych rozwiązań o CRM dostosowany do potrzeb prężnie działających firm e-commerce.
Oferujemy kompleksowe wdrożenia OroCRM począwszy od przeprowadzenia analizy biznesowej, przez prace konfiguracyjne i implementacyjne, na szkoleniach i usługach serwisowych kończąc. Posiadamy niezbędne kompetencje, aby wykorzystać potencjał otwartego kodu źródłowego OroCRM do 100% dostosowania systemu do potrzeb każdego e‑biznesu.
Demo systemu
Po czym poznać, że OroCRM to system dla Ciebie?
1
Prowadzisz sklep internetowy, ale brakuje Ci w nim funkcji do zarządzania relacjami z klientami
OroCRM jest kompatybilny ze wszystkimi głównymi platformami e-commerce takimi jak Magento, WooCommerce, PrestaShop, Websphere i innymi. Istnieje także wiele integratorów OroCRM z aplikacjami do obsługi klienta, prowadzenia marketingu i optymalizacji sprzedaży.
2
Informacje o klientach przechowujesz w kilku różnych miejscach
OroCRM to łatwy w użyciu system Open Source, który doskonale integruje się z innymi aplikacjami i bazami danych. Skorzystaj z tej opcji, a już nigdy nie będziesz musiał kompletować informacji rozproszonych w wielu miejscach.
3
Nie posiadasz pełnej wiedzy o kliencie, dlatego traktujesz każdego z nich w ten sam sposób
OroCRM rejestruje każdą interakcję klienta z Twoją firmą. Niezależnie od tego, czy kontakt nastąpił poprzez sklep internetowy, system PoS, kanał e-mail czy social media. Dzięki temu wiesz zdecydowanie więcej o swoim kliencie i możesz go potraktować niestandardowo. Tak, aby odczuł, że zależy Ci na Waszej relacji.
4
Próbowałeś sprzedać nowe produkty osobom, które wciąż nie zapłaciły za poprzednie zakupy
OroCRM pozwala Ci na segmentację klientów np. ze względu na zawartość porzuconych koszyków. Z tym intuicyjnym narzędziem poprowadzisz efektywne kampanie cross- i up-selling oraz skutecznie zidentyfikujesz klientów „trudnych” i niepłacących. Na podstawie stworzonych segmentów uruchomisz lub wstrzymasz adekwatne dla indywidualnego przypadku kampanie marketingowe.
5
Tracisz dużo czasu na tworzenie raportów sprzedażowych
OroCRM oferuje moduł raportów dedykowanych dla e-commerce. Możesz łatwo śledzić wszystkie ważne dane, począwszy od średniej wartości zamówienia, przez utracone przychody z koszyków, po ogólne statystyki odwiedzin w witrynie. Wszystkie informacje zaprezentowane są z wykorzystaniem intuicyjnego pulpitu nawigacyjnego. Co więcej, w prosty sposób wygenerujesz też raporty globalne, takie jak ogólne przychody ze sklepu internetowego, dane liczbowe dotyczące sprzedaży oraz współczynniki konwersji.
6
Nie posiadasz pełnej kontroli nad zespołem sprzedażowym i wyznaczonym targetem
Oprócz śledzenia i kontrolowania KPI, w OroCRM możesz też skonfigurować różne przepływy pracy (workflows) w celu optymalizacji określonych procesów sprzedaży i działań marketingowych.
7
Nie chcesz narazić się na złe opinie na temat jakości obsługi
OroCRM pozwala szybko i skutecznie rozwiązywać problemy klientów dzięki integracji z systemami obsługi klienta. Twoi pracownicy obsługi mogą z łatwością organizować i ustalać priorytety w zakresie wsparcia klienta na podstawie danych o odnowieniach umów, klientach VIP i pilności problemu. OroCRM zapewnia narzędzia i informacje, które zdecydowanie poprawią zadowolenie klienta i tym samym wpłyną na wartość sprzedaży.
Firmy, które już korzystają z OroCRM
Dołącz do liderów branży e-Commerce
Leasing na oprogramowanie?
Tak, to możliwe! Dzięki partnerstwu eVolpe z firmą GRENKE jesteśmy w stanie zaoferować wygodne i szybkie finansowanie systemów i projektów wdrożeniowych.
Porozmawiaj z nami
o OroCRM w Twojej firmie
Skontaktujemy się z Tobą w ciągu 24 godzin.
Oferta szkoleń z obsługi systemu OroCRM
Szkolenie dla
użytkowników
od 700zł za osobę
Szkolenie dla administratorów
od 1666zł za osobę