Cyfryzacja przekształca świat
Najnowsze rozwiązania technologiczne wynikające z rozwoju technologii mobilnych, mediów społecznościowych oraz trendów big data zmieniają to, jakich interakcji z firmą oczekują jej potencjalni klienci. Nawet jeżeli jesteś najlepszy w swojej branży, klienci porównują Cię już nie tylko z bezpośrednią konkurencją, ale również z przedsiębiorstwami z innych sektorów gospodarki, podnosząc poprzeczkę dla wszystkich.
W przypadku technologii IT odpowiedź przedsiębiorstwa na zachodzące zmiany nie musi oznaczać modyfikacji w kierunku całkowicie cyfrowej interakcji z klientem. Czasami wystarczy po prostu odpowiednie wyważenie relacji w cyfrowym i realnym świecie. W niektórych przypadkach nic nie zastąpi klasycznej rozmowy w cztery oczy.
Customer Experience
Obszar technologii cyfrowych rozwija się w wykładniczy sposób. Jak donosi ChiefMartec, w roku 2016 wyróżniono ponad 3800 różnych systemów. Tendencja wzrostowa w tym zakresie nasila się z każdym rokiem.
W jaki sposób zapanować nad tym chaosem? Odpowiedź brzmi: skup się na fundamencie Twojego biznesu. Celem każdego przedsiębiorstwa jest zaspokojenie potrzeb klientów oraz udziałowców, rozwiązywanie problemów lub odpowiedź na wymogi uczestników rynku.
Firmy, które będą realizować powyższe zadania w sposób przystępny i wygodny dla drugiej strony, będą zdecydowanie bardziej efektywne w swoim działaniu od firm, które skupią się wyłącznie na ostatecznym celu bez względu na sposób jego osiągnięcia. Nieustanne doskonalenie Customer Experience można przyrównać do Gwiazdy Północy jako wyznacznika kierunku rozwoju firmy na przyszłość.
Jak to robi SugarCRM?
W jaki sposób dzięki systemowi CRM możemy stworzyć idealne Customer Experience, które wymaga zgrania ze sobą wielu kanałów informacyjnych?
O tym w dzisiejszym odcinku programu „CRM – jedna idea, tysiące możliwości” rozmawiamy z gościem specjalnym, którym jest Drazen Raguz (Regional Sales Manager, East Europe-DACH) z firmy SugarCRM. Drazen opowiada o efekcie Disruption oraz pokazuje, dlaczego Sugar jest inny, niż pozostałę systemy CRM na rynku.