Wisła Kraków
O firmie
Założony w 1906 roku klub piłkarski ze stolicy Małopolski.
branża: sportowa
model biznesowy: B2C + B2B
www: wisla.krakow.pl
Wyzwania
Model biznesowy klubu sportowego polega nie tylko na dystrybucji biletów na mecze w relacji B2C, ale również dostarczaniu pakietów sponsorskich dla firm. To właśnie ten drugi typ relacji wymagał uporządkowania w systemie CRM.
Wdrożone usprawnienia
Baza partnerów biznesowych
Wisła Kraków współpracuje z wieloma podmiotami, którym oferuje szeroki katalog benefitów. SpiceCRM pozwolił na uporządkowanie bazy kontrahentów, jak i samego katalogu produktów. Wśród dostępnych opcji znajdują się: karnety na sezon, bilety VIP, reklama na bandzie wokół boiska, reklama w tzw. skybox, pakiet „sponsor meczu” i inne. Dzięki systemowi wyraźnie widać, kto i jaki pakiet wykupił oraz, w których przypadkach warto zastosować strategię cross-sell lub up-sell. Szczegóły poczynionych ustaleń można podejrzeć w rekordzie oraz w zaczytanym do systemu pliku pdf. z umową.
Zarządzanie dniem pracy
SpiceCRM wspiera handlowców w organizacji dnia pracy. Jednym z najintensywniej wykorzystywanych modułów są Zadania. Użytkownikom przydaje się funkcja planowania pracy, ustawiania terminów i statusów poszczególnym taskom. Ponieważ wszystko znajduje się w jednym miejscu, zawsze w kontekście prowadzonych relacji biznesowych – każdy wie czym i kiedy powinien się zajmować.
Widok typu Kanban
W klubie piłkarskim z powodzeniem przyjął się model pracy na szansach sprzedażowych. SpiceCRM oferuje wygodny sposób ich wizualizacji z podziałem na etapy. Dzięki widokowi typu kanban dokładnie widać, jakie aktywności mamy za sobą oraz jakie kroki należy jeszcze podjąć.
Elastyczność wyszukiwania
SpiceCRM jest uzbrojony w wyszukiwarkę Elastic Search, która pozwala na całościowe przeszukiwanie bazy CRM. Wskazane hasło odnajdywane jest we wszystkich modułach jednocześnie, co pozwala na intuicyjne korzystanie z aplikacji nawet niezaznajomionym z systemem użytkownikom. W wygodny sposób można też podejrzeć ostatnio wyszukiwane hasła.
Responsywność systemu na urządzeniach mobilnych
Pracownicy Wisły Kraków mają możliwość korzystania z aplikacji na urządzeniach mobilnych. SpiceCRM wygląda bardzo przejrzyście na tabletach i telefonach komórkowych. Umożliwia to pracę „w terenie”, na przykład podczas obchodu po stadionie albo w podróży biznesowej.
Raporty
Bardzo przydatnym modułem są Raporty. Na przejrzystych wizualizacjach można obserwować liczbę namiarów, spotkań, rozmów telefonicznych czy szans per etap sprzedaży. Kierownictwo i Zarząd mają pełen dostęp do wiedzy o zaawansowaniu relacji handlowych oraz efektywności zespołu. Dzięki tej wiedzy mogą podejmować świadome decyzje biznesowe i inwestycyjne.
Ustandaryzowany dashboard
Dashboard główny użytkownika został specjalnie zaprojektowany i skonfigurowany pod indywidualne potrzeby Wisły Kraków. Każdy ze sprzedawców ma dostęp do takiego samego zakresu wiedzy o klientach i może skorzystać z tych samych funkcji sytemu. W ten sposób zadbano o spójność informacji oraz dostęp do najbardziej przydatnych funkcji od pierwszego zalogowania.
Mieszko Łabuz
Manager ds. Sprzedaży
Wisła Kraków S.A.
SpiceCRM pozwolił na uporządkowanie naszych codziennych zadań. Dzięki nowemu narzędziu uzyskaliśmy podgląd 360° na relacje z partnerami, sponsorami i kontrahentami klubu.
Customer success story
Wielokrotnie nagradzany klub piłkarski
Więcej na stronie Wisły Kraków
Porozmawiaj z nami
o systemie SpiceCRM w Twojej firmie
Skontaktujemy się z Tobą w ciągu 24 godzin.