- Umowa wdrożeniowa. Zapisy, które zabezpieczą interesy klienta - 11 grudnia 2024
- Dlaczego polscy przedsiębiorcy upodobali sobie systemy IT On-Premise? - 24 września 2024
- Open Source CRM – dlaczego sprawdza się w dużych firmach? - 11 września 2024
Jak co roku magazyn PCMag opublikował ranking najlepszych systemów informatycznych służących sprzedawcom. Wiarygodność tego konkretnego zestawienia polega na tym, iż to czytelnicy czasopisma decydują o jego wynikach.
Business Choice Awards, czyli plebiscyt PCMag Readers’ Choice Awards zawężony do wątków związanych z oprogramowaniem klasy CRM to nagroda przyznawana za wspieranie biznesu, w taki sposób, aby budować i utrzymywać silne oraz wartościowe relacje z klientami. Ranking porusza kwestie wymagań sprzętowych, funkcjonalności, User Experience, kwestii administracyjnych, serwisowych i supportowych.
Zasady przyznawania Business Choice Awards
Zaproszenia do udziału w ankiecie rozsyłane są drogą mailową do członków społeczności PCMag.com oraz subskrybentów listy mailingowej Readers’ Choice Survey. Tegoroczna ankieta była dostępna w dniach 14.05-04.06.2018. Pytania dotyczą subiektywnej opinii na temat pracy z danym systemem CRM w okresie ostatnich 12 miesięcy.
Czytelników PCMag zapytano o ogólną satysfakcję z użytkowania systemu, jego niezawodność, formę udzielanego wsparcia oraz prawdopodobieństwo udzielenia rekomendacji innym osobom.
W tegorocznej edycji Business Choice Awards do miana najlepszego systemu CRM pretendowało 98 rozwiązań, natomiast tylko 6 z nich uzyskało minimalną ilość głosów.
Ponieważ sektor oprogramowania CRM jest dość dojrzałym rynkiem, do grona finalistów od trzech lat zaliczają się te same firmy. Po raz czwarty z rzędu na czele tej ekskluzywnej listy uplasował się SugarCRM.
Sugar utrzymuje się na czele listy najlepszych systemów CRM już od 2015 roku!
Osoby ankietowane przyznały systemowi Sugar ogólną ocenę 7,7. Na 8,4 oceniono niezawodność aplikacji, na 8,5 prawdopodobieństwo zarekomendowania narzędzia innym osobom. Net Promoter Score ustalono na poziomie 61%.
Net Promoter Score — to popularny wskaźnik, który bada poziom lojalności klientów względem danego przedsiębiorstwa, marki lub produktu. Jego wartość ustalana jest na podstawie pytania: „Jak bardzo jest prawdopodobne, że polecisz usługę/ produkt/ markę/ firmę swojemu znajomemu/ rodzinie?”. Respondenci udzielają odpowiedzi w skali od 0 – zdecydowanie nie polecę, do 10 – zdecydowanie polecę. Odpowiedzi respondentów klasyfikowane są w 3 grupach: 0-6 – krytycy, 7-8 – obojętni, 9-10 – promotorzy. NPS otrzymuje się odejmując % krytyków od % promotorów.
W badaniu PCMag oprogramowanie firmy SugarCRM było jedynym (według założeń NPS) wyraźnie rekomendowanym narzędziem. Dla porównania system Microsoft Dynamics uzyskał jedynie 33% poparcia, SAP zaledwie 28%.
Masz pytania na temat systemu Sugar?
Umów się na bezpłatną konsultację z naszym ekspertem
Umów konsultację z ekspertem wdrożeniowym eVolpe
Wybierz dogodny dla siebie termin.
- Umowa wdrożeniowa. Zapisy, które zabezpieczą interesy klienta - 11 grudnia 2024
- Dlaczego polscy przedsiębiorcy upodobali sobie systemy IT On-Premise? - 24 września 2024
- Open Source CRM – dlaczego sprawdza się w dużych firmach? - 11 września 2024