fbpx
 

OroCRM

Łatwy w użyciu open source CRM z narzędziami marketingowymi dla e-commerce.

Umów rozmowę z naszym konsultantem i sprawdź jak OroCRM może pomóc Twojej firmie

Najpopularniejszy system CRM open source dla e-commerce

OroCRM znajduje się wśród 5 najpopularniejszych systemów klasy CRM na świecie według Capterra. Jako jedyny z tej piątki jest systemem dedykowanym dla firm e-commerce.

OroCRM to otwarta platforma CRM, opracowana z maksymalną elastycznością, aby spełnić wszelkie potrzeby e-biznesu. Rozwiązanie oferuje niezawodne funkcje do zarządzania relacjami klientami , zaawansowane raportowanie oraz gotowe integracje z najpopularniejszymi silnikami e-commerce jak np. Magento. Niezależnie od tego, czy firma jest dużym międzynarodowym podmiotem, czy średniej wielkości e-sprzedawcą, OroCRM jest najlepszym rozwiązaniem do zarządzania dużą ilością danych o klientach, co wpływa na budowanie trwałych relacji i zwiększanie sprzedaży.

Zintegrowany widok 360 klienta

Dla szybko rozwijających się sklepów internetowych wyzwaniem staje się zarządzanie relacjami z aktualnymi i przyszłymi klientami. CRM pomaga efektywnie sortować klientów i ustalać priorytety w celu uzyskania lepszych współczynników konwersji. Idealną sytuacją będzie zintegrowanie systemu CRM z Twoim e-sklepem. CRM służy wówczas jako zunifikowane centrum, w którym posiadasz widok 360 na relację z każdym pojedynczym klientem.

Zastanawiasz się jakie opinie ma OroCRM wśród użytkowników na całym świecie? Wystarczy przeczytać wpisy na Twitterze!

Dlaczego potrzebujesz systemu CRM dla swojej firmy e-commerce?

Zarządzasz sklepem internetowym, ale tak naprawdę nigdzie nie przechowujesz pełniej informacji o swoich klientach.

OroCRM jest kompatybilny ze wszystkimi głównymi platformami e-commerce takimi jak Magento, WooCommerce, PrestaShop, Websphere i innymi. Jako, że jest to system open source, do tej pory stworzono także wiele różnych integratorów do narzędzi marketingowych, systemów obsługi klienta i wszelkich innych narzędzi, których możesz potrzebować. Oczywiście jako firma wdrożeniowa jesteśmy w stanie przygotować nowe, interesujące Ciebie integracje.

Zamówienia, informacje o wysyłkach oraz faktury i inne dane o klientach przechowujesz w kilku różnych miejscach

OroCRM to łatwy w użyciu open source CRM, który doskonale integruje się z innymi systemami i bazami danych. Dzięki temu OroCRM staje się Twoim centrum zarządzania relacjami z klientami, w którym przechowujesz wszystkie kluczowe informacje. Już nigdy nie będziesz musiał szukać w kilku źródłach informacji o adresie wysyłki, czy też założonym zamówieniu i wystawionej do niego fakturze.

Nie posiadasz pełnej wiedzy o kliencie, dlatego traktujesz każdego z nich w ten sam sposób

OroCRM rejestruje każdą interakcję klienta z Twoją firmą. Niezależnie od tego, czy kontakt nastąpił poprzez sklep internetowy B2C lub B2B, systemy POS, kampanie e-mail, czy social media. Dzięki temu widzisz i wiesz zdecydowanie więcej o swoim kliencie i jego Customer Journey oraz możesz pracować nad optymalizacją kontaktu i sprzedaży.

Próbowałeś dosprzedać nowe produkty osobom, które wciąż nie zapłaciły za poprzednie zakupy

OroCRM zapewnia pełną kontrolę nad informacjami związanymi z każdym klientem i sprzedażą. Intuicyjny interfejs pozwala w łatwy sposób zarządzać wszystkimi kontaktami i informacjami na ich temat. Możesz segmentować klientów na podstawie dowolnych kryteriów, np. porzuconych koszyków, potencjalnych klientów, którzy wielokrotnie oglądali dany produkt, czy też klientów „trudnych” i niepłacących. Na podstawie stworzonych segmentów możesz uruchamiać (lub wstrzymać) ukierunkowane kampanie marketingowe.

Właśnie straciłeś sporo czasu w Excelu na tworzenie raportów sprzedażowych

OroCRM oferuje potężne raporty dedykowane dla e-commerce. Możesz łatwo śledzić wszystkie ważne dane, począwszy od średniej wartości zamówienia, przez utracone przychody z koszyków, po ogólne statystyki odwiedzin w witrynie. Wszystkie dane zaprezentowane są z wykorzystaniem intuicyjnego pulpitu nawigacyjnego. Co więcej, możesz łatwo generować raporty globalne, takie jak ogólne przychody ze sklepu internetowego, dane liczbowe dotyczące sprzedaży oraz współczynniki konwersji.

Nie chcesz narazić się na złe opinie na temat poziomu jakości obsługi klienta

OroCRM pozwala szybko i skutecznie rozwiązywać problemy klientów dzięki integracji z systemami obsługi klienta. Twoi pracownicy obsługi mogą z łatwością organizować i ustalać priorytety w zakresie wsparcia klienta na podstawie danych o odnowieniach umów, klientach VIP i pilności problemu. OroCRM zapewnia narzędzia i informacje, które zdecydowanie poprawią zadowolenie klienta i tym samym wpłyną na wartość sprzedaży.

Nie posiadasz pełnej kontroli nad zespołami sprzedażowymi i realizowanymi targetami

Oprócz śledzenia i kontrolowania KPI działu sprzedaży i marketingu, możesz skonfigurować różne przepływy pracy w celu optymalizacji określonych procesów sprzedaży i działań marketingowych. Następnie możesz je monitorować na dedykowanych widokach typu whiteboard.

Zintegruj sklep internetowy z OroCRM

Lepsza obsługa klienta

Zintegrowanie OroCRM z silnikiem do zarządzania sklepem internetowym pozwala lepiej obsługiwać klientów.

  • Skutecznie zarządzasz i przeglądasz dane zebrane w profilach klientów;
  • Segmentujesz klientów z uwzględnieniem wieku, geolokalizacji, preferencji zakupowych, historii zakupów i innych cech;
  • Interaktywnie powiązujesz informacje o klientach spływające z wielu źródeł, co zapobiega duplikowaniu informacji;
  • Śledzisz wszystkie opinie i interakcje z klientami, aby szybko reagować na ich zmieniające się potrzeby.

Efektywna analiza odwiedzających

OroCRM pozwala zapewnić nie tylko wysoką jakość obsługi dotychczasowych klientów, ale szczególną uwagę przywiązuje również potencjalnym klientom, którzy odwiedzają stronę Twojego sklepu.

  • Zbierasz informacje o wszelkich potencjalnych klientach, aby skuteczniej docierać do docelowego grona odbiorców;
  • Identyfikujesz i monitorujesz działania odwiedzających na stronie internetowej sklepu, w tym porzucone koszyki;
  • Wykorzystujesz podejście omnichannel do lepszego analizowania zachowań potencjalnych klientów i kreowania relacji z nimi poprzez kampanie e-mail marketingowe.

Powyższe punkty sprawiają, że OroCRM staje się niezbędnym narzędziem dla ciągłej optymalizacji sklepu internetowego, katalogu produktów i realizowanego procesu zakupowego, aby móc skutecznie dostosowywać e-sklep do preferencji konsumentów.

Profesjonalne usługi eVolpe

eVolpe od lat specjalizuje się we wdrożeniach systemów CRM dla dużych i średnich firm. Kwestią naturalną było rozszerzenie oferty wdrażanych rozwiązań o CRM dostosowany do potrzeb prężnie działających firm e-commerce.

Oferujemy kompleksowe wdrożenia OroCRM począwszy od przeprowadzenia analizy biznesowej, przez prace konfiguracyjne i implementacyjne, na szkoleniach i usługa serwisowych kończąc. Posiadamy niezbędne kompetencje, aby wykorzystać potencjał otwartego kodu źródłowego OroCRM do 100% dostosowania systemu do potrzeb każdego e-biznesu.

Porozmawiaj z nami o OroCRM w Twojej firmie!

Skontaktujemy się z Tobą w ciągu 24 godzin.

Ta strona korzysta z plików cookie. Więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close