- Dlaczego polscy przedsiębiorcy upodobali sobie systemy IT On-Premise? - 24 września 2024
- Open Source CRM – dlaczego sprawdza się w dużych firmach? - 11 września 2024
- Jak zwiększyć sprzedaż? Wady i zalety dotyczące zastosowania systemu CRM/CX - 9 sierpnia 2024
Wszystko, co dobre, szybko się kończy. Szczególnie gdy można spotkać się z inspirującymi ludźmi i porozmawiać na ważne tematy.
Właśnie takie doświadczenie mam za sobą po IDC CIO Summit, który odbył się w marcu.
Interesujące rozmowy w urokliwej scenerii – tak pokrótce mógłbym podsumować cały pobyt w Głęboczku. Uznałem, że warto podzielić się tym, co działo się na miejscu, dlatego zapraszam do przeczytania artykułu.
Nowe technologie z myślą o potrzebach szefów IT
Wydarzenie miało miejsce 23 i 24 marca w Głęboczku. To tam zebraliśmy się, aby dyskutować o nadchodzącej przyszłości i zmianach technologicznych, które teraz zachodzą i do których koniecznie trzeba się przyzwyczaić.
Idealnymi okazjami do dyskusji i zapoznania się z nowymi rozwiązaniami przedstawianymi przez innych były spotkania i panele odbywające się na miejscu. Pierwszym wystąpieniem, był panel Tracy Keeling z IDC o nowym modelu przywództwa IT. Jak mówiła prelegentka, obecna sytuacja na świecie wymaga dokonania zmian strategii, które pozwolą przetrwać okres zawirowań.
O 5 trendach na 2023 roku opowiadał Jarosław Szymczuk z IMB. Z tego przemówienia dowiedziałem się, jakie narzędzia pomogą w biznesie opanować chaos i przejąć kontrolę nad sytuacją.
Następnie odbyły się warsztaty, których tematami były: „IT Intelligence – najlepsze praktyki rozwoju aplikacji” i „Jak zbudować infrastrukturę hybrydową”. Półtorej godziny z ekspertami poświęciliśmy na to, aby poznać kulisy technologii ułatwiających pracę CIO.
W trakcie tych wszystkich wydarzeń cały czas tworzyły się możliwości do rozmów z innymi uczestnikami, nawet po oficjalnych spotkaniach, warsztatach czy panelach.
Wieczorem czekała na nas kolacja, która była na tyle ciekawa, że każdy z nas był przypisany do losowego stolika. Dzięki temu mogliśmy nawiązać nowe znajomości i porozmawiać o biznesie z osobami, których nie mieliśmy okazji poznać. Wszystko to przy akompaniamencie dobrej muzyki i w towarzystwie smacznego jedzenia.
Drugi dzień obfitował w rozmowy na temat najnowszych technologii. Od ChatGPT poprzez prace nad sztuczną inteligencją do no-code. O tym ostatnim rozmawiałem z analitykiem IDC Wiktorem Markiewiczem w ramach panelu Technology Pitch. Moja prezentacja odbyła się pod tytułem „3 filary skutecznego wdrażania systemów no-code – studium przypadku w bankowości”. Przedstawiłem wówczas zalety nowej technologii, która już podbija świat.
Technologia no-code podbiła IDC CIO Summit 2023
Oczywiście warto przedstawić też zalety no-code także tym, którzy nie mogli być obecni na moim wystąpieniu.
Sporo informacji o tej technologii znajdziesz na naszej stronie. Niecały rok temu dodaliśmy do naszej oferty system, w technologii low-code/no-code. Zostaliśmy wówczas oficjalnym partnerem Creatio w Polsce.
W rozmowie z Wiktorem Markiewiczem przedstawiłem przykład wdrożenia Creatio w branży finansowej. Celem tego zabiegu było pokazanie i przy okazji obalenie mitu, że technologia low-code/no-code nie radzi sobie z dużymi, skomplikowanymi procesami.
To rozwiązanie daje duże możliwości dzięki automatyzacji i tworzeniu systemu bez konieczności ingerencji w kod. Dlatego każdy może stworzyć dodatkowe procesy, które aktualnie są potrzebne. A to przy pomocy gotowych komponentów i funkcji drag-and-drop.
Podsumowanie
IDC CIO Summit to bez wątpienia był czas nauki i odkrywania nowych możliwości, które pojawiają się w biznesie. Dla mnie osobiście był to czas na zdobycie nowego, świeżego spojrzenia na biznes i branżę, ale także wykazanie się jako ekspert technologii, która coraz śmielej podbija świat.
Jeśli do tej pory nie mieliśmy okazji porozmawiać o no-code to zapraszam do kontaktu. Czekam na Twoje pytania.
Umów konsultację z ekspertem wdrożeniowym eVolpe
Wybierz dogodny dla siebie termin.
- Dlaczego polscy przedsiębiorcy upodobali sobie systemy IT On-Premise? - 24 września 2024
- Open Source CRM – dlaczego sprawdza się w dużych firmach? - 11 września 2024
- Jak zwiększyć sprzedaż? Wady i zalety dotyczące zastosowania systemu CRM/CX - 9 sierpnia 2024