- System SFA czy CRM? Które narzędzie rzeczywiście poprawia efektywność Sprzedaży? - 4 września 2024
- CRM Open Source czy dedyk? Przewodnik po korzyściach i powodach, dla których warto wybrać otwarty system Customer Relationship Management - 8 maja 2024
- Cyfryzacja biznesu tylko ze sprawdzonym oprogramowaniem. Nucleus Research wskazał liderów rynku 2024 - 29 marca 2024
G2 to popularna platforma z opiniami użytkowników na temat wykorzystywanego w ich organizacji oprogramowania. Światło dzienne ujrzał właśnie ranking, który zestawia oceny przyznane systemom w 2023 roku. Moją uwagę przykuł sukces odnotowany przez firmę Zendesk. Ich produkt pokonał konkurencję aż w pięciu kategoriach.
W dzisiejszym artykule przyglądam się sprawie z bliska. Czytaj dalej, jeśli chcesz się dowiedzieć, jakie cechy systemu Zendesk wpływają na tak pochlebne komentarze pozostawiane przez ich klientów.
Nagrody G2 2023: Zendesk
G2 to platforma, która umożliwia pozostawienie opinii na temat produktów i usług IT. Co roku na podstawie zebranych wyników powstaje raport „ulubionego oprogramowania użytkowników”. Firmy, które przewodzą stawce, otrzymują wyróżnienia w odpowiedniej kategorii.
Co ciekawe platforma CX od Zendesk została wyróżniona aż w pięciu kategoriach:
Wszystkie powyższe tytuły zostały przyznane na podstawie opinii, użytkowników systemu. G2 wybiera 100 najlepszych firm, które są kwalifikowane po analizie wyników satysfakcji i pokrycia rynku. Aby otrzymać tytuł lidera, należy zebrać przynajmniej 50 zatwierdzonych i opublikowanych ocen. Zendesk spełnił te wygórowane warunki w aż pięciu kategoriach. Nadane mu tytuły są jeszcze cenniejsze, ponieważ zależą od klientów marki, którzy są aktywnymi użytkownikami systemu.
Opinie użytkowników o Zendesk
Aby zobaczyć zadowolenie użytkowników Zendesk, wystarczy wejść na stronę G2. Podstawowa informacja, którą można wyczytać z przedstawionych tam opinii to fakt, że narzędzie sprawdza się w firmach przez bardzo długi czas. Zendesk wspiera organizacje przez lata i ułatwia obsługę klienta. Działanie omnichannel zapewnia wygodę dla wszystkich, którzy chcą się skontaktować z odpowiednimi osobami.
Zendesk jest również idealnym rozwiązaniem dla małych firm, które potrzebują wsparcia. Dzięki temu narzędziu zawsze mają dostęp do niezbędnych funkcji. System pozwala na porządkowanie obsługi klientów oraz ułatwia prowadzenie bazy wiedzy.
Takie udogodnienia ułatwiają zarządzanie szansami sprzedażowymi oraz wspierają zdobywanie nowych klientów, co oczywiście przekłada się na rozwój Twojego biznesu.
Nowości w systemie Zendesk
Zendesk od dłuższego czasu przygotowuje się do przedstawienia funkcji, które są oparte na sztucznej inteligencji i będą wspierać między innymi doświadczenia klienta czy bezpieczeństwo danych.
Zendesk cały czas idzie naprzód i tworzy funkcje, które odpowiadają na potrzeby wszystkich klientów. Właśnie dlatego wdrażane są takie rozwiązania jak AI. Dzięki temu użytkownicy widzą, że producent nadąża za technologią i działa tak, jak rynek oczekuje.
Rozwijanie integracji z AI w Zendesk to kolejny krok do poprawy Customer Experience, które jest ważne, aby odpowiednio zadowolić klientów, którzy przykładają uwagę do tego jak korzysta się z narzędzia.
Podsumowanie
Nagrody G2 dla Zendesk to świetny przykład na to, że opinie użytkowników przekładają się na rozpoznawalność systemu. Dobrze widać, że wyrażanie swojego zdania jest dobrym sposobem na to, aby zwrócić uwagę na narzędzie, które się sprawdza.
Wdrażasz strategię CX w Twojej firmie?
Rozwiąż ten 10-minutowy quiz. Poznaj stopień zaawansowania strategii Customer Experience w Twojej firmie.
Pytania, które Ci zadamy będą dotyczyły trzech kategorii: kultury organizacyjnej, procesów biznesowych i wykorzystywanej technologii.
Na końcu otrzymasz podsumowanie i wynik testu dojrzałości z zakresu CX. Jeśli okaże się to zasadne – odkryjemy przed Tobą obszary, w których warto się rozwijać.
- System SFA czy CRM? Które narzędzie rzeczywiście poprawia efektywność Sprzedaży? - 4 września 2024
- CRM Open Source czy dedyk? Przewodnik po korzyściach i powodach, dla których warto wybrać otwarty system Customer Relationship Management - 8 maja 2024
- Cyfryzacja biznesu tylko ze sprawdzonym oprogramowaniem. Nucleus Research wskazał liderów rynku 2024 - 29 marca 2024