23 listopada 2016 roku, jako jeden z partnerów wydarzenia, wzięliśmy udział w konferencji pt. „Efektywna sprzedaż” zorganizowanej w Hali Stulecia we Wrocławiu.
![efektywna sprzedaż kongres](https://evolpe.pl/wp-content/uploads/2016/11/15167701_1141860952577262_8373599715496451254_o-1024x683.jpg)
Gościem specjalnym kongresu był badacz zachowań społecznych — profesor Robert Cialdini.
Swój wykład oparł na najbardziej popularnych publikacjach: „Wywieranie wpływu na ludzi. Teoria i praktyka”, „Tak! 50 sekretów nauki perswazji” oraz premierowej pozycji „Pre-suasion”. W ramach dwuczęściowego wystąpienia opowiadał o najnowszej perspektywie sprzedaży, przewidywaniu zachowania konsumentów, sprzedaży na zasadach „win-win”, zaspokajaniu potrzeb Konsumenta 3.0 oraz budowaniu długotrwałych i efektywnych relacji z klientem. Znaczną część poświęcił na omówienie zaproponowanego w najnowszej książce pojęcia preswazji, czyli działań poprzedzających właściwy komunikat sprzedażowy, mających na celu wywołanie określonego stanu umysłu u odbiorcy (w celu zwiększenia szansy na sprowokowanie konkretnego, pożądanego zachowania).
Szansę na spotkanie w cztery oczy ze światowej klasy psychologiem otrzymała między innymi Dyrektor Działu Operacyjnego eVolpe — Magdalena Ziębińska (na zdjęciu).
![efektywna sprzedaż kongres robert cialdini magdalena ziębińska evolpe](https://evolpe.pl/wp-content/uploads/2016/11/IMG_0466-768x1024.jpg)
W ramach kongresu przemawiali także:
![efektywna sprzedaż evolpe](https://evolpe.pl/wp-content/uploads/2016/11/15194475_1141862095910481_3947834135118187896_o-1024x683.jpg)
Podczas kilku bloków tematycznych poruszano kwestie dotyczące: warunków skutecznej transakcji, stanu flow, sztuki wygrywania, projektowania przekazu sprzedażowego oraz emocji rządzących sprzedażą.
![efektywna sprzedaż kongres](https://evolpe.pl/wp-content/uploads/2016/11/15235504_1141862605910430_4423920434936236880_o-1024x683.jpg)
Ponadto, wszyscy uczestnicy otrzymali doskonałą okazję do zapoznania się z produktami i usługami oferowanymi przez partnerów wydarzenia. Wśród prestiżowego grona wystawców znalazło się oczywiście eVolpe. W czasie przerw pomiędzy prelekcjami istniała możliwość zapoznania się z ofertą naszego przedsiębiorstwa oraz rozmowy ze specjalistami SugarCRM oraz SuiteCRM.
Dużą popularnością cieszył się zorganizowany przez naszą ekipę konkurs wizytówkowy. Najlepsze hasła dotyczące systemów CRM zostały nagrodzone voucherami na lot w tunelu aerodynamicznym. Wśród zwycięzców znaleźli się: Jakub Kmieciak, Małgorzata Porębska, Bogdan Świech, Zdzisław Celusta. Gratulujemy!
![evolpe gadżety](https://evolpe.pl/wp-content/uploads/2016/11/15128853_1141858839244140_5790323254005172935_o-1024x683.jpg)