SuiteCRM

suitecrm

Brak opłat licencyjnych

Jedną z najważniejszych zalet SuiteCRM jest brak opłat licencyjnych. Twórcy gwarantują, że korzystanie z aplikacji nigdy nie będzie wiązało się z dodatkowymi kosztami, a produkt zawsze będzie dostępny na opensource’owej licencji AGPL3.

Najlepszy CRM Open Source wg rankingu Forbes’a

SuiteCRM to jedyny pozbawiony opłat licencyjnych system, który realnie konkuruje z markami takimi jak SugarCRM, Salesforce, czy Microsoft Dynamics CRM. Według rankingu Forbes’a jest to wręcz najlepsza opcja o otwartym kodzie dostępna na rynku.

SuiteCRM to także kilkukrotny laureat konkursu Bossie Awards na najlepsze rozwiązanie CRM Open Source.

Następca SugarCRM Community Edition

SuiteCRM bazuje na społecznościowej wersji oprogramowania od SugarCRM Inc.

Ponieważ został oparty na wcześniej rozwijanej, dojrzałej platformie, od samego początku oferuje użytkownikom pełną gamę funkcji koniecznych do efektywnego zarządzania sprzedażą.

W porównaniu do SugarCRM Community Edition SuiteCRM wzbogacono o szereg dodatkowych obszarów. Integralną częścią oprogramowania stały się moduły takie jak: Produkty, Workflows, Mapy, Wydarzenia, czy Zespoły.

Użytkownicy ostatnich wersji aplikacji mogą się cieszyć rozwiniętymi funkcjami raportowania oraz ulepszoną wewnątrzsystemową wyszukiwarką.

suitecrm demo

Demo systemu

suitecrm systemy open source crm

Zapoznaj się z Case Study wdrożenia SuiteCRM w firmie Agsol

logo agsol

Firma Agsol to przedsiębiorstwo z branży rolniczej o ugruntowanej pozycji na polskim rynku. SuiteCRM pomaga im w codziennych pracach operacyjnych oraz analizie trendów i podejmowaniu strategicznych decyzji biznesowych.

Co o SuiteCRM mówią jego użytkownicy?

Wystarczy przeczytać wpisy na Twitterze!

Społeczność SuiteCRM

Szybki rozwój systemu jest możliwy dzięki licznej i bardzo aktywnej społeczności deweloperów pracujących nad otwartym kodem oprogramowania. Oficjalne forum SuiteCRM tętni życiem, a każda nowa wersja aplikacji jest wnikliwie sprawdzana przez zaangażowanych programistów z całego świata.

Znaczna część deweloperów, którzy zapewnili globalny rozgłos SugarCRM Community Edition, aktywnie udziela się, doskonaląc SuiteCRM.

Dzięki temu system rozwija się w błyskawicznym tempie i z każdą kolejną wersją oferuje swoim użytkownikom coraz bogatszą funkcjonalność.

Dziesiątki gotowych rozszerzeń

Decydując się na SuiteCRM, korzystasz z efektów pracy licznej i aktywnej społeczności deweloperskiej, która bardzo często wydaje własne wtyczki do systemu.

Rozszerzenia out-of-the-box to swoboda doboru niestandardowych funkcji bez konieczności prac deweloperskich.

Jedna z popularniejszych to paczka językowa pozwalająca na spolszczenie systemu. Klienci eVolpe chętnie korzystają także z integratora SuiteCRM i Mautic, czy integracji z centralą telefoniczną Asterisk oraz klientami poczty MS Outlook i Thunderbird.

Wszystkie paczki autorstwa eVolpe są dostępne na stronie evolpe.shop

Profesjonalne usługi eVolpe

eVolpe to grupa specjalistów z rozległym doświadczeniem w zakresie dostosowywania, implementacji i integracji SuiteCRM. Nasze kompetencje zdobyte przez lata pracy ze społecznościową edycją SugarCRM przekształciły się w ekspercką znajomość SuiteCRM.

Naszym klientom oferujemy profesjonalną analizę biznesową, dostosowanie aplikacji do indywidualnych potrzeb, serwis, a także hosting platformy na szybkich i stabilnych serwerach eVolpe.

Funkcjonalność systemu SuiteCRM

Zarządzanie sprzedażą

Baza klientów, zarządzanie procesem sprzedaży, śledzenie szans i prognozowanie przychodów

  • Centralna baza kluczowych informacji o klientach i kontrahentach.
  • Ewidencja namiarów (leadów), czyli potencjalnych kontrahentów począwszy od pierwszego kontaktu, aż do konwersji w klienta.
  • Wygodna konwersja rekordu (nie ma potrzeby ponownego wprowadzania danych np. przy przekształcaniu rekordu w namiar).
  • Możliwość prognozowania sprzedaży i wyznaczania targetów sprzedażowych.
  • Obserwacja lejka sprzedażowego.
kontrahenci w SuiteCRM

Marketing

Kampanie marketingowe, mailing masowy, budżetowanie działań reklamowych

  • Zarządzanie grupami odbiorców.
  • Możliwość śledzenia reakcji na kampanie mailingowe (kto przeczytał, kto usunął, kto skorzystał z zagnieżdżonego linku).
  • Śledzenie kosztów, zwrotu z inwestycji i skuteczności kampanii.
  • Możliwość wyselekcjonowania grupy odbiorców na podstawie dowolnych kryteriów.
newsletter w SuiteCRM

Workflow

Samodzielne projektowanie zautomatyzowanych akcji w systemie

  • Możliwość generowania automatyzacji dla wszystkich lub tylko nowych/zmodyfikowanych rekordów.
  • Możliwość określania warunków opartych na zawartości poszczególnych pól.
  • Dowolna liczba warunków.
  • Warunki logiczne w oparciu o stałe wartości lub wartości pochodzące z innych pól.
  • Możliwe akcje: tworzenie rekordu, modyfikacja rekordu, modyfikacja powiązanego rekordu, powiadomienie
  • Narzędzie pozwalające na audyt zdefiniowanych procesów.
workflow w SuiteCRM

Fakturowanie

Zautomatyzowana obsługa faktur, wygodny w obsłudze katalog produktów

  • Możliwość ewidencji faktur VAT zakupu.
  • Kategoryzacja kosztów poszczególnych pozycji faktury.
  • Kontrola statusu płatności.
  • Możliwość powiązania z oryginalnym dokumentem faktury.
  • Automatyczne obliczanie kwot netto/brutto/podatku dla wszystkich pozycji faktury.
  • Powiązywanie lub tworzenie płatności do danej faktury.
  • Możliwość uwzględniania kosztów przesyłki.
  • Eksport faktur do PDF.
  • Możliwość scalania zduplikowanych faktur.
faktury w SuiteCRM

Ofertowanie

Tworzenie oraz archiwizacja wycen i ofert przygotowanych dla klientów

  • Możliwość wyboru produktów i usług z katalogu lub ręcznego definiowania elementów oferty.
  • Podsumowanie wartości oferty z uwzględnieniem zdefiniowanych rabatów.
  • Śledzenie statusu oferty.
  • Powiązanie z fakturami (m.in. konwersja oferty w fakturę).
  • Możliwość wysłania faktury do klienta bezpośrednio z poziomu modułu.
  • Tworzenie umów na podstawie ofert.
oferty w SuiteCRM

Mapy

Integracja z Google Maps

  • Możliwość wyszukiwania danych adresowych rekordów z poziomu modułów Kontrahenci, Namiary, Kontakty, Odbiorcy, Szanse, Zgłoszenia, Projekty, Spotkania.
  • Definiowanie lokalizacji na podstawie odległości od siedziby firmy klienta.
  • Przedstawianie wyników wyszukiwania jako listy oraz w formie znaczników na mapie.
  • Definiowanie obszarów na mapach i przypisywanie ich do użytkowników systemu.
  • Możliwość przedstawienia zdefiniowanej mapy w formie dashletu.
mapy w SuiteCRM

Katalog produktów i usług

Repozytorium produktów i usług będących przedmiotem Twojej działalności

  • Rozróznienie rekordów Usługa oraz Produkt.
  • Grupowanie produktów i usług.
  • Możliwość stworzenia rozbudowanych kategorii produktowych/usługowych.
  • Masowa aktualizacja.
  • Eksport katalogu produktów do pliku CSV.
widok listy produktów w SuiteCRM

Wydarzenia

Wydarzenia ogranizowane na potrzeby spotkań z klientami

  • Zarządzanie budżetem wydarzenia.
  • Zapraszanie klientów istniejących jako rekordy w systemie.
  • Określanie szablonu wiadomości zapraszającej na wydarzenie.
  • Zbieranie informacji zwrotnej o udziale klienta w wydarzeniu.
  • Masowe zarządzanie wydarzeniem na podstawie statusu odpowiedzi na zaproszenie (zaakceptowane, odrzucone itp.).
wydarzenia w SuiteCRM

Zespoły

Zarządzanie uprawnieniami dla grup użytkowników

  • Definiowanie wielu grup w ramach organizacji.
  • Możliwość przypisania do zespołu wszystkich użytkowników o danej roli.
  • Definiowanie uprawnień zespołu.
pracownicy w SuiteCRM

Dodatkowe funkcjonalności

Edytor szablonów PDF

  • możliwość definiowania szablonów PDF z poziomu edytora WYSIWYG,
  • możliwość mapowania pól dostępnych w systemie.

Portal klienta

  • portal do komunikacji z klientem,
  • umożliwia klientowi wysyłanie zgłoszeń serwisowych i komunikację z działem wsparcia.

Zarządzanie projektami

  • definiowanie szablonów projektów zawierających standardowe zadania, które muszą być zrealizowane,
  • generowanie wykresów Gantta dla stworzonych projektów.

Oferta szkoleń z obsługi systemu SuiteCRM

Szkolenie dla
użytkowników

  • zwiększ user adoption
  • podnieś rentowność wdrożenia
  • wypróbuj system wraz z zespołem

od 700zł za osobę

Szkolenie dla administratorów

  • obniż koszty utrzymania
  • zwiększ bezpieczeństwo systemu
  • reaguj na zmiany bez opóźnień

od 1666zł za osobę

Leasing na oprogramowanie?

Tak, to możliwe! Dzięki partnerstwu eVolpe z firmą GRENKE jesteśmy w stanie zaoferować wygodne i szybkie finansowanie systemów i projektów wdrożeniowych.

Porozmawiaj z nami
o wdrożeniu systemu SuiteCRM
w Twojej firmie

Skontaktujemy się z Tobą w ciągu 24 godzin.

FAQ

Ile kosztuje SuiteCRM

SuiteCRM to oprogramowanie pozbawione opłat licencyjnych. Można je pobrać ze strony producenta i używać za darmo w takiej formie, w jakiej je zaprojektowano.
Koszt szkoleń, usług analitycznych i konsultingowych, a także dodatkowych prac deweloperskich oraz wsparcia technicznego zależy od cennika firmy wdrożeniowej. Skontaktuj się z eVolpe, aby uzyskać indywidualną wycenę.

Dlaczego warto wybrać SuiteCRM

SuiteCRM charakteryzuje otwarty kod programistyczny oraz brak opłat licencyjnych. Można go używać za darmo w standardowej formie albo, we współpracy z eVolpe, dostosować do indywidualnych potrzeb Twojego przedsiębiorstwa. Według rankingu Forbes jest to najlepszy Open Source CRM dostępny na rynku.

Scroll to Top