- Czy Open Source przejmuje rynek oprogramowania? Badania instytutu COSS - 19 czerwca 2023
- Sztuczna inteligencja sposobem na Customer Experience w czasach kryzysu? - 16 czerwca 2023
- Czy potrzebujesz nowego systemu CRM? Jak rozpoznać, że nadszedł czas na zmiany? - 3 kwietnia 2023
Systemy CRM na zachodzie (głównie w USA) zaczęły się pojawiać już w latach 80. XX wieku. Powstały one z potrzeby uporządkowania danych w ramach systemów informatycznych. Teczki i papierowe archiwa przestały już być wystarczające i nie spełniały wymagań firm, którym przybywało klientów. Dlatego zaczęły powstawać pierwsze bazy danych, które porządkowały informacje i kontakty pomiędzy przedsiębiorcą a klientem końcowym. Jednym z pierwszych systemów klasy CRM był program Act!
Systemy do zarządzania relacjami w Polsce pojawiły się na przełomie wieków. Właśnie w tym czasie powstały pierwsze programy, które często bazowały na technologiach webowych.
Łatwe wdrożenie CRM
System CRM powstał po to, żeby ułatwiać komunikację firmy z klientem. Jednak brak zrozumienia rynku, na którym pracujesz, może doprowadzić do problemów w rozmowach i wdrażaniu systemu.
Równowagą do tego są polskie firmy, które wdrażają systemy CRM. To właśnie z firmą wdrożeniową klient ma kontakt. Doradca klienta najczęściej zna potrzeby przedsiębiorstwa, które działa na polskim rynku. Systemy CRM, które sprawdziły się na zachodnim rynku, konkurują z lokalnymi dostawcami oprogramowania dla biznesu, które uwzględnia również małe przedsiębiorstwa.
System dostosowany do Twojego biznesu
Kluczowym w dostosowaniu systemu CRM w firmie, która ma siedzibę w Polsce może być znajomość rynku. Możesz wybrać oprogramowanie, które jest rozwijane także przez polską firmę i często bazuje na zgłaszanych problemach i uwagach innych, a gotowym systemem. Systemy CRM tworzone na rynek polski uwzględniają lokalne potrzeby i często wykraczają poza klasyczne funkcje.
W ulepszaniu programów udział biorą firmy wdrożeniowe, które dostosowują CRM na polski rynek tak, aby spełniały wymagania przedsiębiorstw. eVolpe jest właśnie taką firmą, która pomaga w implementacji systemów, ale także w ich dostosowaniu. Będąc polską firmą i działając właśnie na polskim podwórku, potrafimy pomóc wybrać i dostosować program CRM do potrzeb Twojego biznesu.
Komfortowe kontakty w razie problemów
Plusem wyboru polskiej firmy wdrożeniowej jest bardziej komfortowy kontakt, który masz bezpośrednio z działem technicznym w razie problemów. Czas reakcji i łatwość kontaktów są ważne, gdy system zawiedzie, a Twoja firma musi działać sprawnie. Czujesz się pewniej, gdy masz kontakt z osobą, która prowadziła wdrożenie w Twoim przedsiębiorstwie. Nie poczujesz się anonimową osobą, a konsultant, który zajmuje się zgłoszoną przez Ciebie sprawą, wie, o co chodzi.
Systemy CRM dostępne w eVolpe
eVolpe, które jest polską firmą wdrożeniową. Dobrze znamy potrzeby systemowe innych polskich przedsiębiorstw. Dlatego systemy CRM, które proponujemy, są odpowiednio dostosowane dla naszych klientów i ich wymagań. A jeśli trzeba wprowadzić jakąś dodatkową funkcję, która jest niezbędna, nie ma sprawy, na pewno temu zaradzimy.
Systemy, które możesz wybrać to:
Wdrażamy te systemy od lat i wiemy, że się sprawdzają w różnych firmach.
Warto jest się rozejrzeć za polskimi biznesami, które znają rynek, ułatwią Ci wiele spraw i sprawią, że cały proces – od podejmowania decyzji do wdrożenia – będzie o wiele mniej stresujący i przyjemniejszy.
Jeśli masz jakieś pytania, koniecznie umów się na rozmowę.
- Czy Open Source przejmuje rynek oprogramowania? Badania instytutu COSS - 19 czerwca 2023
- Sztuczna inteligencja sposobem na Customer Experience w czasach kryzysu? - 16 czerwca 2023
- Czy potrzebujesz nowego systemu CRM? Jak rozpoznać, że nadszedł czas na zmiany? - 3 kwietnia 2023