W ostatnim czasie było tutaj sporo newsów dotyczących rozwoju firmy oraz produktu SugarCRM. Korporacja przejęła dwa duże rozwiązania technologiczne – Collabspot oraz Salesfusion, postawiła również na rozwój mechanizmów Business Intelligence. Jak się okazuje, był to element szerzej zakrojonych przemian organizacyjnych. Z nadejściem sierpnia rozpoczął zupełnie nowy rozdział w historii SugarCRM oraz jej partnerów. Z przyjemnością donosimy, że platforma Sugar obejmuje teraz wszystkie trzy etapy prowadzenia relacji z klientami.
Sugar Market-Sell-Serve – Twoja platforma HD-CX
Sugar Market – to narzędzie marketing automation, które powstało na kanwie popularnego systemu Salesfusion.
Sugar Sell – to znane, lubiane i wielokrotnie nagradzane narzędzie sales automation pod zmienioną nazwą.
Sugar Serve – nowy produkt do obsługi posprzedażowej, zarządzania zgłoszeniami i wnioskami klienckimi.
Głównym celem producenta było zaoferowanie rozwiązania dla firm, które chcą swój biznes prowadzić w sposób zintegrowany, biorąc pod uwagę wszystkie etapy Customer Journey. Mówienie o sprzedaży bez uwzględnienia działań marketingowych oraz obsługi klienta.
Zamiast wytwarzania dodatkowych modułów i „dostawiania” ich do core systemu do działań sprzedażowych – Sugar zdecydował się na stworzenie dwóch dodatkowych systemów. Można je zakupić w pakiecie albo wybrać te, które Cię interesują. Sugar Market może funkcjonować jako narzędzie stand-alone, jak i element spójnej, zintegrowanej platformy wzbogaconej także o Sugar Sell i Sugar Serve.
Przearanżowanie modelu biznesowego wymagało od producenta zmian dotyczących brandingu produktu. Sugar doczekał się całkowicie nowej identyfikacji wizualnej, która odzwierciedla i wyjaśnia koncepcję Market-Sell-Serve. Wraz z premierą trójelementowej platformy do zarządzania relacjami z klientami wydano odświeżoną wersję strony internetowej, materiałów reklamowych i rzecz jasna – logo.
Trzy filary nowego systemu Sugar
Sugar opiera swój produkt – jak to mówi CEO firmy Craig Charlton – na trzech filarach:
Intelligent Customer Experience to sposób na konsolidację rozproszonej wiedzy poprzez stworzenie modelu prezentacji danych, w sposób, który umożliwia wygodną, efektywną pracę działu handlowego oraz wypracowanie pozytywnego doświadczenia klienckiego w kontakcie z Twoją firmą.
No-Touch CRM to koncepcja zarządzania informacją poprzez skracanie czasu koniecznego na prace operacyjne w systemie takie jak ręczne wprowadzanie danych. Producent skupia się na automatyzacji powtarzalnych czynności, dzięki czemu więcej uwagi poświęcisz budowaniu relacji z klientami przedsiębiorstwa.
Continious Cloud Innovation to idea nazywana trzecim filarem filozofii SugarCRM. Polega na dostarczaniu nowoczesnego oprogramowania dla biznesu na bezpiecznych, niezawodnych serwerach. Wystarczy powiedzieć, że Sugar może być dostarczany jako aplikacja typu AWS (Amazon Web Services).
W celu uzyskania dalszych informacji na temat odświeżonego systemu Sugar – umów się na indywidualną konsultację z ekspertem eVolpe..