
Bricoman

Pobierz case study w wersji PDF
Bricoman to sieć francuskich hurtowni remontowo-budowlanych należąca do Groupe Adeo. Oferują towary oraz usługi dla dużych, małych i średnich przedsiębiorstw, które prowadzą działalność w zakresie prac budowlanych i wykończeniowych. W Polsce jest 9 prężnie działających hurtowni tej marki.
integracje:
GUS, Biała Lista Podatników, kalendarz Google
hosting:
On-premise
projekt realizowany:
w 2023 roku
Wdrożone usprawnienia
wyzwanie:
Rozproszenie danych w wielu systemach
System CRM, który nie pasował do potrzeb organizacji
rozwiązanie:
Wdrożenie SpiceCRM oraz integracja systemu z pozostałymi aplikacjami wykorzystywanymi przez pracowników Bricoman
Spójna baza kontrahentów i osób kontaktowych
Wygodny user interface – kontekstowość informacji, czytelny wygląd systemu, wizualizacja danych

efekt:
Skuteczna współpraca pracowników z różnych działów i filii Bricoman
Usprawnienie procesu decyzyjnego opartego o dane
wyzwanie:
Potrzeba spersonalizowania oferty dla wybranych klientów
rozwiązanie:
Podgląd historii transakcji oraz dotychczasowych interakcji z klientem
Automatyzacja przyznawania i zatwierdzania rabatów
Kreator ofert w systemie

efekt:
Poprawa efektywności pracowników
Przyspieszenie procesu ofertowania
Zapewnienie opłacalności oraz konkurencyjności oferty Bricoman
wyzwanie:
Niedostępność kluczowych informacji o kontrahentach
rozwiązanie:
Pop-up z informacjami o kliencie
Prosty sposób na dostęp do podstawowych, kluczowych informacji o klientach

efekt:
Oszczędność czasu pracowników
Uproszczenie pracy w systemie (mniej klikania, mniej otwartych zakładek)
wyzwanie:
Nieprzewidywalność dnia pracy sprzedawcy
rozwiązanie:
Kalendarz współdzielony
Widok spotkań, rozmów telefonicznych, zadań, notatek w formie Activity Stream

efekt:
Umożliwienie skutecznego zarządzania zespołem
Poprawa Employee Experience osób zatrudnionych w Bricoman
wyzwanie:
Wyzwania w komunikacji na linii klient-firma
Wątpliwości dotyczące premiowania pracowników działu sprzedaży
rozwiązanie:
Uporządkowanie procesu przydzielania kontrahentów w systemie

efekt:
Usprawnienie kontaktu klienta z przedstawicielem Bricoman
Zwiększenie motywacji w zespole handlowym

Krystian Guzenda
Bricoman Polska
Zadowolenie klienta zawsze było priorytetem w Bricoman. Dzięki SpiceCRM jeszcze sprawniej odpowiadamy na potrzeby fachowców branży budowlanej, z którymi współpracujemy. Oszczędzamy też na czasie i kosztach wewnętrznych procesów.
Cieszę się również z przebiegu współpracy z zespołem eVolpe. Udowodnili, że znają się na rzeczy i podobnie jak my, dbają w swojej pracy o jakość zastosowanych materiałów.
Umów konsultację z ekspertem wdrożeniowym eVolpe
Wybierz dogodny dla siebie termin.
Pobierz case study w wersji PDF