brak ev_total

brak ev_total

brak ev_total

Kultura organizacyjna

Ta kategoria dotyczy sposobu, w jaki Twoja organizacja umożliwia pracownikom doskonalenie obsługi klienta. Poprawa tego obszaru może obejmować szkolenia, procesy komunikacyjne i nową strategię oraz zmianę wewnętrznego myślenia na zorientowanie na klienta.

brak ev_cult

Proces biznesowy

Co robisz, aby wdrożyć swoją strategię wewnętrznie? Jak rozwiązujesz problemy klientów i poprawiasz ich doświadczenie? Ten obszar jest bezpośrednio związany z tym, jak realizujesz strategię obsługi klienta w swojej organizacji

brak ev_proc

Wykorzystywane technologie

W jaki sposób wykorzystywana przez Was technologia umożliwia obsługę klienta? Czy posiadasz systemy, które wspierają każdego członka Twojej organizacji i oferują pełny obraz relacji z klientem? W tym wymiarze ocenie podlega jakość narzędzi IT z perspektywy oferowanej przez nie funkcjonalności CX.

brak ev_tech

Potrzebujesz konsultacji ws. Customer Experience?

Zostaw nam swoje dane, skontaktujemy się z Tobą w ciągu 24 godzin.

Platformy CX dla Twojego biznesu

Więcej na naszym blogu

Postaw na system, który zbiera najlepsze oceny użytkowników. Zendesk liderem na platformie G2!

Postaw na system, który zbiera najlepsze oceny użytkowników. Zendesk liderem na platformie G2!

G2 to popularna platforma z opiniami użytkowników na temat wykorzystywanego w ich organizacji oprogramowania. Światło dzienne ujrzał właśnie ranking, który zestawia oceny przyznane systemom w 2023 roku. Moją uwagę przykuł sukces odnotowany przez firmę Zendesk. Ich produkt …

Postaw na system, który zbiera najlepsze oceny użytkowników. Zendesk liderem na platformie G2! Czytaj więcej »

Scroll to Top