Sugar jest, obok Salesforce i Microsoft Dynamics, jednym z 3 najlepszych systemów klasy CRM na świecie. Jakie są podstawowe różnice pomiędzy tymi trzema topowymi rozwiązaniami? Na to pytanie w najnowszym odcinku programu „CRM – jedna idea, tysiące możliwości” odpowiada nasz gość specjalny – Drazen Raguz z firmy SugarCRM Inc.
Z naszego wieloletniego doświadczenia na rynku CRM w Polsce możemy stwierdzić, że w większości przypadków małe firmy przymierzające się do uruchomienia nowego systemu CRM tworzą „listę marzeń” pod kątem funkcji, które chciałyby mieć w systemie CRM. Następnie wybierają ten system, który za przystępną dla nich cenę zbierze najwięcej „tików” na liście funkcji.
Zupełnie inaczej wygląda sytuacja w części średniej wielkości przedsiębiorstw, a tym bardziej w dużych firmach i korporacjach. W tych organizacjach nie tyle liczy się lista funkcji, a ogólne dopasowanie systemu CRM do potrzeb różnych grup interesów w firmie.
Stąd też, jeśli mielibyśmy porównywać trzy najlepsze systemy klasy CRM na świecie, czyli SugarCRM vs. Salesforce i Microsoft Dynamics, to proste porównanie zakresu dostępnych funkcji jest bezcelowe, ponieważ nie odpowie to nam na pytanie, który z tych systemów rzeczywiście sprawdzi nam się najlepiej w firmie.
SugarCRM vs. Salesforce i Microsoft Dynamics – jak porównywać te systemy?
Odpowiedzi na to pytanie (wraz ze wskazaniem faktów dotyczących poszczególnych rozwiązań) udzielamy w dzisiejszym odcinku naszego programu telewizyjnego. W telegraficznym skrócie, wraz z przedstawicielem SugarCRM przedstawiamy takie aspekty porównawcze jak:
Reasumując, każdy przedstawiciel średniej lub dużej firmy, stający przed wyborem nowego rozwiązania CRM powinien obejrzeć dzisiejszy odcinek naszego programu, aby pozyskać wartościową wiedzę, w jaki sposób porównywać między sobą najlepsze systemy tej klasy.