- Dlaczego polscy przedsiębiorcy upodobali sobie systemy IT On-Premise? - 24 września 2024
- Open Source CRM – dlaczego sprawdza się w dużych firmach? - 11 września 2024
- Jak zwiększyć sprzedaż? Wady i zalety dotyczące zastosowania systemu CRM/CX - 9 sierpnia 2024
Sztuczna inteligencja (AI) stała się kluczowym czynnikiem w transformacji biznesowej. Narzędzia AI mają ogromny potencjał do poprawy efektywności, optymalizacji procesów, generowania nowych perspektyw biznesowych i tworzenia personalizowanych doświadczeń klienta.
W tym tekście przedstawiam 10 najlepszych, według mnie, narzędzi AI dla biznesu, które są wyjątkowo wartościowe i skuteczne w dzisiejszym środowisku.
HARPA.AI
HARPA.AI to wtyczka zintegrowana z ChatGPT dostępna w Google Chrome, Brave i Opera. Ma wiele funkcji, głównie jest wykorzystywana do podsumowania treści na wyświetlanej stronie.
Posiada wbudowaną listę komend takich jak:
Narzędzie wyświetla się jako rozwijana lista po prawej stronie ekranu. Wskazując komendę, wybierasz funkcję, z której chcesz skorzystać.
AIPRM
AIPRM to nakładka dla ChatGPT z propozycjami promptów tworzonymi przez społeczność. Prompty dostępne na stronie są podzielone na kategorie. Wtyczka jest darmowa i ułatwia początkującym stworzenie zapytań, dzięki, którym bez problemu porozumiewają się ze sztuczną inteligencją.
Prompty stworzone przez innych użytkowników są dostępne w kategoriach i każdy bez problemu może z nich korzystać i dowolnie modyfikować tak, aby dostosować je do swoich potrzeb. Znajdziesz tu zapytania, które wykorzystasz w ChatGPT, Midjourney, czy innych narzędziach napędzanych przez sztuczną inteligencję.
JASPER CHAT
JASPER CHAT jest częścią narzędzi wchodzących w skład JASPER AI. JASPER to czat AI z dostępem do Internetu. Działa na podobnych zasadach, co popularny ChatGPT.
Chatbot to dobre narzędzie, które możesz wykorzystać do copywritingu. JASPER pomoże Ci w stworzeniu tekstu zgodnie z zasadami SEO, znalezieniu ciekawych pomysłów na content czy znajdzie źródło badań, których potrzebujesz do artykułu.
JASPER CHAT jest płatny. Cena aplikacji rozpoczyna się od 49$.
NEURONWRITER
NEURONWRITER to narzędzie do tworzenia wysoce zoptymalizowanej treści z pomocą AI. NEURONWRITER umożliwia generowanie oryginalnych tekstów i dzięki możliwości analizy konkurencji podpowiada najbardziej trafne frazy i wyrażenia, które je pozycjonują. Narzędzie bada gotowy tekst i wskazuje możliwe miejsce na liście wyszukań Google, na którym znajdzie się artykuł.
NEURONWRITER wykorzystuje AI do stworzenia tytułów, nagłówków oraz opisów. Narzędzie podpowie Ci też, czy napisane teksty zgadzają się z ogólnymi zasadami SEO tak, aby trafić do jak najszerszego grona odbiorców.
NEURONWRITER jest narzędziem płatnym. Cena rozpoczyna się od 19$.
TOME.APP
Narzędzie do tworzenia prezentacji z pomocą AI. TOME.APP wykonuje prezentacje multimedialne na podstawie promptu. Narzędzie tworzy nie tylko tekst, ale również grafiki i umieszcza je na slajdach. Jest też możliwość edycji treści oraz dodawania własnych grafik (oprócz tych wygenerowanych przez TOME.APP).
Adobe Podcast
Adobe Podcast to narzędzie do usuwania szumów z nagrań głosowych za pomocą ulepszania mowy. Dzięki Adobe Podcast nagrania dźwiękowe zyskują jakość porównywalną z tymi rejestrowanymi w profesjonalnym studiu. Ulepszanie mowy pozwala na osiągnięcie czystego i wyraźnego dźwięku, co jest niezwykle ważne dla słuchowiska czy podcastu.
Adobe Podcast eliminuje echo z nagrania, wycina odgłosy z tła, podbija głos i robi korektę wybuchowych zgłosek, eliminuje zakłócenia.
Sonix.ai
Narzędzie pomaga zamienić mowę na tekst w ponad 38 językach. Sonix.ai to edytor w przeglądarce umożliwiający odtwarzanie, edytowanie, organizowanie i udostępnianie transkrypcji z dowolnego miejsca na dowolnym urządzeniu. Idealny na spotkania, wykłady, wywiady czy do edycji filmów.
AI w CRM
Producenci narzędzi CRM również próbują nadążyć za nowościami technologicznymi. Sztuczna inteligencja to fenomen, w którym swój udział chcą mieć wszyscy. Dlatego coraz częściej słychać o integracjach systemów CRM z narzędziami AI.
Integracja Creatio i ChatGPT
Jeden z partnerów Creatio stworzył integrację systemu no-code z popularnym ChatGPT. Integrator spełnia rolę osobistego asystenta, który pomaga w pisaniu maili oraz zadanie przeglądarki internetowej w systemie CRM, bez przełączania widoku.
Okienko AI wyświetla się po prawej stronie systemu. Można je rozwinąć, gdy jest potrzebne i zawsze jest pod ręką.
ChatGPT można wykorzystać również do tłumaczenia. Zapewnia to szybki i dokładny sposób komunikacji ponad barierami językowymi.
Z asystentem AI zintegrowanym z Creatio szybko i bez problemu przetłumaczysz różne teksty. Ułatwia to komunikację. Ta funkcja jest szczególnie przydatna, gdy pracujesz w firmie, która obsługuje międzynarodowych klientów z różnych stron świata.
Zendesk i OpenAI
10 maja Zendesk ogłosił współpracę z OpenAI i zaprezentował integracje swojego systemu CRM. Nowe funkcje zasilane AI mają usprawnić automatyzację i zmniejszyć czas poświęcony rzeczom, które mogą być wykonywane przez AI.
Dzięki sztucznej inteligencji użytkownicy Zendesk poprawią przepływ komunikacji, który może zdecydować o pozytywnych lub negatywnych doświadczeniach. Odbiorcy bardziej docenią spersonalizowane wiadomości niż takie, które na pierwszy rzut oka wyglądają generycznie.
Zendesk umożliwia korzystanie z „wyszkolonych chatbotów”, które za Ciebie napiszą wiadomości lub skontaktują się z klientem za pomocą e-maili. AI wykorzystuje się również w pisaniu artykułów do centrum pomocy, które później mogą zostać wykorzystane przez użytkowników.
SugarPredict
Sztuczna inteligencja od SugarCRM pozwala na przewidywanie i prognozowanie wyników firmy na podstawie całej analizy danych. SugarPredict porównuje dane z CRM-a z tymi, które znajdują się na serwerach SugarCRM Inc. Pozwala to na „przewidywanie przyszłości” przedsiębiorstwa i jego wyników finansowych. System raportuje zdobyte informacje tak, by każdy z działów firmy wiedział, co zrobić, aby osiągnąć najlepsze efekty.
SugarPredict to silnik AI, który dostarcza do systemu CRM trafne prognozy dotyczące firmy oraz rynku wykorzystując do tego informacje z zewnętrznych baz danych.
Rozwiń swój biznes z pomocą AI.
Skorzystaj z ponad 40 stron opracowania z przykładami już dziś.
Podsumowanie
W dzisiejszym środowisku biznesowym narzędzia AI stają się niezwykle ważne dla organizacji, które chcą wykorzystać potencjał danych i uzyskać przewagę konkurencyjną. Wymienione narzędzia AI dla biznesu oferują różnorodne funkcje i możliwości. Ważne jest, aby pamiętać, że wybór odpowiednich narzędzi AI powinien być dostosowany do konkretnych potrzeb i celów organizacji, aby osiągnąć maksymalne korzyści z ich wykorzystania.
Umów konsultację z ekspertem wdrożeniowym eVolpe
Wybierz dogodny dla siebie termin.
- Dlaczego polscy przedsiębiorcy upodobali sobie systemy IT On-Premise? - 24 września 2024
- Open Source CRM – dlaczego sprawdza się w dużych firmach? - 11 września 2024
- Jak zwiększyć sprzedaż? Wady i zalety dotyczące zastosowania systemu CRM/CX - 9 sierpnia 2024