Score not available

Score not available

Score not available

Kultura organizacyjna

Ta kategoria dotyczy sposobu, w jaki Twoja organizacja umożliwia pracownikom doskonalenie obsługi klienta. Poprawa tego obszaru może obejmować szkolenia, procesy komunikacyjne i nową strategię oraz zmianę wewnętrznego myślenia na zorientowanie na klienta.

Score not available

Proces biznesowy

Co robisz, aby wdrożyć swoją strategię wewnętrznie? Jak rozwiązujesz problemy klientów i poprawiasz ich doświadczenie? Ten obszar jest bezpośrednio związany z tym, jak realizujesz strategię obsługi klienta w swojej organizacji

Score not available

Wykorzystywane technologie

W jaki sposób wykorzystywana przez Was technologia umożliwia obsługę klienta? Czy posiadasz systemy, które wspierają każdego członka Twojej organizacji i oferują pełny obraz relacji z klientem? W tym wymiarze ocenie podlega jakość narzędzi IT z perspektywy oferowanej przez nie funkcjonalności CX.

Score not available

Potrzebujesz konsultacji ws. Customer Experience?

Zostaw nam swoje dane, skontaktujemy się z Tobą w ciągu 24 godzin.

Platformy CX dla Twojego biznesu

Więcej na naszym blogu

Scroll to Top