brak ev_total
brak ev_totalKultura organizacyjna
Ta kategoria dotyczy sposobu, w jaki Twoja organizacja umożliwia pracownikom doskonalenie obsługi klienta. Poprawa tego obszaru może obejmować szkolenia, procesy komunikacyjne i nową strategię oraz zmianę wewnętrznego myślenia na zorientowanie na klienta.
Proces biznesowy
Co robisz, aby wdrożyć swoją strategię wewnętrznie? Jak rozwiązujesz problemy klientów i poprawiasz ich doświadczenie? Ten obszar jest bezpośrednio związany z tym, jak realizujesz strategię obsługi klienta w swojej organizacji
Wykorzystywane technologie
W jaki sposób wykorzystywana przez Was technologia umożliwia obsługę klienta? Czy posiadasz systemy, które wspierają każdego członka Twojej organizacji i oferują pełny obraz relacji z klientem? W tym wymiarze ocenie podlega jakość narzędzi IT z perspektywy oferowanej przez nie funkcjonalności CX.
Potrzebujesz konsultacji ws. Customer Experience?
Zostaw nam swoje dane, skontaktujemy się z Tobą w ciągu 24 godzin.
Platformy CX dla Twojego biznesu
Więcej na naszym blogu

Obsługa posprzedażowa: jak utrzymać zaangażowanie klienta po zakończonej transakcji?
Zespół sprzedaży zakończył transakcję sukcesem i w firmie otwieracie szampany? Gratulacje. Jednak na tym nie kończy się rozmowy. Teraz zaczyna się obsługa posprzedażowa. W tym momencie do gry wkracza ekipa z działu Obsługa Klienta. Waszym wspólnym celem …
Obsługa posprzedażowa: jak utrzymać zaangażowanie klienta po zakończonej transakcji? Czytaj więcej »

Systemy, które pomogą Ci z Customer Experience
Nie ulega wątpliwości, że Customer Experience jest jednym z najważniejszych aspektów relacji z klientem. Z badań wynika, że 45,9% profesjonalnych biznesmenów uznało doświadczenie klienta za swój najważniejszy priorytet w ciągu najbliższych pięciu lat. W porównaniu do innych, którzy w 33,6% skupili się …
Systemy, które pomogą Ci z Customer Experience Czytaj więcej »

Po czym poznać firmę skoncentrowaną na klientach?
W mojej pracy dużo rozmawiam z przedsiębiorcami o specyfice prowadzonych przez nich biznesów. Bardzo często spotykam się ze stwierdzeniem, że ich firma jest skoncentrowana na klientach. A przynajmniej, że taką strategię chcieliby realizować. Po czym poznaję, czy organizacja rzeczywiście jest „customer-centric”? O tym …
Po czym poznać firmę skoncentrowaną na klientach? Czytaj więcej »