- Jak firma VELUX poprawiła marketing i sprzedaż dzięki Breeze Copilot - 29 października 2025
- Co to jest no-code CRM builder? - 23 października 2025
- Na co zwracać uwagę wybierając CRM dla średnich firm - 16 października 2025
Od ponad 80 lat firma VELUX zmienia przestrzenie, wprowadzając naturalne światło i świeże powietrze poprzez świetliki, okna dachowe i rozwiązania do doświetlania wnętrz. Aby pomóc potencjalnym klientom w zapoznaniu się z opcjami projektowymi, firma VELUX oferowała wycieczki po salonach wystawowych, aplikację i spersonalizowane wizualizacje.
Strategie te napotkały jednak pewne trudności. Odległość geograficzna utrudniała wizyty w salonach wystawowych, potencjalni klienci niechętnie pobierali aplikację, a tworzenie spersonalizowanych wizualizacji trwało tygodnie, co powodowało przedłużanie się procesu sprzedaży. Ponadto w poprzednim systemie firmy VELUX zespół sprzedaży nie dysponował aktualnymi danymi i zasobami, które pozwoliłyby mu skutecznie wykorzystać potencjalnych klientów pozyskanych przez dział marketingu, co prowadziło do utraty możliwości sprzedaży.
Kierowniczka ds. programów marketingowych Allyson Zook, przedstawiła potrzebę zmian: „Gdybyśmy mogli poświecić mniej czasu na pisanie idealnych fragmentów tekstów sprzedażowych i wykorzystać sztuczną inteligencję do tworzenia komunikatów, marketingowych bardziej zgodnych z tonem VELUX, moglibyśmy skupić się bardziej na nawiązywaniu kontaktów sprzedaży i szybkim generowaniu wizualizacji.”
Firma VELUX zdała sobie sprawę, że potrzebuje bardziej wydajnego, spersonalizowanego rozwiązania, które wzmocni pozycję zespołu sprzedaży i pomoże klientom z pewnością wyobrazić sobie swoje okna dachowe.
Okazja do poprawy obsługi klienta dzięki Breeze
Firma VELUX postanowiła wypróbować Breeze, aby przyspieszyć proces sprzedaży i zwiększyć zaufanie klientów. Jeśli udałoby się pomóc agentom sprzedaży w nawiązaniu bogatszych relacji z potencjalnymi klientami i dostarczeniu im wartościowych materiałów dodatkowych, wzbudziłoby to zainteresowanie ich produktami.
Wykorzystali generator obrazów Breeze Copilot, aby w ciągu kilku minut stworzyć niestandardowe wizualizacje okien dachowych, pomagając klientom lepiej zrozumieć, jak poprawi się ich przestrzeń. Przed rozpoczęciem korzystania z Breeze Copilot zespół VELUX korzystał z usług zewnętrznego dostawcy, który tworzył wysokiej jakości obrazy domów klientów, ale proces ten trwał kilka tygodni. Potencjalni klienci i przedstawiciele handlowi potrzebowali szybszego rozwiązania. W tym miejscu z pomocą przyszły możliwości generowania obrazów Breeze Copilot.
Doradcy VELUX zbierają od potencjalnych klientów informacje na temat wyglądu ich domów, aby pomóc w stworzeniu symulacji tego, jak wyglądałaby przestrzeń z oknami dachowymi. Wprowadzają oni konkretne słowa kluczowe, taki jak „małe domowe biuro z oknami dachowymi” lub „sypialnia z jasnoniebieskimi ścianami i oknami dachowymi” w Breeze Copilot (dawniej ChatSpot), umożliwiając sztucznej inteligencji szybkie generowanie obrazów. Usprawniono w ten sposób proces, skracając czas oczekiwania z 2-3 tygodni do kilku minut, co pozwala potencjalnym klientom szybko wyobrazić sobie, jak okna dachowe będą wyglądały w ich przestrzeniach, i utrzymać tempo sprzedaży.
Oprócz działań marketingowych firma VELUX zintegrowała Breeze Copilot ze swoim procesem sprzedaży, zapewniając przedstawicielom handlowym płynne rozwiązanie do wykonywania zadań, takich jak tworzenie wiadomości e-mail, wyszukiwanie danych klientów i generowanie raportów sprzedaży. Dzięki automatyzacji rutynowych zadań Breeze Copilot umożliwił przedstawicielom handlowym poświęcenie więcej czasu na interakcje z klientami, umożliwiając szybsze i bardziej spersonalizowane odpowiedzi podczas rozmów. Integracja z Sales Hub nie tylko zwiększyła produktywność, pozwalając zespołowi skupić się na aktywnym angażowaniu potencjalnych klientów i skuteczniejszym finalizowaniu transakcji.
Wykorzystując ujednolicone doświadczenie w HubSpot, zespoły sprzedaży uzyskały lepszy wgląd w działania marketingowe. Uzyskały łatwy dostęp do kampanii marketingowych i mogły gromadzić cenne informacje o potencjalnych klientach, co umożliwiło prowadzenie bardziej spersonalizowanych i świadomych rozmów. Dzięki dostępowi do danych potencjalnych klientów w czasie rzeczywistym przedstawiciele handlowi byli w stanie nawiązać kontakt z potencjalnymi klientami w odpowiednim czasie, poprawiając ogólne zaangażowanie i skuteczność.
Strategiczne wdrożenie Breeze zapewniło firmie VELUX przewagę konkurencyjną, pomagając jej nawiązać kontakt z potencjalnymi klientami na wcześniejszym etapie ścieżki zakupowej i w bardziej efektywny sposób, jednocześnie poprawiając ogólnie wrażenia z zakupów.
„Breeze Copilot był łatwy w użyciu i poprawił jakość obsługi klienta bez konieczności długiego wdrażania lub szkolenia naszych sprzedawców. Copilot zapewnił natychmiastowe korzyści dla naszego zespołu i klientów, jednocześnie zapewniając ochronę informacji o klientach.” - Allyson Zook, kierowniczka ds. marketingu programów, VELUX
Lepsza komunikacja zaletą dla klientów
Wdrożenie Breeze zrewolucjonizowało proces sprzedaży firmy VELUX, umożliwiając szybkie i precyzyjne dostarczanie spersonalizowanych wizualizacji klientom oraz informacji i kontach sprzedawcom. Dzięki wykorzystaniu sztucznej inteligencji do tworzenia w ciągu kilku minut dostosowanych do potrzeb klientów wizualizacji okien dachowych firma VELUX umożliwiła klientom szybsze podejmowanie pewnych i świadomych decyzji, co zaowocowało silniejszymi relacjami z klientami i bardziej płynnym procesem sprzedaży.
Allyson dołączyła do nas na scenie podczas konferencji INBOUND’24 i podzieliła się informacją, że dzięki Breeze firma VELUX osiągnęła:
Firma VELUX pokazała, jak sztuczna inteligencja może przekształcić złożone procesy w uprawnione przepływy pracy. Dzięki automatyzacji zadań i zwiększeniu wydajności zespół firmy osiąga obecnie większe efekty przy mniejszym nakładzie pracy ręcznej. Ta innowacja pokazuje potencjał sztucznej inteligencji w zakresie wprowadzania znaczących ulepszeń w całym procesie obsługi klienta w branży produkcyjnej.
„Sztuczna inteligencja nie ma na celu odebrania Ci pracy; ma ona zapewnić szybszą obsługę i pomóc Ci poświęcić więcej czasu na kontakty z klientami" - Allyson Zook, kierowniczka ds. marketingu programów, VELUX
Jesteś gotowy na prowadzenie dużego projektu wdrożeniowego w Twojej firmie?
Wiesz, o co zapytać dostawcę? Jak przygotować własny zespół? Jak stworzyć skuteczne zapytanie ofertowe? Jaką metodykę wybrać? Na co zwrócić uwagę negocjując umowę wdrożeniową i serwisową?
Specjalnie dla Ciebie stworzyliśmy darmowy kurs mailowy przygotowujący do prowadzenia wdrożeń.
Codziennie przez dwa tygodnie otrzymasz od nas na swoją skrzynkę kolejną dawkę wiedzy, która pozwoli odnaleźć Ci się w tym skomplikowanym procesie.
Darmowy kurs mailowy
- Jak firma VELUX poprawiła marketing i sprzedaż dzięki Breeze Copilot - 29 października 2025
- Co to jest no-code CRM builder? - 23 października 2025
- Na co zwracać uwagę wybierając CRM dla średnich firm - 16 października 2025


