Hershey’s Ice Cream
Wdrożenie realizowane przez Creatio
The Hershey Creamery Company została założona w 1894 roku i znajduje się na liście 100 największych producentów lodów w USA.
Zajmują się produkcja i sprzedażą ponad 120 smaków ręcznie maczanych lodów, sorbetów, mrożonych jogurtów oraz pakowanych deserów.
Wyzwanie
Procesy wewnętrzne w The Hershey Creamery Company do niedawna bazowały na tradycyjnym podejściu. Większość informacji przechowywano na papierze, czasami w arkuszach kalkulacyjnych Excel.
Wyzwanie dotyczyło cyfryzacji prowadzonego od dziesięcioleci biznesu.
Wdrożone rozwiązania
Wynik
Hershey’s Ice Cream z tradycyjnej firmy przekształciło się w nowoczesną korporację. Dzięki systemowi Sales Creatio z łatwością przychodzi im podejmowanie doinformowanych decyzji. Zasłużyli na miano organizacji data-driven, która potrafi zamieniać dane na trafne biznesowe spostrzeżenia.
Poprawili też skuteczność swoich sprzedawców. Na wyróżnienie zasługują efekty związane ze sprzedażą terenową, zarządzaniem czasem pracowników oraz Customer Experience. Dzięki cyfryzacji przedsiębiorstwa usprawniono proces wprowadzania danych, zwiększono produktywność oraz ugruntowano podejście data-driven decision making.
Potrzebujesz wsparcia we wdrożeniu Creatio?
Skontaktujemy się z Tobą w ciągu 24 godzin.