23 listopada 2016 roku, jako jeden z partnerów wydarzenia, wzięliśmy udział w konferencji pt. „Efektywna sprzedaż” zorganizowanej w Hali Stulecia we Wrocławiu.
Gościem specjalnym kongresu był badacz zachowań społecznych — profesor Robert Cialdini.
Swój wykład oparł na najbardziej popularnych publikacjach: „Wywieranie wpływu na ludzi. Teoria i praktyka”, „Tak! 50 sekretów nauki perswazji” oraz premierowej pozycji „Pre-suasion”. W ramach dwuczęściowego wystąpienia opowiadał o najnowszej perspektywie sprzedaży, przewidywaniu zachowania konsumentów, sprzedaży na zasadach „win-win”, zaspokajaniu potrzeb Konsumenta 3.0 oraz budowaniu długotrwałych i efektywnych relacji z klientem. Znaczną część poświęcił na omówienie zaproponowanego w najnowszej książce pojęcia preswazji, czyli działań poprzedzających właściwy komunikat sprzedażowy, mających na celu wywołanie określonego stanu umysłu u odbiorcy (w celu zwiększenia szansy na sprowokowanie konkretnego, pożądanego zachowania).
Szansę na spotkanie w cztery oczy ze światowej klasy psychologiem otrzymała między innymi Dyrektor Działu Operacyjnego eVolpe — Magdalena Ziębińska (na zdjęciu).
W ramach kongresu przemawiali także:
Podczas kilku bloków tematycznych poruszano kwestie dotyczące: warunków skutecznej transakcji, stanu flow, sztuki wygrywania, projektowania przekazu sprzedażowego oraz emocji rządzących sprzedażą.
Ponadto, wszyscy uczestnicy otrzymali doskonałą okazję do zapoznania się z produktami i usługami oferowanymi przez partnerów wydarzenia. Wśród prestiżowego grona wystawców znalazło się oczywiście eVolpe. W czasie przerw pomiędzy prelekcjami istniała możliwość zapoznania się z ofertą naszego przedsiębiorstwa oraz rozmowy ze specjalistami SugarCRM oraz SuiteCRM.
Dużą popularnością cieszył się zorganizowany przez naszą ekipę konkurs wizytówkowy. Najlepsze hasła dotyczące systemów CRM zostały nagrodzone voucherami na lot w tunelu aerodynamicznym. Wśród zwycięzców znaleźli się: Jakub Kmieciak, Małgorzata Porębska, Bogdan Świech, Zdzisław Celusta. Gratulujemy!