Score not available
Score not availableKultura organizacyjna
Ta kategoria dotyczy sposobu, w jaki Twoja organizacja umożliwia pracownikom doskonalenie obsługi klienta. Poprawa tego obszaru może obejmować szkolenia, procesy komunikacyjne i nową strategię oraz zmianę wewnętrznego myślenia na zorientowanie na klienta.
Proces biznesowy
Co robisz, aby wdrożyć swoją strategię wewnętrznie? Jak rozwiązujesz problemy klientów i poprawiasz ich doświadczenie? Ten obszar jest bezpośrednio związany z tym, jak realizujesz strategię obsługi klienta w swojej organizacji
Wykorzystywane technologie
W jaki sposób wykorzystywana przez Was technologia umożliwia obsługę klienta? Czy posiadasz systemy, które wspierają każdego członka Twojej organizacji i oferują pełny obraz relacji z klientem? W tym wymiarze ocenie podlega jakość narzędzi IT z perspektywy oferowanej przez nie funkcjonalności CX.
Potrzebujesz konsultacji ws. Customer Experience?
Zostaw nam swoje dane, skontaktujemy się z Tobą w ciągu 24 godzin.
Platformy CX dla Twojego biznesu
Więcej na naszym blogu
![Praca w Zendesk Support. Pokazuję, jak wygląda obsługa systemu do obsługi (klienta)](https://evolpe.pl/wp-content/uploads/2024/06/4912-768x512.jpg)
Praca w Zendesk Support. Pokazuję, jak wygląda obsługa systemu do obsługi (klienta)
To już nie ten czas, żeby można sobie pozwolić na obsługę klienta tylko stacjonarnie w godzinach od 10:00 do 18:00. Nasze nawyki zakupowe się zmieniły. Spory ułamek współczesnego biznesu odbywa się w Internecie, o dowolnej porze dnia lub nocy. To klient […]
![Postaw na system, który zbiera najlepsze oceny użytkowników. Zendesk liderem na platformie G2!](https://evolpe.pl/wp-content/uploads/2023/11/self-confident-cheerful-unshaven-man-raises-arm-shows-muscles-feels-power-768x513.jpg)
Postaw na system, który zbiera najlepsze oceny użytkowników. Zendesk liderem na platformie G2!
G2 to popularna platforma z opiniami użytkowników na temat wykorzystywanego w ich organizacji oprogramowania. Światło dzienne ujrzał właśnie ranking, który zestawia oceny przyznane systemom w 2023 roku. Moją uwagę przykuł sukces odnotowany przez firmę Zendesk. Ich produkt […]
![na czym polega proces crm](https://evolpe.pl/wp-content/uploads/2023/08/top-view-photo-unpeeled-yellow-bananas-isolated-pastel-pink-background-768x513.jpg)
Na czym polega proces CRM? I co z tym mają wspólnego dojrzewające banany?
Proces CRM i banany? Obiecuję, że zaraz to wyjaśnię. Zacznijmy jednak trochę bardziej konwencjonalnie… Jak pokazały badania PwC: aż 73% klientów deklaruje, że pierwsza rzecz, na jaką zwraca uwagę podczas podejmowania decyzji zakupowej to stopień zadowolenia z dotychczasowych […]