brak ev_total
brak ev_totalKultura organizacyjna
Ta kategoria dotyczy sposobu, w jaki Twoja organizacja umożliwia pracownikom doskonalenie obsługi klienta. Poprawa tego obszaru może obejmować szkolenia, procesy komunikacyjne i nową strategię oraz zmianę wewnętrznego myślenia na zorientowanie na klienta.
Proces biznesowy
Co robisz, aby wdrożyć swoją strategię wewnętrznie? Jak rozwiązujesz problemy klientów i poprawiasz ich doświadczenie? Ten obszar jest bezpośrednio związany z tym, jak realizujesz strategię obsługi klienta w swojej organizacji
Wykorzystywane technologie
W jaki sposób wykorzystywana przez Was technologia umożliwia obsługę klienta? Czy posiadasz systemy, które wspierają każdego członka Twojej organizacji i oferują pełny obraz relacji z klientem? W tym wymiarze ocenie podlega jakość narzędzi IT z perspektywy oferowanej przez nie funkcjonalności CX.
Potrzebujesz konsultacji ws. Customer Experience?
Zostaw nam swoje dane, skontaktujemy się z Tobą w ciągu 24 godzin.
Platformy CX dla Twojego biznesu
Więcej na naszym blogu

Po czym poznać firmę skoncentrowaną na klientach?
W mojej pracy dużo rozmawiam z przedsiębiorcami o specyfice prowadzonych przez nich biznesów. Bardzo często spotykam się ze stwierdzeniem, że ich firma jest skoncentrowana na klientach. A przynajmniej, że taką strategię chcieliby realizować. Po czym poznaję, czy organizacja rzeczywiście jest „customer-centric”? O tym …
Po czym poznać firmę skoncentrowaną na klientach? Czytaj więcej »

Matematyka Customer Experience
Zadowolony klient chętniej zapłaci więcej za ulubiony produkt lub usługę. Jeśli zadbasz o jego doświadczenie, skrócisz też proces decyzyjny podczas kolejnych zakupów. Łatwiej bowiem wybrać coś, co już się sprawdziło niż przechodzić przez etap …

NPS. Jednostka, w której mierzy się Customer Experience
Co najbardziej interesuje sprzedawcę? Target, potrzeby klienta, z którym negocjuje umowę, dzwoniący telefon? Wszystkie te rzeczy są bardzo istotne dla Twojego biznesu. Koncentracja tylko na nich świadczy jednak o dość krótkowzrocznym planowaniu. Jeżeli zależy Ci na długotrwałych relacjach z klientami – sugeruję …
NPS. Jednostka, w której mierzy się Customer Experience Czytaj więcej »