Score not available
Score not availableKultura organizacyjna
Ta kategoria dotyczy sposobu, w jaki Twoja organizacja umożliwia pracownikom doskonalenie obsługi klienta. Poprawa tego obszaru może obejmować szkolenia, procesy komunikacyjne i nową strategię oraz zmianę wewnętrznego myślenia na zorientowanie na klienta.
Proces biznesowy
Co robisz, aby wdrożyć swoją strategię wewnętrznie? Jak rozwiązujesz problemy klientów i poprawiasz ich doświadczenie? Ten obszar jest bezpośrednio związany z tym, jak realizujesz strategię obsługi klienta w swojej organizacji
Wykorzystywane technologie
W jaki sposób wykorzystywana przez Was technologia umożliwia obsługę klienta? Czy posiadasz systemy, które wspierają każdego członka Twojej organizacji i oferują pełny obraz relacji z klientem? W tym wymiarze ocenie podlega jakość narzędzi IT z perspektywy oferowanej przez nie funkcjonalności CX.
Potrzebujesz konsultacji ws. Customer Experience?
Zostaw nam swoje dane, skontaktujemy się z Tobą w ciągu 24 godzin.
Platformy CX dla Twojego biznesu
Więcej na naszym blogu
Integracja Zendesk z innymi systemami. 3 sposoby na rozbudowę oprogramowania w chmurze
Zendesk to popularna platforma do zarządzania doświadczeniem konsumentów (Customer Experience) dostępna w chmurze (Cloud). Pomaga przedsiębiorcom obsługiwać dwa istotne aspekty biznesowej działalności: Można ją także zintegrować (połączyć) z innymi aplikacjami wykorzystywanymi w firmie. […]
Zendesk — opinie na temat systemu CRM/Customer Service
eVolpe, na którego stronę trafiłaś lub trafiłeś, to firma zajmująca się wdrożeniami przeróżnych systemów IT. Zendesk jest jednym z nich. Sporo już widzieliśmy i orientujemy się, komu najbardziej przydaje się […]
Praca w Zendesk Support. Jak wygląda obsługa systemu do obsługi (klienta)?
To już nie ten czas, żeby można sobie pozwolić na obsługę klienta tylko stacjonarnie w godzinach od 10:00 do 18:00. Nasze nawyki zakupowe się zmieniły. Spory ułamek współczesnego biznesu odbywa się w Internecie, o dowolnej porze dnia lub nocy. To klient […]