Serwis wdrożonego systemu, czyli kontynuujmy naszą współpracę po zakończonym projekcie.
Service Level Agreement. Umocowanie współpracy po zakończeniu wdrożenia.
System jest gotowy, ale zakładasz jego rozwój w przyszłości? Potrzebujesz wsparcia technicznego lub konsultacji na temat dostępnych funkcji? Z kim innym miałbyś rozmawiać niż z firmą, która dostarczyła oprogramowanie? To my je znamy od podszewki. Wiemy, co zostało stworzone w kodzie.
Podczas analizy przedwdrożeniowej poznaliśmy Twoje specyficzne potrzeby biznesowe. Zebraliśmy pełen Backlog pomysłów, które zgłaszali kluczowi użytkownicy. Przejście w fazę obsługi serwisowej to zatem naturalny krok po zakończonym wdrożeniu.
Serwis systemu IT. Partnerstwo na lata.
Zlecaj nam zadania. Rozliczaj się Time & Material.
W ramach serwisu nasza współpraca odbywa się na podstawie zgłoszeń w systemie projektowym Redmine. My szacujemy czasochłonność koniecznych prac. Ty decydujesz, czy wpisuje się to w zakładany budżet. Dajesz zielone światło? Działamy!
Rozwijaj wdrożony system. Nadążaj za zmianami.
W każdej chwili możemy wznowić rozwój oprogramowania i skorzystać z już wykonanej pracy. Dzięki otwartości kodu nie trzeba zaczynać od początku. Serwis to najwygodniejszy sposób na realizację dodatkowych zleceń.
Aktywnie korzystaj z systemu. Odkrywaj nowe możliwości.
Nie przejmuj się, jeśli napotkacie trudności w obsłudze wdrożonego narzędzia. Jesteśmy po to, aby rozwiać pojawiające się wątpliwości. Jest szansa, że wystarczy komentarz w systemie projektowym. Możesz też poprosić o dodatkowe warsztaty.
Korzystaj ze wsparcia specjalistów IT. Konsultuj kwestie techniczne.
Nie musisz wiedzieć jak działają systemy IT, aby wymagać, by działały poprawnie. W ramach serwisu świadczymy Ci usługę wsparcia technicznego i administracyjnego wdrożonego oprogramowania.