Systemy CRM wdrażane przez eVolpe znajdują zastosowanie w wielu firmach usługowych. W zależności od zakresu oferty i specyfiki usług, inny jest sposób wykorzystania narzędzi IT do codziennej pracy w takich organizacjach. Mając to na uwadze oferujemy szerokie spektrum produktów, które mogą zostać w 100% dopasowane do indywidualnych wymogów.
Niezależnie jakiego rodzaju usługi znajdują się w Twojej ofercie (outsourcing kadr, księgowość, administracja itp.), powinieneś zadbać o wszelkie procesy sprzedaży i utrzymania klienta. W związku z tym niezbędnym staje się posiadanie odpowiednio dostosowanego systemu CRM, który w połączeniu z systemem Marketing Automation, realizuje następujące zadania:
Dla firm zajmujących się m.in. organizacją szkoleń doskonałym narzędziem do codziennej pracy jest system CRM. Stanowi on centralne repozytorium danych dotyczących kontrahentów i przeprowadzonych aktywności. Często spotykanym modelem funkcjonowania działów handlowych w tego typu firmach jest sprzedaż prowadzona z biura, przede wszystkim na podstawie kontaktu telefonicznego. Systemy CRM poza swoimi klasycznymi funkcjami mogą być zintegrowane z centralami telefonicznymi, a aktywności telefoniczne handlowców mogą być szczegółowo ewidencjonowane.
Firmy mogą potrzebować nie tylko sprawnego zarządzania sprzedażą, ale także mechanizmu kierowania organizacją wydarzeń (eventów). W związku z tym w systemie CRM mogą być również realizowane zadania związane z utrzymywaniem relacji ze szkoleniowcami, prelegentami, czy też firmami wynajmującymi powierzchnie biurowe pod szkolenia.
Proces sprzedaży usług w branży zdrowotnej dla klientów indywidualnych potrafi być bardzo specyficzny w zależności od firmy i rodzaju usługi. W wielu przypadkach proces ten rozpoczyna się od uzyskania przez klienta informacji o usłudze od swoistego „ambasadora” marki, jakim może być lekarz czy pielęgniarka. W związku z tym wdrażane przez eVolpe systemy CRM mogą funkcjonować w 3 obszarach (wspólnie lub niezależnie):
Skontaktujemy się z Tobą w ciągu 24 godzin.