Doradztwo

Doradztwo rozwiązań IT dla biznesu

Potrzebujesz wsparcia we wdrożeniu profesjonalnego oprogramowania w Twojej firmie?

Dobrze trafiłeś! Znajdziesz tutaj specjalistów gotowych podjąć się wyzwania.



Zdefiniowanie wymagań

Na tym etapie – oprócz procesu biznesowego oraz dostępnych metodyk wdrożeniowych – należy rozpoznać: otoczenie IT, dostępne opcje hostowania systemu oraz wymogi sprzętowe. Twoja odpowiedź na pytania o liczbę użytkowników albo opinię na temat opłat licencyjnych zdeterminuje kierunek dalszych poszukiwań właściwego systemu. Skorzystaj ze wsparcia eVolpe, aby się w tym wszystkim szybko odnaleźć.

Wybór odpowiedniego narzędzia

Zadbaj, aby system IT, który wdrażasz, odpowiadał specyfice Twojego modelu działania. Skorzystaj z doradztwa eVolpe i oszczędzaj na funkcjach, których wcale nie potrzebujesz. Sięgnij po sprawdzone, gotowe wtyczki, aby rozszerzyć tylko wymagane obszary. Zapewnij sobie możliwość rozwoju oprogramowania po zakończonym wdrożeniu oraz bezpieczeństwo przechowywanych danych.

Dobór metodyki i określenie zakresu wdrożenia

Profesjonalnego oprogramowania, jeśli faktycznie ma odpowiadać indywidualnym potrzebom, nie uruchamia się w jeden dzień. Wdrożenie nie musi też jednak trwać miesiącami. Wszystko zależy od potrzeb. Oraz od budżetu, który planujesz przeznaczyć. Na tym etapie opracowuje się wstępną koncepcję gotowego narzędzia. Na jej podstawie będziesz mógł podjąć decyzję: co dalej.

Szkolenia oraz usługi serwisowe

Nie wiesz co wybrać? To wszystko toczy się za szybko i masz wrażenie, że mimo zaangażowanego wsparcia konsultantów z firmy wdrożeniowej umyka Ci sporo informacji? Jest jeszcze czas, żeby temu zaradzić. Zanim wydasz pieniądze na oprogramowanie, które Cię rozczaruje – weź udział w warsztatach System Overview i/lub Product Discovery. Na koniec projektu zadbaj o trening dla użytkowników końcowych oraz korzystne warunki umowy serwisowej.

Metodyki wdrażania systemów IT – podejście tradycyjne i zwinne

Który system wybrać?

W ofercie eVolpe znajdziesz aż kilkanaście różnych systemów IT. A to dlatego, że – jak staraliśmy się udowodnić powyżej – oprogramowanie IT należy zawsze dobierać do indywidualnych potrzeb konkretnego przedsiębiorstwa. Nie zamierzamy narzucać Ci „jednego, słusznego rozwiązania”. Najpierw badamy sytuację, a dopiero później dobieramy adekwatny produkt. Najpewniej jeden z poniższych, ale niekoniecznie.

Poznaj systemy
z bogatej oferty eVolpe

Warsztaty, z których warto skorzystać

Nie wiesz co wybrać? To wszystko toczy się za szybko i masz wrażenie, że mimo zaangażowanego wsparcia konsultantów z firmy wdrożeniowej umyka Ci sporo informacji? Jest jeszcze czas, żeby temu zaradzić. Zanim wydasz pieniądze na oprogramowanie, które Cię rozczaruje – weź udział w warsztatach z analitykami eVolpe.

System Overview

Pierwszy nieobowiązkowy etap działań analitycznych, który może być zastosowany zarówno w przypadku metodyki zwinnej, jak i tradycyjnej. Polega on na praktycznym i teoretycznym zapoznaniu kluczowych użytkowników ze standardową wersją systemu.

Podczas System Overview:

  • Zrozumiesz ideę i potencjał zastosowania filozofii CRM w biznesie.
  • Zapoznasz się ze standardową nomenklaturą i typowymi procesami odtwarzanymi w systemie CRM.
  • Otrzymasz wsparcie w doprecyzowaniu własnych potrzeb wobec aplikacji.
  • Zapoznasz się z pracą w systemie CRM, realizując pierwsze ćwiczenia praktyczne na instancji DEMO.

Product Discovery

Warsztaty dedykowane klientom, którzy wybrali metodykę zwinną wdrożenia systemu. Głównym celem warsztatów jest zdefiniowanie CO, DLA KOGO i JAK ma zostać zrealizowane.

Zespołowy panel dyskusyjny pomaga zbudować zrozumienie przyszłego produktu oraz sprawdzić, w jaki sposób mogłaby przebiegać dalsza współpraca. W warsztatach uczestniczą kluczowi użytkownicy systemu, osoby techniczne oraz koordynator wdrożenia.

Czas trwania Product Discovery jest zależny od złożoności wymagań i wynosi około kilku dni. Podczas warsztatów określane są cele wdrożenia i wizja systemu (CO), definiowane jest Value Proposition dla każdego z beneficjentów (KTO), modelowane są również główne procesy biznesowe (JAK). Finalnym efektem prac jest pierwsza wersja Backlogu produktu zawierająca najważniejsze User Stories.

Analiza przedwdrożeniowa

W przypadku wyboru metodyki tradycyjnej dalsze doradztwo prowadzimy w formie analizy przedwdrożeniowej. Podczas warsztatów rozważamy wszystkie najważniejsze aspekty funkcjonowania Twojego przedsiębiorstwa. Ustalamy również nadrzędne cele, które odtąd przyświecać będą całemu procesowi wdrożenia.

Następnie, w kontekście otrzymanych wniosków, wyjaśnimy funkcjonalność systemów CRM. Omawiamy również proces sprzedaży i obsługi klienta w przedsiębiorstwie; tym samym rozpoznając poszczególne funkcje CRM, które uwzględnimy podczas wdrożenia.

Analiza przedwdrożeniowa prowadzi do ujawnienia wszystkich kluczowych potrzeb pracowników firmy związanych z implementacją systemu CRM. Na końcu tworzymy specyfikację systemu oraz przedstawimy wycenę całego projektu.

Szkolenia dla użytkowników końcowych

Tego etapu nie wolno pominąć! Koniecznie zaangażuj członków swojego zespołu i pokaż im narzędzie, z którego będą korzystać.

W trakcie szkoleń nie tylko wysłuchają wykładu i otrzymają możliwość zadawania pytania, ale przede wszystkim przetestują narzędzie pod okiem specjalistów z firmy wdrożeniowej. Tylko w ten sposób zapewnisz najwyższą efektywność od pierwszych minut użytkowania systemu.

Doradztwo na etapie serwisu

Po zaakceptowaniu gotowego systemu i jego starcie produkcyjnym w finalnej formie – do zadań firmy wdrożeniowej należą utrzymanie poprawnego działania instancji oraz dalszy rozwój na podstawie umowy serwisowej lub nowego zlecenia.

Dodatkowo Service Level Agreement zwykle określa, ile czasu powinna zająć naprawa błędów oraz na jakich warunkach realizowane będą zgłoszenia dotyczące konsultingu czy wsparcia technicznego.

Standardem jest przyznanie pakietu godzin na konsultacje wliczone w cenę wdrożenia. Twoje potrzeby są znacznie większe? Skorzystaj z opcji Time & Material i rozliczaj się wyłącznie za poświęcony Ci czas oraz zasoby instytucji konsultingowej.

Product Discovery

Warsztaty na dobry początek

  • dostrzegasz problemy z efektywnością w firmie
  • nie masz pewności, jaki system IT jest dla Ciebie najlepszy (CRM, a może jednak ERP?)
  • chcesz określić wstępny plan oraz budżet projektu

Analiza pod RFP

Wsparcie skutecznego badania rynku

  • szukasz pomocy ze szczegółowym określeniem i opisaniem wymagań
  • nie masz zasobów lub doświadczenia, aby dobrze przygotować zapytanie ofertowe

Analiza Biznesowa

Przygotowanie do transformacji cyfrowej

  • szukasz sposobu na optymalizację operacji biznesowych
  • Twoja firma się rozrasta i przestały Ci wystarczać narzędzia takie jak Excel czy Outlook
Scroll to Top