Systemy CRM

Dlaczego wdrażamy systemy CRM, a nie wytwarzamy własnego oprogramowania?

Lata doświadczeń na rynku CRM pokazały nam, że średnie i duże przedsiębiorstwa zdecydowanie częściej wybierają znane, zagraniczne systemy CRM. Niewątpliwie jest to bardzo racjonalny wybór, za którym przemawiają takie cechy jak stabilność, pewność oraz bezpieczeństwo systemów docenianych na całym świecie. Tym nie mniej tego typu systemy CRM należy dostosować podczas procesu wdrożenia do warunków lokalnych na rynku polskim, a także do specyficznych cech i procesów konkretnego przedsiębiorstwa. Co więcej, każdy z wdrażanych przez nas systemów posiada otwarty dostęp do kodu źródłowego, dzięki czemu jesteśmy w stanie dokonać praktycznie każdej modyfikacji oprogramowania tak samo, jakby było ono produkowane przez nas od początku. Dzięki połączeniu tych wszystkich składników przez eVolpe jesteście Państwo w stanie zacząć korzystać ze znanego i cenionego na świecie oprogramowania, które dzięki właściwemu wdrożeniu perfekcyjnie odzwierciedli Państwa procesy sprzedaży i obsługi klienta. Jesteśmy tym samym jedyną firmą w Polsce, która zapewni Państwu tak szerokie możliwości w zakresie wdrożenia znanych na świecie systemów klasy CRM.

Doradzamy jaki system CRM wybrać

Dzięki temu, że nie jesteśmy związani tylko z jedną marką systemów CRM jesteśmy w stanie Państwu pomóc i doradzić, który z oferowanych systemów lepiej odpowie na potrzeby firmy. Już od pierwszych rozmów z naszymi Klientami zbieramy informacje o potrzebach funkcjonalnych oraz możliwościach w zakresie budżetu wdrożenia. Powyższe dane uzupełnione następnie o oszacowanie oraz wyniki analizy przedwdrożeniowej pozwalają nam się upewnić, czy dobrany pod Klienta system jest faktycznie najlepszym możliwym wyborem.

iMac-Suite-1

Z nami możesz więcej!

Czyli o tym, dlaczego warto współpracować z eVolpe i wdrażać oferowane przez nas systemy CRM o otwartym kodzie opowiada Marcin Różański (CEO eVolpe Consulting Group) w wywiadzie dla Słodki Live.

Jakie systemy CRM wdrażamy?

SugarCRM – jeden z najlepszych i najbardziej docenianych na świecie systemów CRM klasy Enterprise. Notowany jako „wizjoner” w prestiżowym rankingu Gartnera. Zwycięzca wielu innych rankingów w kategoriach systemów CRM. System, o którym się mówi, że jako jedyny pozwala handlowcom skutecznie budować trwałe i niezwykle silne relacje z klientem.

SuiteCRM – najlepszy na świecie system CRM o otwartym kodzie, który jest jednocześnie pozbawiony opłat licencyjnych. Dwukrotny zwycięzca prestiżowej nagrody Bossie Awards przyznawany najlepszym darmowym systemom Open Source. Doceniany szczególnie za swoją elastyczność i niezwykle szerokie możliwości dostosowania do potrzeb firm i użytkowników.

Jakie systemy CRM wdrażamy?

SugarCRM – jeden z najlepszych i najbardziej docenianych na świecie systemów CRM klasy Enterprise. Notowany jako „wizjoner” w prestiżowym rankingu Gartnera. Zwycięzca wielu innych rankingów w kategoriach systemów CRM. System, o którym się mówi, że jako jedyny pozwala handlowcom skutecznie budować trwałe i niezwykle silne relacje z klientem.

SuiteCRM – najlepszy na świecie system CRM o otwartym kodzie, który jest jednocześnie pozbawiony opłat licencyjnych. Dwukrotny zwycięzca prestiżowej nagrody Bossie Awards przyznawany najlepszym darmowym systemom Open Source. Doceniany szczególnie za swoją elastyczność i niezwykle szerokie możliwości dostosowania do potrzeb firm i użytkowników.

Systemy uzupełniające funkcjonalność CRM

Często zdarza się, że firmy potrzebują nie tylko systemu CRM, ale wręcz platformy informatycznej, w której CRM jest przeważającą, lecz nie jedyną częścią. Platforma ta często jest tworzona pod konkretne, niestandardowe procesy sprzedaży i obsługi klienta. Z tego względu posiadamy wiedzę i doświadczenie w kilku dodatkowych rozwiązaniach IT, które z łatwością mogą przekształcić systemy CRM w kompleksowe platformy zwiększające wydajność firmy w ramach zarządzania relacjami z klientami.

Mautic – pełna integracja systemu CRM wraz z systemem Marketing Automation zapewnia perfekcyjną współpracę działów marketingu i sprzedaży w procesie pozyskiwania klientów. Personalizowane kampanie lead nurturing, mass mailing, landing pages, czy identyfikacja klienta na stronie www to tylko niektóre funkcje, które mogą zostać uruchomione.

Alfresco – wykorzystanie wraz z CRM systemu wprowadzającego elektroniczny obieg dokumentów pozwoli na płynną wymianę i współdzielenie całości dokumentacji dotyczącej klientów. Funkcje te są szczególnie istotne w przypadku firm, w których podczas procesu obsługi klienta generowane są duże ilości dokumentów, umów, czy wniosków.

FreePBX – zintegrowanie CRM z software’ową centralą telefoniczną IP zwiększy komfort i jakość pracy handlowców. Użytkownicy systemu połączą się z klientami za pomocą jednego kliknięcia w systemie CRM. Dzwoniący klient zostanie zidentyfikowany, a każda rozmowa telefoniczna będzie automatycznie zarejestrowana w systemie CRM.

Dowolna forma instalacji

Korzystając z usług eVolpe, firmy otrzymują wolność wyboru formy instalacji wdrażanych systemów informatycznych. Zdajemy sobie sprawę, że usługi chmurowe są coraz popularniejsze, jednak w wielu organizacjach są niemożliwe do zastosowania chociażby z uwagi na rygorystyczne procedury bezpieczeństwa informacji. Z tego względu, wszystkie systemy CRM oraz wdrażane przez nas oprogramowanie uzupełniające, zapewniają swobodę wyboru formy instalacji. Z perspektywy dostępnych na rynku rozwiązań CRM w klasie Enterprise jest to niebywałą zaletą oferowanych przez eVolpe systemów.

Systemy oferowane przez eVolpe można zainstalować na wewnętrznych serwerach w organizacji. Kompatybilność rozwiązań z systemami operacyjnymi Windows oraz Linux, a także z najpopularniejszymi silnikami baz danych sprawia, że w większości przypadków nie jest wymagana rewolucja w istniejącej infrastrukturze IT firmy.

Serwery tworzące eVolpe Cloud, zlokalizowane na terenie Unii Europejskiej, są idealnie dostosowane i zoptymalizowane pod obsługę oferowanych systemów. Chmura eVolpe daje również swobodę w kwestii możliwych do wykorzystania baz danych. Za stabilność i wydajność infrastruktury odpowiadają certyfikowani specjaliści z zespołu eVolpe.

Wyniesienie instalacji do prywatnej chmury zlokalizowanej w dowolnym data center nie stanowi żadnego wyzwania dla oferowanych systemów. Firmy posiadające swoje prywatne środowisko chmurowe bez przeszkód mogą wykorzystać posiadaną infrastrukturę do przeprowadzenia procesu instalacji. Podobnie jest w przypadku chmur publicznych.

W przypadku systemów SugarCRM oraz Mautic możliwe jest również skorzystanie z chmury oferowanej przez producentów tych rozwiązań. Chmury te są specjalnie zoptymalizowane pod kątem stabilności, szybkości działania oraz aktualizacji do najnowszych wersji systemów, co rekompensuje pewne ograniczenia w zakresie możliwości modyfikacji.

Porozmawiaj z nami o usługach konsultingu i wdrożenia systemów CRM w Twojej firmie!

Skontaktujemy się z Tobą w ciągu 24 godzin.

mautic is open source marketing automation

Ta strona korzysta z plików cookie. Więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close