Relacja z SugarCRM Sales KickOff 2017 oczami eVolpe
W dniach 20-21 lutego 2017 w Monachium odbyła się europejska edycja SugarCRM Sales KickOff. Wydarzenie było doskonałą okazją do wymiany opinii i doświadczeń z Zarządem i oficjalnymi partnerami SugarCRM. W ramach dwóch tzw. ścieżek: biznesowej i technicznej omówiono najnowsze innowacje oraz plany rozwoju marki w 2017 roku.
Oficjalne powitanie uczestników SugarCRM Sales KickOff 2017
Dużym zainteresowaniem cieszył się tzw. Executive Panel, podczas którego przedstawiciele firm partnerskich otrzymali szansę wysłuchania oficjalnego komunikatu oraz skierowania bezpośrednich pytań do Zarządu.
Od lewej: współzałożyciel oraz CMO (dyrektor marketingu) SugarCRM Clint Oram, CEO (dyrektor generalny) Larry Augustin, Software Business and Technology Executive Rich Green, Executive Vice President Juan Herrera
Podczas konferencji przeprowadzono liczne warsztaty dotyczące Customer Engagement Blueprint, najnowszej koncepcji marketingu, wdrażania innowacji, czy sugerowanej strategii sprzedaży. Motywem przewodnim wydarzenia było wszechobecne odwołanie do filmu „Top Gun”, a konkretnie postaci Maverick’a i metafory jego losów.
2017: The Year of the Maverick
eVolpe było jedyną firmą z Polski, która wzięła udział w SugarCRM Sales KickOff. Nasza delegacja w składzie: prezes Marcin Różański, dyrektor operacyjna Magdalena Ziębińska oraz manager sprzedaży Piotr Jankowski w trakcie wydarzenia zaprezentowała autorski konektor SugarCRM oraz narzędzia Marketing Automation – Mautic.
Przygotowane przez eVolpe rozwiązanie od dłuższego czasu cieszyło się sporą popularnością, wyrażaną chociażby na biznesowym portalu społecznościowym LinkedIn. Zjazd partnerów był idealną okazją do zademonstrowania autorskiego integratora szerszemu gronu. Poprowadzone przez Magdalenę Ziębińską spotkanie cieszyło się imponującą frekwencją. Wśród uczestników SugarCRM Sales KickOff 2017 znalazło się wiele osób zainteresowanych funkcjami konektora oraz tematem Marketing Automation samym w sobie.
Integrator SugarCRM i Mautic autorstwa eVolpe jest już dostępny na platformie SugarOutfitters https://www.sugaroutfitters.com/addons/mautic-sugarcrm-integrator. Więcej o jego użyteczności można przeczytać na naszym blogu: https://evolpe.pl/integrator-mautic-sugarcrm-suitecrm/.
Podsumowując, SugarCRM Sales KickOff służył przede wszystkim podtrzymaniu wzajemnych relacji pomiędzy Zarządem i partnerami rozlokowanymi na kontynencie europejskim. Stał się idealną platformą wymiany doświadczeń oraz międzynarodowego networkingu. Wyróżniono szczególnie aktywne w minionym roku firmy oraz wskazano kierunki dalszego rozwoju marki. Jedną z ciekawszych informacji było potwierdzenie marcowej premiery nowej wersji aplikacji mobilnej oraz zaawansowanych prac nad wykorzystaniem sztucznej inteligencji w oprogramowaniu SugarCRM. Więcej na ten temat już wkrótce w kolejnych wpisach na blogu eVolpe.