Creatio — opinie na temat systemu CRM i technologii no-code

Kamil Ograbisz

Creatio to dostawca popularnej platformy no-code do automatyzacji procesów biznesowych, w szczególności: zarządzania relacjami z klientami (CRM). Firma oferuje technologię, która pomaga organizacjom w efektywnym zarządzaniu procesami sprzedaży, marketingu i obsługi klienta. Jej popularność na polskim rynku zdecydowanie wzrasta.

Jeżeli i Ty zastanawiasz się nad wdrożeniem tego rozwiązania systemowego w Twojej organizacji — koniecznie zapoznaj się z opiniami innych użytkowników i analityków badania rynku na jej temat. Poniżej zacytowałem najpowszechniejsze.

Creatio — opinie użutkowników

Sporo informacji na temat systemu Creatio można odszukać na platformie Capterra. Jest to popularna porównywarka oprogramowania, na której publikowane są zweryfikowane opinie użytkowników konkretnego systemu.

Creatio uzyskało tam bardzo przychylną średnią ocenę: 4,7 (w 5 punktowej skali, na 121 recenzji). Imponujący jest także zadeklarowany tam współczynnik Net Promoter Score (NPS) na poziomie: 9,1/10.

creatio opinie capterra
Źródło: capterra.pl
Czy wiesz, że...
w 2019 roku producent przemianował swój produkt i zaczął używać nowego, pomarańczowego brandingu? Z tego względu w niektórych recenzjach na temat Creatio pojawia się poprzednia nazwa ich systemu: Bpm'online.

Powtarzalna opinia na temat Creatio dotyczy przede wszystkim łatwości użytkowania systemu. Karina z Kostaryki znalazła tylko jedną wadę platformy: że trudno jest nie lubić czegoś, co upraszcza życie. Recenzja robi wrażenie, szczególnie, że dotyczy organizacji zatrudniającej ponad 5000 osób!

creatio wady
Źródło: Capterra

Z Creatio zadowoleni są także pracownicy mniejszych firm. Nyke z Kanady również potwierdza, że trudno wskazac wady oprogramowania. Pośród zalet wymienia za to: proces implementacji, kastomizacji oraz elastyczność technologii, która sprzyja nieustannemu rozwojowi funkcjonalności.

creatio opinie zalety
Źródło: Capterra

Liczne polecenia Creatio pojawiają się także na platformie LinkedIn. Czasami nawet w porównaniu do innych korporacyjnych rozwiązań.

Bhaskar M. w swoim artykule „Top 10 Alternatives to Salesforce CRM” napisał np. o możliwościach integracji platformy z innymi systemami. Wspomniał ponadto o skalowalnych funkcjach systemu, odpowiednich zarówno dla małych, średnich jak i dużych przedsiębiorstw.

Źródło: LinkedIn

Jacqueline stwierdziła dodatkowo, że technologia no-code zastosowana na platformie Creatio ma „szansę zmienić rzeczywistość wielu biznesów”.

creatio opinie linkedin
Źródło: LinkedIn

Osobiście też jestem autorem małej refleksji na temat Creatio. We wrześniu 2023 pokusiłem się np. o parę słów na temat premierowej wówczas funkcjonalności GenAI.

Źródło: LinkedIn

Rozszerzoną wersję treści znajdziesz również na blogu eVolpe.

Creatio — opinie ekspertów ds. technologii

Poza opiniami użytkowników w Internecie jest też sporo analiz ekspertów, którzy wyróżniają Creatio na tle innych aplikacji do zarządzania relacjami z klientami lub technologi low-code/no-code jako takiej.

Creatio zdobyło m.in następujące tytuły w rankingach instytutu Gartnera:

  • Wizjoner: 2023 Gartner® Magic Quadrant™ for Enterprise Low-Code Application Platforms
  • Lider: 2023 Gartner® Magic Quadrant™ for B2B Marketing Automation Platforms
  • Challenger: 2023 Gartner® Magic Quadrant™ for Sales Force Automation Platforms

Na Creatio w swoich analizach wskazuje także Nucleus Research:

  • Lider: 2024 Marketing Technology Value Matrix
  • Lider: 2024 SFA Technology Value Matrix
  • Lider: 2023 CRM Technology Value Matrix 

Warto wspomnieć także o następujących wyróżnieniach:

  • Company of the Year – 2024 American Business Awards®
  • Market Leader – Spring 2024 Customer Relationship Management (CRM) Software Report
  • Lider – FORRESTER WAVE™: Low-Code Platforms For Citizen Developers, Q1, 2024

Podsumowanie

Creatio to innowacyjna platforma no-code, która zdobywa uznanie zarówno użytkowników, jak i ekspertów branżowych. Dzięki swojej elastyczności, łatwości użycia i bogatej funkcjonalności, Creatio może wspierać organizacje różnej wielkości w efektywnym zarządzaniu relacjami z klientami oraz automatyzacji procesów biznesowych. Warto rozważyć jej wdrożenie, aby usprawnić działania w obszarze sprzedaży, marketingu i obsługi klienta, a także zyskać przewagę konkurencyjną na rynku.

Umów konsultację z ekspertem wdrożeniowym eVolpe

Wybierz dogodny dla siebie termin.

Kamil Ograbisz
Scroll to Top