fbpx
 

Doradztwo CRM

Porozmawiaj z nami o usługach konsultingu i wdrożenia systemów CRM w Twojej firmie!

Doradztwo CRM

Potrzebujesz doradztwa lub wsparcia we wdrożeniu systemu CRM? Nie ma w Polsce drugiej tak doświadczonej firmy, jak eVolpe. Nasze projekty realizujemy dla klientów z całego świata. Z rozwiązań wytworzonych przez eVolpe korzystają organizacje ulokowane m.in. w Szwajcarii, czy Stanach Zjednoczonych.

 

Osiągnij z nami pełnię funkcjonalności oprogramowania IT! Oferujemy indywidualne podejście, analizę przedwdrożeniową oraz dopasowanie platformy do rozpoznanych potrzeb i procesów. Dla naszych klientów jesteśmy partnerem. Pomagamy dobrać nie tylko najkorzystniejsze rozwiązanie systemowe, ale także właściwą metodykę wdrożeniową oraz miejsce instalacji.

doradztwo crm dla branży usługowej scrum evolpe

Zdefiniowanie wymagań wobec systemu

Pomagamy Ci przeanalizować wewnętrzne procesy biznesowe oraz istniejące otoczenie IT.  Funkcjonalność systemu dopasowujemy do rzeczywistych potrzeb przedsiębiorstwa. Poprzez eliminację niepotrzebnych funkcji obniżamy przy okazji koszty wdrożenia!

Wybór odpowiedniego narzędzia

System CRM dostosowujemy do modelu biznesowego B2B, B2C lub e-commerce. W razie niestandardowych wymagań jego funkcje uzupełniamy także o marketing automation, centralę telefoniczną oraz system do zarządzania dokumentacją.

Dobór metodyki i określenie zakresu wdrożenia

Odpowiednią metodykę wdrożeniową proponujemy Ci stosownie do czynników takich jak budżet, zakres, czy czas wdrożenia. Nasi analitycy doradzają, które funkcje oprogramowania najlepiej sprawdzą się w Twojej organizacji. Określamy też harmonogram niezbędnych modyfikacji oraz integracji z innymi narzędziami IT.

Szkolenia oraz usługi serwisowe

Po zakończeniu prac deweloperskich i analitycznych przygotowujemy szkolenie z obsługi systemu dla użytkowników końcowych. Zapewnimy także usługę serwisową. Pamiętaj! W znacznym stopniu to właśnie od usług powdrożeniowych zależy, czy Twoi pracownicy będą chcieli i potrafili pracować z nowym narzędziem.

Usługi analityczne

Uruchomienie oprogramowania klasy CRM to sposób na  usprawnienie codziennej pracy zespołu. Podczas działań analitycznych docieramy do sedna każdej, nawet najdrobniejszej potrzeby. Pomagamy określić oczekiwania oraz wybrać właściwy system CRM. Doradzamy w zakresie koniecznych modyfikacji oraz integracji z innymi narzędziami IT.

eksperci crm doradztwo crm systemy crm wdrożenie crm

Metodyki wdrażania systemów IT – podejście tradycyjne i zwinne

System Overview

eksperci crm doradztwo crm suitecrm crm dla branży usługowej crm dla branży hr

Pierwszy nieobowiązkowy etap działań analitycznych, który może być zastosowany zarówno w przypadku metodyki zwinnej, jak i tradycyjnej to System Overview. Polega on na praktycznym i teoretycznym zapoznaniu kluczowych użytkowników ze standardową wersją systemu.

Podczas System Overview:

  1. Zrozumiesz ideę i potencjał zastosowania filozofii CRM w biznesie.
  2. Zapoznasz się ze standardową nomenklaturą i typowymi procesami odtwarzanymi w systemie CRM.
  3. Otrzymasz wsparcie w doprecyzowaniu własnych potrzeb wobec aplikacji.
  4. Zapoznasz się z pracą w systemie CRM, realizując pierwsze ćwiczenia praktyczne na instancji DEMO.

Product Discovery

Product Discovery prowadzimy dla klientów, którzy wybrali metodykę zwinną. Głównym celem warsztatów jest — zdefiniowanie CO, DLA KOGO i JAK ma zostać zrealizowane.

Zespołowy panel dyskusyjny pomaga zbudować zrozumienie przyszłego produktu oraz sprawdzić, w jaki sposób mogłaby przebiegać dalsza współpraca. W warsztatach uczestniczą kluczowi użytkownicy systemu, osoby techniczne oraz koordynator wdrożenia.

Czas trwania Product Discovery jest zależny od złożoności wymagań i wynosi około kilku dni. Podczas warsztatów określane są cele wdrożenia i wizja systemu (CO), definiowane jest Value Proposition dla każdego z beneficjentów (KTO), modelowane są również główne procesy biznesowe (JAK). Finalnym efektem prac jest pierwsza wersja Backlogu produktu zawierająca najważniejsze User Stories.

doradztwo crm scrum evolpe

Analiza przedwdrożeniowa

doradztwo crm szkolenia scrum evolpe

W przypadku wyboru metodyki tradycyjnej dalsze doradztwo prowadzimy w formie analizy przedwdrożeniowej. Podczas warsztatów rozważamy wszystkie najważniejsze aspekty funkcjonowania Twojego przedsiębiorstwa. Ustalamy również nadrzędne cele, które odtąd przyświecać będą całemu procesowi wdrożenia.

 

Następnie, w kontekście otrzymanych wniosków, wyjaśnimy funkcjonalność systemów CRM. Omawiamy również proces sprzedaży i obsługi klienta w przedsiębiorstwie; tym samym rozpoznając poszczególne funkcje CRM, które uwzględnimy podczas wdrożenia.

 

Analiza przedwdrożeniowa prowadzi do ujawnienia wszystkich kluczowych potrzeb pracowników firmy związanych z implementacją systemu CRM. Na końcu tworzymy specyfikację systemu oraz przedstawimy wycenę całego projektu.

Porozmawiaj z nami o konsultingu i wdrożeniu systemu CRM w Twojej firmie!

Skontaktujemy się z Tobą w ciągu 24 godzin.

FAQ

Ta strona korzysta z plików cookie. Więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close