Hershey’s Ice Cream

Wdrożenie realizowane przez Creatio

The Hershey Creamery Company została założona w 1894 roku i znajduje się na liście 100 największych producentów lodów w USA.

Zajmują się produkcja i sprzedażą ponad 120 smaków ręcznie maczanych lodów, sorbetów, mrożonych jogurtów oraz pakowanych deserów.

Wyzwanie

Procesy wewnętrzne w The Hershey Creamery Company do niedawna bazowały na tradycyjnym podejściu. Większość informacji przechowywano na papierze, czasami w arkuszach kalkulacyjnych Excel.

Wyzwanie dotyczyło cyfryzacji prowadzonego od dziesięcioleci biznesu.

Projekt

system:

branża:

spożywcza

liczba klientów:

ok. 33000

oddziały:

40 centrów dystrybucyjnych w USA i Puerto Rico

Wymagania Hershey’s

  • centralizacja wiedzy o potencjalnych i aktualnych klientach w jednym miejscu
  • narzędzie do automatyzacji powtarzalnych zadań w sprzedaży
  • rozbudowa możliwości sprzedaży terenowej
  • typowe dla branży automatyzacje out-of-the-box, gotowe do natychmiastowego zastosowania
  • integracja systemu z innymi aplikacjami wykorzystywanymi w sprzedaży

Efekty wdrożenia Sales Creatio

  • zmniejszenie kosztów administracyjnych o 32%
  • 22% wzrost produktywności sprzedaży
  • poprawa Customer Experience
  • efekt: data-driven decision making

Wdrożone rozwiązania

  • system CRM jako baza wiedzy o klientach
  • podgląd informacji z dowolnego miejsca i urządzenia
  • automatyzacje dla sprzedaży mobilnej (planowanie wizyt, zadania)
  • analityka real-time, śledzenie wyników zespołu sprzedażowego
  • analityka KPI, ustalanie priorytetów i budowanie konkurencyjnej oferty
  • możliwość tworzenia niestandardowych raportów i dashboardów w systemie

Wynik

Hershey’s Ice Cream z tradycyjnej firmy przekształciło się w nowoczesną korporację. Dzięki systemowi Sales Creatio z łatwością przychodzi im podejmowanie doinformowanych decyzji. Zasłużyli na miano organizacji data-driven, która potrafi zamieniać dane na trafne biznesowe spostrzeżenia.

Poprawili też skuteczność swoich sprzedawców. Na wyróżnienie zasługują efekty związane ze sprzedażą terenową, zarządzaniem czasem pracowników oraz Customer Experience. Dzięki cyfryzacji przedsiębiorstwa usprawniono proces wprowadzania danych, zwiększono produktywność oraz ugruntowano podejście data-driven decision making.

Potrzebujesz wsparcia we wdrożeniu Creatio?

Skontaktujemy się z Tobą w ciągu 24 godzin.

Scroll to Top