Elastyczność i prostota obsługi są kluczem do zaakceptowania nowego systemu CRM przez zespół handlowy. SpiceCRM zapewnia im nowoczesny i ergonomiczny interfejs użytkownika, dostępny na każdym urządzeniu (desktop i mobile). Sprzedawcy używają SpiceCRM dokładnie w taki sposób, jak tego potrzebują. Dostosowują jego wygląd i funkcje do swoich preferencji. Korzystają z niego na komputerze, tablecie lub przez aplikację mobilną na Android i iOS. Integrują się z Outlook, GSuite lub Lotus Notes. Dodatkowo otwarty kod źródłowy umożliwia stworzenie dedykowanych modułów, jeszcze bardziej personalizujących system.
W dobie intensywnej konkurencji na rynku finansowym i inwestycyjnym przedsiębiorstwa zwykle prowadzą rozbudowane działania marketingowe mające na celu pozyskanie kontaktów do jak największej ilości potencjalnie zainteresowanych osób. W tym celu niezbędnym staje się być wykorzystanie potencjału systemów Marketing Automation, które m.in. dzięki identyfikacji każdego użytkownika stron internetowych i odpowiedniemu systemowi scoringu potrafią automatycznie pielęgnować kontakt z klientem aż do momentu, kiedy powinno nastąpić automatyczne przeniesienie kontaktu do systemu CRM.
Następnie obsługa klienta następuje w oparciu o system CRM, który może być wyposażony przykładowo w takie funkcje jak:
Działania finansowe i inwestycyjne w sektorze B2B koncentrują się na usługach zarządzania aktywami klientów w zakresie wyspecjalizowanych inwestycji bankowych, ubezpieczeniowych oraz nieruchomości. Proces sprzedaży dla klientów B2B bywa zdecydowanie dłuższy niż w przypadku klientów indywidualnych. Rekompensuje to zazwyczaj wielkość inwestycji oraz złożoność kontraktów. Najczęstszą potrzebą firm w zakresie wdrażanych systemów informatycznych jest posiadanie narzędzia, które umożliwia zbieranie wiedzy o procesach:
Wszystkie wymienione potrzeby mogą być realizowane w systemie CRM po jego uprzednim dostosowaniu do wymogów branży oraz firmy. Dodatkowo często powstaje potrzeba zarządzania niezwykle dużą liczbą dokumentów. Z pomocą przychodzi zintegrowane z systemem CRM oprogramowanie do zarządzania obiegiem dokumentów. Odpowiednio przeprowadzona integracja powoduje, że taki system staje się swoistym archiwum dla wszystkich działań firmy. Wszelkie dokumenty, poczta elektroniczna oraz inne pliki związane z klientami i partnerami biznesowymi, które są przechowywane w różnych, odpowiednio do tego przeznaczonych miejscach w CRM, mogą być jednocześnie porządkowane i katalogowane w systemie zarządzania dokumentami. Dzięki takiemu rozwiązaniu:
Z racji dużej konkurencji oraz długofalowych relacji z klientami, firmy z branży leasingowej potrzebują intuicyjnego narzędzia klasy CRM, które będzie wspomagać wszelkie procesy sprzedaży i utrzymania klienta. Wdrożony system może uwzględniać takie funkcje jak:
Skontaktujemy się z Tobą w ciągu 24 godzin.