Zendesk

Kiedy CRM to też platforma do obsługi klienta

zendesk logo

Do zadowolenia Twoich klientów.
Na skróty.

Zendesk to oprogramowanie do obsługi klientów (Customer Service) i zarządzania sprzedażą (CRM).

Jest szybki we wdrożeniu, łatwy w obsłudze i dostosowany do Twoich potrzeb. Dzięki chmurze producenta uruchomienie systemu zajmuje godziny — nie tygodnie.

Przekonaj się, jakie to wygodne!

customer-centric

Dlaczego Zendesk?

klientów korzysta z przynajmniej 3 kanałów komunikacji z dostawcami

klientów oczekuje natychmiastowego wsparcia

klientów uważa, że firmy powinny bardziej się starać, aby dostarczyć odpowiedni Customer Experience

Zendesk dla obsługi klienta

Zendesk dla obsługi klienta

  • zbieranie i rozwiązywanie zgłoszeń klienckich napływających z różnych kanałów (e-mail, chat, infolinia, social media itp.)
  • automatyzacja i sztuczna inteligencja w służbie pracowników helpdesk
  • raportowanie i analiza skuteczności strategii Customer Experience
  • wygodna integracja z innymi systemami

Zendesk dla sprzedaży

  • gromadzenie danych okołosprzedażowych
  • sposób na wysoki poziom personalizacji relacji z klientem
  • automatyzacja i sztuczna inteligencja w służbie pracowników działu sprzedaży
  • analityka efektywności i prognozowanie sprzedaży

Zendesk dla sprzedaży

Te firmy już korzystają z Zendesk.
Dołącz do nich!

logo eVolpe

Potrzebujesz wsparcia we wdrożeniu Zendesk?

Skontaktuj się z eVolpe

Oferta szkoleń z obsługi systemu Zendesk

Szkolenie dla
użytkowników

  • zwiększ user adoption
  • podnieś rentowność wdrożenia
  • wypróbuj system wraz z zespołem

od 700zł za osobę

Szkolenie dla administratorów

  • obniż koszty utrzymania
  • zwiększ bezpieczeństwo systemu
  • reaguj na zmiany bez opóźnień

od 1666zł za osobę

Leasing na oprogramowanie?

Tak, to możliwe! Dzięki partnerstwu eVolpe z firmą GRENKE jesteśmy w stanie zaoferować wygodne i szybkie finansowanie systemów i projektów wdrożeniowych.

Scroll to Top