Przykładowe wdrożenie systemu Sugar w Poczcie Polskiej

System CRM dla branży usługowej

System CRM to doskonały sposób na uporządkowanie sprzedaży usług. Dzięki wbudowanym funkcjom sprawnie poprowadzisz relacje z klientami. Skomponujesz odpowiednią ofertę oraz zaoferujesz kompleksową obsługę na każdym etapie. Bez problemu dopilnujesz też uzgodnionych warunków realizacji usługi oraz bezpieczeństwa przetwarzanych danych.

… i sprzedaż usług rośnie

Dzięki systemowi CRM Twój klient jest zadowolony z usługi i chętnie wraca do Was po czasie. Nie musisz się wysilać, aby zapewnić najwyższy poziom Customer Experience i ciągłość wypracowanych relacji.

Zadania operacyjne dzieją się automatycznie, a Ty masz czas, żeby optymalizować wewnętrzne procesy, rozbudowywać ofertę oraz poszukiwać nowych szans sprzedażowych. Taki usługodawca to skarb i Twoi klienci to wiedzą!

Wdrożenie systemu dla branży usługowej z eVolpe

Jeśli jesteś jak Poczta Polska, czyli:

  • świadczysz usługi
  • potrzebujesz systemu CRM lub innego typu oprogramowania dla biznesu
  • chcesz być w zgodzie z RODO
  • masz sporo własnych pomysłów na automatyzacje

już dziś umów się na konsultację z ekspertem ds. implementacji oprogramowania CRM/CX. Otrzymasz propozycję systemu, który odpowie na specyficzne wymagania branży usługowej oraz Twojej firmy jako takiej.

Twój system IT dla branży usługowej

Oprogramowanie dla właścicieli punktów usługowych

sugarcrm logo

Kompleksowa platforma Customer Experience

Wizjoner oprogramowania wg Gartnera. Rozwiązania IT w chmurze lub On-Premise. Cloud CRM lub CRM Open Source do wyboru.

Rozwiązania Customer Experience i ominchannel

Nowoczesny User Interface. Lider Digital Customer Service wg Gartnera. Partner firm takich jak: Olx, Shopify, BoxyCharm czy TradeMe.

Oprogramowanie Marketing Automation

Wysyłka E-mail i innego typu wiadomości marketingowych (np. web push czy SMS). Badanie aktywności klientów na www. Kreator kampanii lead nurturing oraz landing pages.

suitecrm

System CRM Open Source bez opłat licencyjnych

Lider otwartego oprogramowania wg Forbes’a. Aktywna społeczność oraz bogata lista paczek out-of-the-box.   

System CRM o otwartym kodzie

Dostępny w chmurze lub On-Premise. Solidny fundament (fork SugarcRM CE). Nowoczesny user interface. Technologia od Google – AngularJS. Lightning Design System.

Funkcje w systemach dla branży usługowej

Poszukujesz nowego oprogramowania dla Twojej firmy? Zobacz, na co zwrócić uwagę i czego wymagać od systemu dla branży usługowej:

poczta i paczki
  • funkcjonalność dopasowana do specyfiki sprzedaży usług (B2C, B2B, B2X)
  • centralizacja wiedzy o klientach (także w przypadku sieci oddziałów)
  • odwzorowanie katalogu usług w systemie
  • generowanie szans cross- i up-sellingowych
  • zautomatyzowana polityka rabatowa (algorytm lojalności klienta)
  • zabezpieczenie przed generowaniem duplikatów w bazie
  • ewidencja dokumentów przydatnych w usługodawstwie
  • gromadzenie feedbacku o Customer Experience
  • badanie postępów w realizacji ustalonych celów i wsparcie procesów decyzyjnych

wskazane:

mile widziane:

  • możliwość doboru funkcji do indywidualnych wymagań (Open Source)

Wybrani klienci eVolpe z branży usługowej

Checklista CRM dla branży usługowej

System dla usługodawców wg przepisu eVolpe

  • zależy Ci na pozyskiwaniu szans sprzedażowych
  • dbasz o personalizację komunikacji z klientami
  • chcesz bezpiecznie przetwarzać powierzone Ci dane osobowe
  • potrzebujesz podzielić bazę klientów na segmenty
  • liczysz na lojalność pozyskanych klientów
  • chcesz wykorzystywać feedback zgłaszany przez klientów do optymalizacji sposobu działania i zakresu oferty
  • masz obowiązek informować przełożonych o skuteczności realizowanych działań
  • realizujesz powtarzalne czynności, które można by zautomatyzować

Porozmawiaj z eVolpe o oprogramowaniu dla branży usługowej

Odezwiemy się w ciągu 24 godzin

Przewiń do góry