- Proaktywne wiadomości do klientów — jak firmy mogą skorzystać z tego trendu? - 6 marca 2023
- Zendesk został laureatem corocznych nagród G2! Wyniki raportu - 24 lutego 2023
- 18 statystyk o Customer Experience, które warto znać - 22 lutego 2023
Gratulacje dla Zendeska! System został doceniony w corocznym raporcie przez największych krytyków, jakich można spotkać… własnych klientów.
Raport G2 „2023 Best Software Awards” ocenia produkty i sprzedawców na podstawie recenzji zebranych od użytkowników oraz danych pozyskanych ze źródeł online i sieci społecznościowych.
Raport G2 – kilka słów wstępu
G2 jako największy na świecie i najbardziej zaufany portal odwiedzany jest przez 80 milionów nabywców każdego roku. Coroczne nagrody Best Software Awards wyróżniają najlepsze na świecie firmy i produkty na podstawie autentycznych recenzji użytkowników. Dzięki temu Zendesk został wyróżniony w trzech kategoriach:
Aby obliczyć satysfakcję klientów i obecność systemu na rynku w czasie rzeczywistym, G2 stosuje unikalny algorytm. 100 najlepszych firm jest klasyfikowanych na podstawie wyników satysfakcji i obecności na rynku. Produkty są oceniane na podstawie pozostawionych recenzji. Aby uzyskać tytuł Best Software Award, firma lub produkt musi uzyskać co najmniej 50 zatwierdzonych i opublikowanych opinii.
System tworzony z użytkownikami
Celem Zendeska jest tworzenie produktu, który będzie pomagał tworzyć wyjątkowe relacje między partnerami. Tak, aby w pełni wykorzystać każdą inwestycję i spełnić wymagania na wszystkich etapach Customer Journey.
Użytkownicy Zendeska przecierają szlaki w branży CX, stawiając nowe wyzwania i oczekując kolejnych rozwiązań, które ułatwią korzystanie z systemu. Jak widać po wynikach raportu G2, idzie im to dobrze.
Zendesk jest intuicyjnym i przejrzystym systemem. Dzięki temu użytkownik może bez problemu korzystać z funkcji prawie od razu. Takie podejście jest szczególnie ważne przy dzisiejszej ekonomice pracy i ciągłym dążeniu do automatyzacji zadań, którymi użytkownicy nie muszą się zajmować.
Tym ważniejszy jest fakt, że wyniki raportu G2 to recenzje użytkowników. Dobrze to pokazuje, że system się sprawdza, a osoby, które z niego korzystają, go lubią.
Plany na przyszłość
Zendesk nie spoczywa na laurach. Cały czas są planowane nowe udogodnienia, które wspomogą pracę użytkowników. Producenci skupiają się na tym, aby jak najlepiej poprawić CX, które coraz bardziej wpływa na decyzje klientów. Aby usprawnić ten obszar, Zendesk nie boi się sięgnąć po rozwiązania, które szturmem zdobywają inne dziedziny świata IT, np. AI
Wdrażasz strategię CX w Twojej firmie?
Rozwiąż ten 10-minutowy quiz. Poznaj stopień zaawansowania strategii Customer Experience w Twojej firmie.
Pytania, które Ci zadamy będą dotyczyły trzech kategorii: kultury organizacyjnej, procesów biznesowych i wykorzystywanej technologii.
Na końcu otrzymasz podsumowanie i wynik testu dojrzałości z zakresu CX. Jeśli okaże się to zasadne – odkryjemy przed Tobą obszary, w których warto się rozwijać.
- Proaktywne wiadomości do klientów — jak firmy mogą skorzystać z tego trendu? - 6 marca 2023
- Zendesk został laureatem corocznych nagród G2! Wyniki raportu - 24 lutego 2023
- 18 statystyk o Customer Experience, które warto znać - 22 lutego 2023